Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Ik had echt de indruk dat Thomas Lowie herkende. En hij was verbaasd, niet omwille wat Lowie zei maar omdat het Lowie was en dat had hij niet verwacht.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat heb ik dus ook gezien, voor Lowie echter is Thomas gewoon een onbekende!Caligula schreef:Ik had echt de indruk dat Thomas Lowie herkende. En hij was verbaasd, niet omwille wat Lowie zei maar omdat het Lowie was en dat had hij niet verwacht.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Goh, als je het één en anders met elkaar verbind weet je al in welke richting het uitgaat. 
Thomas en Luc kennen elkaar én Thomas kent Lowie maar niet omgekeerd én Thomas is stomverbaasd om Lowie daar tegen te komen (en niet in Mexico?).
Thomas en Luc kennen elkaar én Thomas kent Lowie maar niet omgekeerd én Thomas is stomverbaasd om Lowie daar tegen te komen (en niet in Mexico?).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Toch een teder blikje Lowie-Olijfje. Mss komt het toch nog goed.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Het is nog even tot de zomerstop hé. Er kan nog van alles gebeuren.Caligula schreef:Toch een teder blikje Lowie-Olijfje. Mss komt het toch nog goed.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
Wanneer weten we hoe de operatie met zijn oog is verlopen en zo mooi zonder litteken ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
- Caligula
- Poster rang 5

En Lowie meent die Thomas ook te kennen en ik denk niet dat het van bij Sam was maar van in Mexico. Voor Thomas is het zo in ieder geval anders kon hij Lowie niet herkennen toen hij hem de eerste keer bij Sam zag.
Wat hebben Luc en Thomas in Mexico uitgespookt?
0 x
Potentia Principatum
-
Lelietje
- Nog geen rang
Wat als Luc Thomas betaald heeft om Leontien te vinden en te laten ombrengen zodat Lowie terug naar hem zou keren?

0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Lelietje schreef:Wat als Luc Thomas betaald heeft om Leontien te vinden en te laten ombrengen zodat Lowie terug naar hem zou keren?
![]()
0 x
-
tvx1
- x 435
Luc niets. Die is bij mijn weten nog nooit in Mexico geweest.Caligula schreef:En Lowie meent die Thomas ook te kennen en ik denk niet dat het van bij Sam was maar van in Mexico. Voor Thomas is het zo in ieder geval anders kon hij Lowie niet herkennen toen hij hem de eerste keer bij Sam zag.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Maar je weet niet wat hij in de zomermaanden uitspookt he ...tvx1 schreef: Luc niets. Die is bij mijn weten nog nooit in Mexico geweest.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is nu net wat we niet weten. Thomas en Luc spreken over Mexico. Ze weten wat daar gebeurd is. Of ze daar al of niet geweest zijn weten we natuurlijk (nog) niet.tvx1 schreef:Luc niets. Die is bij mijn weten nog nooit in Mexico geweest.
Maar Thomas scheen in ieder geval Lowie te herkennen van vroeger, van Mexico?
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
We weten dat net wel. Luc is tijdens de periode tussen Leontien haar vlucht en Lowie zijn terugkeer nooit lange tijd weggeweest uit Thuisdorp. Dus hij kan onmogelijk naar Mexico geweest zijn.Caligula schreef:Dat is nu net wat we niet weten. Thomas en Luc spreken over Mexico. Ze weten wat daar gebeurd is. Of ze daar al of niet geweest zijn weten we natuurlijk (nog) niet.tvx1 schreef:Luc niets. Die is bij mijn weten nog nooit in Mexico geweest.
Maar Thomas scheen in ieder geval Lowie te herkennen van vroeger, van Mexico?
0 x