In en Uit

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
Omega
x 435

Re: In en Uit

Bericht door Omega »

Toch een aantal namen die er (al dan niet tijdelijk) in komen en die hier niet gemeld werden. Met name Angele en in de voorfilmpjes zag je ook Tibo terugkeren.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Niks nieuws. Maar ik wist niet goed waar ik de link van het artikel anders kon plaatsen
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150426_01649851
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Duimelijntje schreef:Niks nieuws. Maar ik wist niet goed waar ik de link van het artikel anders kon plaatsen
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150426_01649851
Ik wou dit ook hier plaatsen, maar je was me voor. ;-)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Hopelijk blijft hij niet te lang...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Hopelijk blijft hij niet te lang...
Mijn gedacht! Dag Tibo, daag :bye:
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Ik had eerlijk gezegd liever Franky teruggehad ipv Tibo. Onbegrijpelijke beslissing van de makers. Franky is een oerpersonage met vele linken met andere Thuiskarakters. Tibo niet.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Jens is op 16 juni al zeker terug in Thuis. Tom waes was namelijk voor make a wish met Alex om de thuisset. En in die scene die opgenomen werd zie je Jens in de frens. De aflevering wordt 16 juni een week voor de seizoenfinale uitgezonden.

http://www.gva.be/cnt/dmf20150429_01654 ... e-in-thuis
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Omega schreef:Ik had eerlijk gezegd liever Franky teruggehad ipv Tibo. Onbegrijpelijke beslissing van de makers. Franky is een oerpersonage met vele linken met andere Thuiskarakters. Tibo niet.
Dat is niet alleen de beslissing van de makers, hé.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Is er iemand die al ergens heeft gelezen/gehoord of Chris Boni uit de soap zou gaan? "Yvette" laten sterven zou daartoe een mogelijkheid zijn, maar ik heb er nog niets over gelezen!
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

annekeHU schreef:Is er iemand die al ergens heeft gelezen/gehoord of Chris Boni uit de soap zou gaan? "Yvette" laten sterven zou daartoe een mogelijkheid zijn, maar ik heb er nog niets over gelezen!
De kans dat iemand van de vaste ploeg definitief sterft voor 26 juni is vrij klein.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

annekeHU schreef:Is er iemand die al ergens heeft gelezen/gehoord of Chris Boni uit de soap zou gaan? "Yvette" laten sterven zou daartoe een mogelijkheid zijn, maar ik heb er nog niets over gelezen!
niet alles staat gelukkig op voorhand in de boekjes (die ik niet lees)
maar 't zou ergens wel kunnen dat ze sterft.... eerlijk gezegd zie ik niet in dat ze nog een goede relatie kan hebben met Simonne na wat ze haar gelapt hebben (eens dat uitgekomen is)... haar rol lijkt me dan ook uitgespeeld, want als ze niet sterft mag ze wellicht André gezelschap gaan houden
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Captain Cuckoo schreef:
De kans dat iemand van de vaste ploeg definitief sterft voor 26 juni is vrij klein.
Boh, er zijn in het verleden toch ook heel wat personage gestorven buiten de seizoensfinales. Walter, Roger, Florke, Sandrine, Kurt,...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

k de vis schreef:maar 't zou ergens wel kunnen dat ze sterft.... eerlijk gezegd zie ik niet in dat ze nog een goede relatie kan hebben met Simonne na wat ze haar gelapt hebben (eens dat uitgekomen is)... haar rol lijkt me dan ook uitgespeeld, want als ze niet sterft mag ze wellicht André gezelschap gaan houden
Vergeten hoe Simonne ooit Frank heeft buiten gegooid en hij naar de Marollen gegaan is?
't Is niet omdat zij iemand buiten gooit dat die geen verhaallijn meer kan hebben.
Kan dus voor Yvette even goed.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:
k de vis schreef:maar 't zou ergens wel kunnen dat ze sterft.... eerlijk gezegd zie ik niet in dat ze nog een goede relatie kan hebben met Simonne na wat ze haar gelapt hebben (eens dat uitgekomen is)... haar rol lijkt me dan ook uitgespeeld, want als ze niet sterft mag ze wellicht André gezelschap gaan houden
Vergeten hoe Simonne ooit Frank heeft buiten gegooid en hij naar de Marollen gegaan is?
't Is niet omdat zij iemand buiten gooit dat die geen verhaallijn meer kan hebben.
Kan dus voor Yvette even goed.
't is maar pure speculatie zenne... zou kunnen dat ze sterft volgens mij, rekening houdende met verhaallijn & haar pensioenleeftijd... maar ik heb geen glazen bol en ze kan er natuurlijk inblijven, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze ten huize Simonne nog welkom zal zijn... waar trekt ze dan naar toe? bij Angéle? of trekt ze naar André of gaat ze samenwonen met Yana? vraag me dan af of haar personage nog interessant genoeg zal zijn om te blijven volgen... enfin, we zien wel.... :violin:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik hoop niet dat Chris Boni er op deze manier uit gaat, alleszins.

En hoe Simonne zal reageren hangt ook af van hoe zij zelf dit indertijd allemaal verwerkt heeft.
Had zij er na de eerste verdrietige periode vrede mee en is ze na een tijdje verder kunnen gaan met haar leven?
Is ze in een depressie geraakt en heeft 'de dood van haar kindje' haar jaren lang parten gespeeld?
Of nog iets anders?

Maar we kunnen inderdaad eerst eens kijken wat er volgende week allemaal gebeurt. ;)
0 x
Plaats reactie