Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Hij zal ook niet ZIJN waarheid gezegd hebben tegen Tim, maar als Tim was blijven aandringen (wat ik zeker niet vreemd gevonden zou hebben, dan zou er toch iets uit hebben moeten komen.
Laatst gewijzigd door jessie V. op wo 13 mei 2015, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Frank weet een heleboel niet, van geen van beide kanten, al denkt hij van wel.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nu weet de Frank toch al iets. Zijn theorie dat Sam en Luc samenwerken om hem te ontslagen is al van de baan dankzij Waldek.
Dus zou ik zo zeggen, laat Sam voorlopig vallen Frank want dat is een ongelukkige piste. Concentreer u op uw broerke!
Dus zou ik zo zeggen, laat Sam voorlopig vallen Frank want dat is een ongelukkige piste. Concentreer u op uw broerke!
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Denk dat Frank z'n enige kans zal zijn dat hij het uit die Thomas Smith zal moeten slaan. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Dan zou de Frank wel moeten weten dat Thomas en Luc tesamen iets weten dat niks te maken heeft met Sam.
Nu van de Luc gaat hij het niet weten, zodus idd de grote middelen tegen Thomas?
Nu van de Luc gaat hij het niet weten, zodus idd de grote middelen tegen Thomas?
0 x
Potentia Principatum
-
Omega
- x 435
Eddy was getuige van het voorval met Thomas Smith, Luc en Lowie. Hij moet ook gezien hebben dat die Thomas Smith Lowie bij naam kende en helemaal veranderde toen Lowie erbij kwam. Dus als ze alle puzzelstukjes bij elkaar leggen dan zou het mogelijk moeten zijn om de waarheid te kennen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Is Eddy zo slim dat hij zo makkelijk die connecties legt?Omega schreef:Eddy was getuige van het voorval met Thomas Smith, Luc en Lowie. Hij moet ook gezien hebben dat die Thomas Smith Lowie bij naam kende en helemaal veranderde toen Lowie erbij kwam. Dus als ze alle puzzelstukjes bij elkaar leggen dan zou het mogelijk moeten zijn om de waarheid te kennen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Idd, en dan was er ook nog zijn boekske hé.
Lijkt me idd weinig waarschijnlijk dat Eddy die connectie gaat leggen. Maar als Frank dat weet (en dat zal toch wel) dat is weer wat anders.
Lijkt me idd weinig waarschijnlijk dat Eddy die connectie gaat leggen. Maar als Frank dat weet (en dat zal toch wel) dat is weer wat anders.
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2

nu het mysterie rond Sam opgelost is zal hij die conclusie wel snel maken, maar hoe hij het geheim van Luc gaat ontrafelen, da's moeilijk te voorspellen.... denk dat dit nog niet voor meteen is....Caligula schreef:Dan zou de Frank wel moeten weten dat Thomas en Luc tesamen iets weten dat niks te maken heeft met Sam.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik blijf met dat moment dat Frank het goedmaakt met Simonneke in mijn hoofd zitten... Vond dat echt zo mooi om te zien! 
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ze zullen het graag horenLazylady schreef:Ik blijf met dat moment dat Frank het goedmaakt met Simonneke in mijn hoofd zitten... Vond dat echt zo mooi om te zien!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 983
- x 584
Toen zijn "suske" zwanger was van Frankietje moet de dokter/gynecoloog toch gezien hebben dat Simonne al een eerdere bevalling/zwangerschap heeft meegemaakt of het toch alleszins gevraagd/gesuggereerd hebben. Of was Frank zo één die nooit meeging op consultatie ? 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk dat je het hier juist hebt. Frank: gyneco=voor de vrouwen!martha schreef:Of was Frank zo één die nooit meeging op consultatie ?
En natuurlijk kan de gynecoloog zoiets zien maar dat blijf dan wel tussen de dokter en zijn patiënte...zelfs in Thuis!
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Als de Frank het nu ook nog gaat vertellen aan de Waldek kunnen ze het beter vanop het dak gaan uitbazuinen.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Laten omroepen door de dorpsomroeper. "Dames en heren 35 jaar geleden..............
0 x