Yvette Backx (Chris Boni)

Gesloten
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Yvette Backx (Chris Boni)

Bericht door annekeHU »

bij mijn weten heeft Sam enkel haar naam verteld aan Angèle , niet waar ze woonde of deed, of andere relevante info.
En aangezien Angèle ergens in de Ardennen woont, en Yvette in het Thuisdorp( waar dat dan ook mag zijn, maar ik veronderstel wel ergens in Vlaanderen) kan Angèle niet weten dat Sam en Yvette bijna buren zijn...
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Caligula schreef:Nee, nee. Toen ze aanbelden bij Angèle hebben ze zeer duidelijk gezegd:
Sam de Witte en Tim Cremers.
.

Ja, ik meende me te herinneren dat Sam zich zo voorgesteld had. Als iemand dan nee zegt,
komt er twijfel. Bedankt Caligula en dus weet Yvette het, wat eigenlijk mijn punt was.
Je moet die nu bezig zien. Die heeft het niet meer van schrik omdat haar complot met
Angèle uit gaat komen. Al weten we nog niet wat precies haar aandeel daarin was ?
Omdat er een maand aangebreid werd zal dat nog niet voor morgen zijn vrees ik. :doh:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Dus misschien toch? Bij die ruzie tussen Frank & Simonne aan tafel (Jana stond ook al te luistervinken) was Yvette compleet van de kaart. Die ruzie ging over het ontslag van Frank. Iets in die haar ogen vertelde mij dat ze maar al te goed wist waarom Frank ontslagen was. Gisteren maakte Satine mij aan het twijfelen, maar nu ben ik er toch weer van overtuigd dat ze het wel weet.

Simonne was ook aan't doordraven dat Frank wellicht weer iets verkeerd moest gedaan hebben, terwijl hij bleef volhouden van niet en dat hij persoonlijk zou uitzoeken wat er aan de hand was. Pas op dat moment sloegen de stoppen bij Yvette door: '"ik ben al da geruzie tussen jullie beu" Iets in mij zegt dat ze bang is dat Frank wel es op't juiste spoor kan terecht komen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
satine schreef:Sam heeft zich helemaal niet voorgesteld met naam en toenaam...
.

Nee, nee. Toen ze aanbelden bij Angèle hebben ze zeer duidelijk gezegd: Sam de Witte en Tim Cremers.
Dus onze Sam zocht haar moeder, nee niet Angèle maar Simonne. Angèle weet klaar en duidelijk dat het om Sam de Witte gaat.
En ja, ze kende ze niet (hoe zou ze?) maar nu wel hé.
En ik kan me al haar paniekerig telefoontje naar Yvette voorstellen: Ik heb tegen ene Sam de Witte gezegd dat Simonne Backx haar moeder is, wat nu?
Angèle weet dat Sam de dochter is van Simonne. En natuurlijk kent ze haar van haar noch pluim. Het is 35 jaar geleden!
Angèle stond in het boekske van onze lieve zuster.
Wil je nog meer?
Ja maar dat is uiteindelijk allemaal speculatie. Dat is geen bevestiging dat het Yvette weet dat het om Sam gaat. Dat telefoongesprek omvatte duidelijk niet meer dan dat Yvette dringend naar bij Angèle moest gaan. Het was toch heel duidelijk aan Yvette haar reactie toen dat Angèle niet had willen zeggen waarom. Volgens mij weet Yvette het niet. Ik zie geen duidelijk tekenen bij haar dat ze het weet en al zeker geen "officiële" bevestiging.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Zo zie je maar, iedereen interpreteert die signalen anders. En Yvetje is momenteel erg grappig om te zien! :thumbup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Angèle WEET wie het is. Denk je nu echt dat Yvette het nog niet weet?
In ieder geval ziet ze er wat bleekjes uit vond ik, kan ook moeilijk anders hé met Franky en Simonne in haar hoofd. Je zou van minder.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Tja, je weet maar nooit - misschien was Angèle zo overdonderd dat ze zich de naam niet herinnert?
Of is dat te ver gezocht? :denk:
Dat denk ik eigenlijk niet... :)
Oké, Angèle is niet bepaald een muurbloempje, maar ik kan me voorstellen dat ze nu toch wel verschoten is. Het gaat hier tenslotte om een gigantisch groot geheim wat zij en haar moeder al een groot deel van hun leven met zich meedragen, en wat gigantisch veel bruggen op kan blazen als het uitkomt.

En als Angèle niet zodanig overdonderd was, kan het toch ook nog zo zijn dat ze zo min mogelijk details aan Yvette verteld heeft omdat ze schrik heeft dat haar moeder teveel vertelt, mocht ze "breken" door de stress? Een soort laatste poging om het toch nog zoveel mogelijk geheim te houden?

Of Yvette nu weet dat Sam het kind is van Simonne of niet; ik denk dat ze zich hoe dan ook zo beroerd zou voelen, gewoon omdat ze weet dat iemand op het punt staat hun geheim te ontrafelen en bekend te maken.

Het zou me niks verbazen als ze de naam weet, maar het zou me ook niks verbazen als dat niet zo is. Ik vind dat momenteel nog niet echt duidelijk eigenlijk... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Angèle WEET wie het is. Denk je nu echt dat Yvette het nog niet weet?
In ieder geval ziet ze er wat bleekjes uit vond ik, kan ook moeilijk anders hé met Franky en Simonne in haar hoofd. Je zou van minder.
Ja, ik denk echt dat Yvette het niet weet. En weet je waarom? Omdat voor Angèle "Sam De Witte" niet meer is dan een naam. Wij weten wel wie Sam is, en dat die zelfs twee huizen verder van Simonne en Yvette woont, maar Angèle weet dat allemaal niet. Dus voor haar speelt die naam niet zo een grote rol.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat Angèle het vertelt heeft aan Yvette die bijna een hartinfarct kreeg. Yvette weet wie het is. Daarom is ze zo van streek,niet alleen omdat het uitkomt maar omdat het verdorie Sam is!
Enne...voor alle duidelijkheid: het Thuisdorp=Ternat. (zou daar niet willen wonen)
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Ik denk dat Angèle het vertelt heeft aan Yvette die bijna een hartinfarct kreeg. Yvette weet wie het is. Daarom is ze zo van streek,niet alleen omdat het uitkomt maar omdat het verdorie Sam is!
Enne...voor alle duidelijkheid: het Thuisdorp=Ternat. (zou daar niet willen wonen)
En jij mag dat zeker en vast denken. Dat is uw goed recht. Maar het blijft vooralsnog speculatie. Tot op het moment dat in de soap duidelijk gemaakt wordt of Yvette het weet kunnen we dat niet aannemen als een feit. En dus moeten we opletten om dat niet als een feit voor te stellen aan onze medeforummers. En eerder vandaag zijn hier toch wat medeforummers op het verkeerde been gezet dat het wel degelijk een feit zou zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Well, we will see...Maar of het voor deze week zal zijn?!? Ik hoop maar dat Yvetje het allemaal overleeft!
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Waarom gaan jullie er trouwens van uit dat Angèle niet weet dat de afgestane dochter van Simonne 'Sam' heet? Misschien was die naam al voldoende om een belletje te doen rinkelen bij Angèle.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ho, wacht even. Angèle weet wel dat de dochter Sam heet hé. Ze stond voor haar deur met naam en toenaam.
Nu kan ik wel hebben dat voor Angèle Sam de Witte een totaal onbekende is, hoe zou ze haar ooit gekend hebben? Sam is pas veel later geadopteerd. Maar Yvette kent Sam wel degelijk en hoe!
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Caligula schreef:Ho, wacht even. Angèle weet wel dat de dochter Sam heet hé. Ze stond voor haar deur met naam en toenaam.
Nu kan ik wel hebben dat voor Angèle Sam de Witte een totaal onbekende is, hoe zou ze haar ooit gekend hebben? Sam is pas veel later geadopteerd. Maar Yvette kent Sam wel degelijk en hoe!
Ik bedoel alleen maar dat men hier beweert dat Sam slechts een naam was voor Angèle, omdat die twee elkaar niet kennen. Maar wie zegt dat Angèle niet wist dat het kind van Simonne zo heette? Misschien was die naam zelfs al voldoende. Dat zou toch al kunnen verklaren waarom Angèle ook nooit terug belde als Sam haar telefoneerde.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

hannanaske schreef:
Caligula schreef:Ho, wacht even. Angèle weet wel dat de dochter Sam heet hé. Ze stond voor haar deur met naam en toenaam.
Ik bedoel alleen maar dat men hier beweert dat Sam slechts een naam was voor Angèle, omdat die twee elkaar niet kennen. Maar wie zegt dat Angèle niet wist dat het kind van Simonne zo heette? Misschien was die naam zelfs al voldoende. Dat zou toch al kunnen verklaren waarom Angèle ook nooit terug belde als Sam haar telefoneerde.
Dan nog weet Angèle niet dat Sam een goede bekende -annex buur- van Simonne en Yvette is. En de ex-baas is van Frank (die wel nog aandeelhouder is van Sam haar bedrijf). Daarom "niet meer dan een naam".
0 x
Gesloten