da's inderdaad een optie die ik totaal over het hoofd gezien hadtvx1 schreef: Ik denk dat ze gewoon van de gynaecoloog kwamen die wss in hetzelfde ziekenhuis werkt en dat ze dus eerder toevallig Simonne zagen.

da's inderdaad een optie die ik totaal over het hoofd gezien hadtvx1 schreef: Ik denk dat ze gewoon van de gynaecoloog kwamen die wss in hetzelfde ziekenhuis werkt en dat ze dus eerder toevallig Simonne zagen.
Ik dacht het wel. Het leek in een wachtkamer of een kleedkamer te zijn of zo.k de vis schreef:da's inderdaad een optie die ik totaal over het hoofd gezien hadtvx1 schreef: Ik denk dat ze gewoon van de gynaecoloog kwamen die wss in hetzelfde ziekenhuis werkt en dat ze dus eerder toevallig Simonne zagen.als ze dat gesprek onder hun beide hebben zitten ze dat dan nog in het ziekenhuis?
heb het nog niet kunnen herbekijken, maar je zal wel gelijk hebben.... een toevallige ontmoeting, wat heel onwaarschijnlijk is dat je in de gang van de hartpatiënten passeert komende van gynaecoloog... maar soit, leverde wel mooie tv optvx1 schreef:Ik dacht het wel. Het leek in een wachtkamer of een kleedkamer te zijn of zo.k de vis schreef:da's inderdaad een optie die ik totaal over het hoofd gezien hadtvx1 schreef: Ik denk dat ze gewoon van de gynaecoloog kwamen die wss in hetzelfde ziekenhuis werkt en dat ze dus eerder toevallig Simonne zagen.als ze dat gesprek onder hun beide hebben zitten ze dat dan nog in het ziekenhuis?
Nee, totnogtoe niet.Lazylady schreef:Weet Sam nu eigenlijk dat Simonne van niets weet?
ik denk dat ze idd vermoeden dat Simonne niet weet dat Sam haar dochter isLazylady schreef:Tiens, ik dacht toch dat Sam tegen Tim zei: "Dus Simonne weet van niks?"
Maar dat zal over iets anders gegaan zijn zeker...
Sam moet professionele hulp want zelfs met iemand als Tim blijft ze met een zwaarCrackers schreef:Wie doucht nu met kleren aan