Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Hoe zou het komen dat Renzo geen aanstalten maakt om co-ouderschap via rechtbank af te dwingen, zoals de meerderheid hier (in de rubriek Wendy) voorstelt? Misschien omdat die wèl in zijn verleden zullen rondneuzen en vermoedelijk één en ander zullen vinden?
Vertel mij ook niet dat zij uiteen gegaan zijn omdat Wendy niet kon koken of omdat Renzo snurkte. Mijn indruk blijft dat hij in één van zijn vlagen van impulsieve adrenalinejunk hun zoon in gevaar gebracht heeft.
Hoogste tijd dat iemand van één daar een boek over schrijft. Anders doe ik het zelf. Nah!
Dat ga je dan idd zelf moeten doen hoor. Ik zorg voor het grote Peter-boek, meer kan ik niet doen :whistle:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Captain Cuckoo schreef:Hoe zou het komen dat Renzo geen aanstalten maakt om co-ouderschap via rechtbank af te dwingen, zoals de meerderheid hier (in de rubriek Wendy) voorstelt? Misschien omdat die wèl in zijn verleden zullen rondneuzen en vermoedelijk één en ander zullen vinden?
Vertel mij ook niet dat zij uiteen gegaan zijn omdat Wendy niet kon koken of omdat Renzo snurkte. Mijn indruk blijft dat hij in één van zijn vlagen van impulsieve adrenalinejunk hun zoon in gevaar gebracht heeft.
Hoogste tijd dat iemand van één daar een boek over schrijft. Anders doe ik het zelf. Nah!
Daar houdt een rechtbank zich niet mee bezig.
Zelfs als Wendy zou aangeven dat hij een duister verleden had toen ze hem leerde kennen, zal de rechter oordelen dat zij daar dan van op de hoogte was, maar dat dit haar er niet van weerhouden heeft met hem een kind te krijgen.
Als hij na de geboorte van Dylan nog zo'n dingen heeft gedaan, ligt het anders.
Ofwel zijn die dingen nooit uitgekomen en dan zal ze wel moeten oppassen dat ze niet als medeplichtig beschouwd wordt, ofwel is Renzo er wel voor gearresteerd/veroordeeld en dan had ze eerder een contactverbod moeten aanvragen.
Je kan niet je kind de ene keer wel meegeven aan zijn vader en de andere keer niet.
Hoe dan ook, wat er in die jaren dat Renzo uit het zicht was gebeurd is, dat zullen we waarschijnlijk maar mondjesmaat te weten komen.
Als het al verteld wordt.

En eigenlijk denk ik dat ze uiteengegaan zijn omdat ze halsoverkop getrouwd zijn en pas naderhand tot de vaststelling gekomen zijn dat ze totaal niet bij elkaar passen.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ze kunnen mekaar nooit heel lang hebben gekend voor Dylan geboren is, want ik meende te hebben begrepen, dat Renzo 8 jaar geleden vertrokken is ( of klopt die info niet?) en Dylan is toch ongeveer 7 jaar?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:
Dat ga je dan idd zelf moeten doen hoor. Ik zorg voor het grote Peter-boek, meer kan ik niet doen :whistle:
Momenteel heb ik het merendeel van mijn concentratie voor iets totààl anders nodig. Als dat klaar is begin ik (de samenvatting van) mijn boek : "Renzo & Wendy, the early years"
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dan sla je natuurlijk een heel stuk over. Van het moment dat Renzo verdween (zijn zus goodbye zei terwijl zijn lief met een overdosis in het hospitaal lag) tot hij in Lanzarote opduikt. Ik meen me te herinneren dat hij eerst naar Duitsland was gevlucht wachtend tot gangster Tony het tijdelijke voor het eeuwige had verwisseld.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Ze kunnen mekaar nooit heel lang hebben gekend voor Dylan geboren is, want ik meende te hebben begrepen, dat Renzo 8 jaar geleden vertrokken is ( of klopt die info niet?) en Dylan is toch ongeveer 7 jaar?
Volledig juist.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik heb wel wat medelijden met hem. Al vind ik dat Femke wel enkel het hoogstnodige gezegd heeft (lees: wat Wendy uit haar gedwongen heeft, vnl dat van Sandrine). Wat Peggy gedaan heeft, en dan nog vooral wat ze gedaan heeft voor ze hem kende, is toch niet zijn schuld?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat is waar en niemand neemt hem iets kwalijk denk ik hé ?
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Nee, maar hij wordt wel gestraft door Wendy doordat Dylan niet mee mag.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, had hij mss iemand anders dan Peggy moeten nemen hé. Alhoewel veel keus is er niet meer in Thuis.
Maar je hebt wel gelijk dat het natuurlijk niet zijn fout is, het is alleen maar dat Wendy het niet ziet zitten om Dylan bij Peggy te laten (en dan weet ze nog niet alles). Van de andere kant denk ik ook dat die Wendy elke kans zal aangrijpen om Dylan bij Renzo weg te houden. Want dat mens is echt niet te vertrouwen.
0 x
Potentia Principatum
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Briseis schreef:Nee, maar hij wordt wel gestraft door Wendy doordat Dylan niet mee mag.
Zo gaat dat tegenwoordig in vele gevallen tijdens een echtscheiding men maakt er een oorlog van :( Wat totaal niet nodig is zeker niet om kinderen bij te betrekken maar helaas de realiteit :cry:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat ventje Dylan wordt ook gestraft want hem was beloofd naar papa te gaan dit weekend.
Dat kinderpark kan dat niet vervangen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

OK maar hij zit nu wel in Disneyland ....
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Het blijft mij verbazen dat de meerderheid de kant van Renzo blijft kiezen. Is het omdat hij zo opvallend vrolijk zijn best doet om zich in Thuisdorp als Populaire Pietje te gedragen? Best mogelijk dat ook Wendy geen onbesproken parcours heeft afgelegd, maar concreet weten wij daarover absoluut niets. Laat dat nu exact zijn wat de jury dus als argumenten contra mag gebruiken.
Overigens lijkt nog altijd niemand er evenmin rekening mee te houden dat Wendy best wel eens gegronde redenen zou kunnen hebben om zich zo argwanend op te stellen tegenover Peggy.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is geen kwestie van kant kiezen.
Er zijn nog forummers die weten wat en hoe Renzo was in de tijd. Het beste wat je kunt zeggen is dat hij veranderd lijkt.
Is dat zo? Weten we niet. Ik weet niet of zijn verblijf in Lanzarote zo stabiel was.
Punt is: hij is wel de vader van Dylan. Hij heeft ook rechten.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten