Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door Caligula »

Jana rijlessen geven is niet aan iedereen gegeven blijkbaar. Trouwens niet alleen rijlessen.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Jana rijlessen geven is niet aan iedereen gegeven blijkbaar. Trouwens niet alleen rijlessen.
En aan de linkervoorkant van Toon zijne Volvo te zien, had ze ergens tegen gereden. :whistle:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Waldeck deed inderdaad nogal vervelend. :twisted:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:Jana rijlessen geven is niet aan iedereen gegeven blijkbaar. Trouwens niet alleen rijlessen.
En aan de linkervoorkant van Toon zijne Volvo te zien, had ze ergens tegen gereden. :whistle:
zat er gisteren voor aanvang van de les ook al in
hannanaske schreef: Zou dat afspraakje van gisteren de reden zijn van z'n chagrijnig humeur? :denk:
natuurlijk, heeft het zwaar te pakken :denk:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hmm ja klopt, kan natuurlijk ook aan Toon liggen, maar ik vond Jana niet redelijker reageren. Integendeel!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Bij jullie krijg je het rijbewijs bijna cadeau. Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als jullie het op onze manier zouden doen... in elk geval is zo een hysterie achter het stuur not done. Ik zou ook boos worden als iemand met mijn auto door rood reed en bijna in de kreukelzone van een stadsbus verdween. Misschien kan ze beter Luc vragen om haar rijles te geven :twisted:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kwast schreef:Bij jullie krijg je het rijbewijs bijna cadeau. Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als jullie het op onze manier zouden doen... in elk geval is zo een hysterie achter het stuur not done. Ik zou ook boos worden als iemand met mijn auto door rood reed en bijna in de kreukelzone van een stadsbus verdween. Misschien kan ze beter Luc vragen om haar rijles te geven :twisted:
Waarom moet dit hier nu misbruikt worden om het Belgische systeem te kleineren??? :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kwast schreef:Bij jullie krijg je het rijbewijs bijna cadeau. Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als jullie het op onze manier zouden doen... in elk geval is zo een hysterie achter het stuur not done. Ik zou ook boos worden als iemand met mijn auto door rood reed en bijna in de kreukelzone van een stadsbus verdween. Misschien kan ze beter Luc vragen om haar rijles te geven :twisted:
Ik heb idd mijn rijbewijs in 1963-64 zo gekregen op simpele verklaring dat ik kon rijden...en een beetje poteren met de leeftijd (ik was nog geen 18) en ik heb sinds 50 jaar geen enkel accident gehad, correctie: er is er ooit een vanachter opgereden bij mij,maar ja...
Ik zal ook toegeven moest ik nu een rijbewijs halen dat ik het wel even moeilijk zou hebben want ik denk dat de arme man niet opgezet zou zijn met mijn rijstijl. :angel:
En tvx1, niet kwaad zijn, Hollanders zijn nu eenmaal zo... :lol: (grapje)
Wat Jana en Luc betreft, tja...hij kon alvast beginnen met te zeggen dat je altijd een raam moet openlaten...
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Hollanders zijn nou eenmaal hoe? :denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:Hollanders zijn nou eenmaal hoe? :denk:
Zeg,het was een grapje hé. (Hollanders geven nogal graag kritiek op ons) Ok,sorry. :angel:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik roep jou niet ter verantwoording, hoor. Het was een grapje, snap ik. Maar de manier waarop er op het bericht van Kwast gereageerd wordt is niet juist. :twisted: En we zijn geen Hollanders, maar Nederlanders. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hoe kan ik dit nu weer goedmaken? :angel: :angel: :angel: :romance-kisscheek:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

tvx1 schreef:
Kwast schreef:Bij jullie krijg je het rijbewijs bijna cadeau.
Waarom moet dit hier nu misbruikt worden om het Belgische systeem te kleineren??? :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Kleineren? :denk:
Ik vind het wel een beetje een vreemde uitspraak, maar je kan ook Kwast gewoon vragen waarom ze dat denkt...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Galigula JIJ hoeft niets goed te maken, hoor!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:
tvx1 schreef:
Kwast schreef:Bij jullie krijg je het rijbewijs bijna cadeau.
Kleineren? :denk:
Ik vind het wel een beetje een vreemde uitspraak, maar je kan ook Kwast gewoon vragen waarom ze dat denkt...
Zo kwam het bij mij toch over. Het Belgische rijopleidingssyteem door het slijk halen. En er staat heel duidelijk 'waarom?" in mijn post.
0 x
Gesloten