In en Uit

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Re: In en Uit

Bericht door satine »

Daar staat toch niet dat hij terug komt? :denk:
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Yvette heeft de flatline trouwens overleeft. Chris Boni gaat er voorlopig dus niet uit.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Omega schreef:Yvette heeft de flatline trouwens overleeft. Chris Boni gaat er voorlopig dus niet uit.
hmm ja.... een derde hartfalen is wellicht wat overdreven ja... maar nu Simonne het weet dat ze de moeder is van Sam zou ze wel eens kunnen afhaken om haar te gaan bezoeken, dus je weet maar nooit...
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik weet het niet zeker maar is de hartaanval van woensdag niet de vierde keer , dat Yvette een aanval overleeft?
1) bij Simonne thuis- Leo was niet bereikbaar- naast de zetel gevallen!
2) in het ziekenhuis na de eerste keer ( dus allebei seizoen 17) , ze mocht bijna naar huis, toen ze terug een attaque deed.
3) met Angele in café
4) in het ziekenhuis de voorbije woensdag
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

hmm... seizoen 17... mijn geheugen gaat zover niet in de tijd... maar nummer 3 was een hartaanval, terwijl nummer 4 een hartstilstand was
0 x
airmaxboy
Nog geen rang

Bericht door airmaxboy »

de eerste keer was al in 2002, aflevering 1240. Frank wou Yvette buiten smijten, zij kreeg een hartaanval en hij dacht dat ze het fakete
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

Ja dat was in die Seizoensfinale! En dan moeten we haar beroerte er nog bij rekenen in de tijd dat ze toen in winterlucht heeft verbleven
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

op een hartfalen meer of min komt het blijkbaar niet aan voor Yvette, ze is dus nog niet uit de gevarenzone :silent:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Jonistroobants schreef:En dan moeten we haar beroerte er nog bij rekenen in de tijd dat ze toen in winterlucht heeft verbleven
Daar is ze toch niet naartoe gegaan omwille van een beroerte of hartaanval? Ze is toch naar winterlicht gegaan omdat ze een kom kokend water over haar handen gekieperd had en Frank haar gewoon niet voldoende kon verzorgen omdat die al met Simonne zat die niet uit haar bed kon na de aanrijding door Femke? Of vergis ik mij nu? :think:
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 20 mei 2015, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
GodAnubis10
Nog geen rang

Bericht door GodAnubis10 »

tvx1 schreef:
Jonistroobants schreef:En dan moeten we haar beroerte er nog bij rekenen in de tijd dat ze toen in winterlucht heeft verbleven
Daar is ze toch niet naartoe gegaan omwille van een beroerte of hartaanval? Ze is toch naar winterlucht gegaan omdat ze een kom kokend water over haar handen gekieperd had en Frank haar gewoon niet voldoende kon verzorgen omdat die al met Simonne zat die niet uit haar bed kon na de aanrijding door Femke? Of vergis ik mij nu? :think:
klopt helemaal is binnenkort weer in de middag afleveringen te zien.
0 x
Nergens beter dan Thuis
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

Ja klopt ik verwarde de verhaallijnen even... Er is ook al zoveel gebeurd
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Iemand die kon zien wie er nu Franky speelt?
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Geen vrouw leek mij.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Duimelijntje schreef:Iemand die kon zien wie er nu Franky speelt?
Heel duidelijk nog steeds Jef Hoogmartens.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Jammer. Want Jef Hoogmartens gaat Frankie bij zekerheid niet lang spelen. Dus dat maakt de elders vermelde transseksuele verhaallijn iets waarschijnlijker. Ik had liever gehad dat ze een nieuwe acteur voor Franky casten en hem in de serie laten.
0 x
Plaats reactie