Yvette Backx (Chris Boni)
-
- Poster rang 5
Re: Yvette Backx (Chris Boni)
Héhé, zoals ik dacht. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5
Oei dat is niet best, hopelijk valt het mee.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5
Klein beetje geforceerd, maar wel een typische heerlijke soapscene waarin alles samenkomt. 

0 x
-
- x 435
-
- x 435
-
- Poster rang 5
Dacht ook wel dat we dat wel duidelijker in beeld gingen gezien hebben moest ze het weten van Sam van vorige week.
Maar om de paranoia nog wat te voeden was de aanwezigheid van Frank wel nog een extraatje.
Maar om de paranoia nog wat te voeden was de aanwezigheid van Frank wel nog een extraatje.

0 x
-
- x 435
Nu ben ik toch wel curieus of het gaat uitkomen volgende week, maar gezien het nog geen seizoensfinale is, zou dat natuurlijk wel snel zijn. Maar natuurlijk zal Simonne aan haar moeder vragen wat ze met Angèle te bespreken had...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Mea culpa. Gezien haar toestand nu had ze het mss beter verleden week geweten, had wat zachter aangekomen.tvx1 schreef:Zie je nu wel dat ze het niet wist. Nu weet ze het!
En het leedvermaak van Angèle is ook wel te smaken vind ik. De echte Angèle van vroeger!
Yvette gaat hieraan tenonder vrees ik, zelfs als ze het overleeft gaat het nooit meer hetzelfde zijn.
Nu in mijn herinneringen waren Frank en Angèl nooit de beste maatjes, dus nog meer koren op de molen.Nu gaat Frank natuurlijk weer de verkeerde conclusies trekken.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik vond Yvette's acteerprestatie toch allesbehalve geforceerd. Allez, je zult er maar achterkomen dat de baas van je schoonzoon en de vriendin van je dochter je kleindochter is!
Laatst gewijzigd door Lazylady op vr 08 mei 2015, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
daarvoor moet ze volgende week nog leven... dat zal wel het geval zijn, maar heb zo'n gevoel dat ze in coma zal sukkelen voor een week of zevenLazylady schreef:Maar natuurlijk zal Simonne aan haar moeder vragen wat ze met Angèle te bespreken had...

overigens speelde Yvette het deze week wel goed vond ik, 't zijn misschien wel haar laatste scenes geweest want personage lijkt me niet veel toekomst meer te hebben als Simonne uiteindelijk de waarheid zal te weten komen
0 x
-
- Poster rang 5
Ik zei ook niet dat Yvette's acteerprestatie geforceerd was. Dat alles nu toevallig zo samenkomt in één locatie met Frank buiten op de wacht was wel iets typisch dat enkel in soaps voorkomt.Lazylady schreef:Ik vond Yvette's acteerprestatie toch allesbehalve geforceerd. Allez, je zult er maar achterkomen dat de baas van je schoonzoon en de vriendin van je dochter je kleindochter is!

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Yvette doet mij al heel de week denken aan Mrs Doubtfire! En niet alleen omwille van de bommakleren, de bril en de blonde krulletjes, maar vooral door die angstige blik. Dat is dezelfde als wanneer ze bang is dat 'haar' kinderen/ex ontdekken dat het gewoon hun papa/ex is! 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 4
en niet alleen dat het je kleindochter is maar bovendien dat je uw kleindochterLazylady schreef:Ik vond Yvette's acteerprestatie toch allesbehalve geforceerd. Allez, je zult er maar achterkomen dat de baas van je schoonzoon en de vriendin van je dochter je kleindochter is!
wegnam van de moeder. Harteloze oma, die haar kleinkind in het weeshuis steekt
omdat ze er niet voor wil zorgen en er nooit meer naar omziet zoals bij het groot
vuil zetten, daar kijk je ook nooit meer naar om. Weg is weg dacht ze.
Mooi niet dus.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Inderdaad, ze leek er wel op ja
T was weer eens een echte vrijdagaflevering vandaag, nu kunnen we weer volop speculeren int weekend..

T was weer eens een echte vrijdagaflevering vandaag, nu kunnen we weer volop speculeren int weekend..

0 x