Het grote Speculatie- topic van de 20 ste seizoensfinale

GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Het grote Speculatie- topic van de 20 ste seizoensfinale

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Beter te vroeg dan te laat. Je kan nu al speculeren wat er 26 juni gaat gebeuren. Wat denken jullie?
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Re: Het grote Speculatie- topic van de 20 ste seizoensfinale

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Misschien wel het jubileum van Frank en Simonneke :D
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ik heb een lichtgrijs vermoeden dat de combinatie Rosa-Snuit met Waldek, Femke en haar taxi's, en Luc & Peter die het niet bij deze poging tot overname zullen laten, voor vuurwerk zal zorgen.
Terloops: nu agent Danny -behoudens procedurefouten- wel even buiten beeld zal blijven, is er opnieuw een vacature voor slechterik. Gegadigden? :think:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Captain Cuckoo schreef:Ik heb een lichtgrijs vermoeden dat de combinatie Rosa-Snuit met Waldek, Femke en haar taxi's, en Luc & Peter die het niet bij deze poging tot overname zullen laten, voor vuurwerk zal zorgen.
Pas in de seizoensfinale? Ik hoop dat ze het geen 5 maanden meer rekken! ;)
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

"Rekken" in een soap is volgens mij een pleonasme. Het zal daar vermoedelijk "zachtjesaan in een bepaalde richting sturen" heten. :roll:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Captain Cuckoo schreef:"Rekken" in een soap is volgens mij een pleonasme. Het zal daar vermoedelijk "zachtjesaan in een bepaalde richting sturen" heten. :roll:
Een pleonasme? Ge bedoelt zoiets als witte sneeuw, koud ijs of nat water? Ik dacht dat er daarvoor wel een bijvoeglijk naamwoord of woordgroep bij uw werkwoord moet staan. Dus ik ben niet zeker dat "rekken" alleen op zich een pleonasme kan zijn?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

In een serie met dagelijkse afleveringen, Thuis bijvoorbeeld, duurt het soms erg lang voor een situatie eindelijk haar ontknoping bereikt. Herinner u de ontvoering van Emma. Het lijkt er dan op dat de scenarioschrijvers het verhaal willen "rekken". Daarop maakte ik op luchtige wijze een schuchtere allusie.
0 x
Robin23
Nog geen rang
x 2

Bericht door Robin23 »

Volgens mij moeten er uiteraard nog verhaallijnen komen voor de seizoensfinale -laat ons toch hopen- maar volgens mij ligt er één verhaallijn sowieso al vast omdat ze die al veel te lang aan het rekken zijn:
Het adoptieverhaal van Sam

Ik blijf denken dat Sam en Olivia zussen zijn, hoogstwaarschijnlijk gaat Sam ook nog zwanger geraken waardoor het voor Sam een hele rollercoaster van emoties zal worden!

Deze weet ik niet zeker, maar ik denk dat Jana en Lowie na een tijd wel een koppel zullen worden, maar dat Olivia het er niet zomaar bij gaat laten.
En als mijn vermoeden klopt dat Olivia de zus zal zijn van Sam, hebben we al meteen een mooie overlap van twee verschillende verhaallijnen!

Ben al benieuwd! ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En geef Olivia eens ongelijk... Tenzij Lowie natuurlijk eerst alles eerlijk bekent, maar dat zie ik nog niet meteen gebeuren... :roll:
0 x
mij
Nog geen rang

Bericht door mij »

Het is zeker: Het feest van Frank en Simonne = De seizoensfinale!
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

mij schreef:Het is zeker: Het feest van Frank en Simonne = De seizoensfinale!
Wat ik mij daarmee in verband afvraag. Komt Franky terug. Al eerder, of echt de dag van de finale, of komt hij te laat.
én vooral, wie komt er Franky vertolken ;-) Dat laatste wil ik eigenlijk vooral wel graag weten.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Duimelijntje schreef:
Wat ik mij daarmee in verband afvraag. Komt Franky terug. Al eerder, of echt de dag van de finale, of komt hij te laat.
én vooral, wie komt er Franky vertolken ;-) Dat laatste wil ik eigenlijk vooral wel graag weten.
Ik herinner me in dat verband een interview van zo'n anderhalf jaar geleden met Jef Hoogmartens dat hij het heel fijn zou vinden dat de rol van Franky zo blijven bestaan.. en als die rol daarvoor om de zoveel tijd door een andere acteur zou moeten gespeeld worden , was dat helemaal geen probleem!
Maar ik ben ook wel benieuwd , en als "Franky" terugkomt, zijn die scenes wellicht al opgenomen/of ze zijn nu aan het opnemen...
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

annekeHU schreef:
Duimelijntje schreef:
Ik herinner me in dat verband een interview van zo'n anderhalf jaar geleden met Jef Hoogmartens dat hij het heel fijn zou vinden dat de rol van Franky zo blijven bestaan.. en als die rol daarvoor om de zoveel tijd door een andere acteur zou moeten gespeeld worden , was dat helemaal geen probleem!
Maar ik ben ook wel benieuwd , en als "Franky" terugkomt, zijn die scenes wellicht al opgenomen/of ze zijn nu aan het opnemen...
Ik heb dat interview ook gelezen. Net daarom vraag ik het ook zo af, komt hij toch terug, of wordt het iemand anders.
Met een beetje geluk komt het binnenkort ergens in de krant of zo
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Captain Cuckoo schreef:Ik heb een lichtgrijs vermoeden dat de combinatie Rosa-Snuit met Waldek, Femke en haar taxi's, en Luc & Peter die het niet bij deze poging tot overname zullen laten, voor vuurwerk zal zorgen.
Terloops: nu agent Danny -behoudens procedurefouten- wel even buiten beeld zal blijven, is er opnieuw een vacature voor slechterik. Gegadigden? :think:
William. :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Judith gaat vreemd met Toontje en wordt zwanger.

(Laat ons hopen van niet, maar onrealistisch is het -helaas- niet!)
0 x
Gesloten