Daar ben ik het helemaal mee eens. Eddy en Frank leken gewoon niet helemaal goed snik, zoals ze met die portofoon bezig waren. Mijn smaak qua humor is het eerlijk gezegd totaal niet...Lazylady schreef:Thomas Smith nadoen vond ik grappig, maar dit is er echt over...Caligula schreef:Frank en Eddy, 2 detectives! Om te gillen van het lachen als het niet zo pijnlijk belachelijk was.
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Eigenlijk is het “onze” schuld. De talloze kijkers willen zoveel mogelijk porties Thuis. Dat daar ook ideeën en scenario's voor nodig zijn wordt al eens over het hoofd gezien. Het resultaat maken we nu al enkele dagen mee.
Frank kreeg, vermoedelijk in zijn rol van best gekende personage, de twijfelachtige eer om, samen met zijn even snuggere drinkebroer, de boel een maand te rekken. Die twee als detective is waardeloos als idee. De uitvoering zoals we gisteren gezien hebben, neigt zwaar naar het belachelijke.
Frank kreeg, vermoedelijk in zijn rol van best gekende personage, de twijfelachtige eer om, samen met zijn even snuggere drinkebroer, de boel een maand te rekken. Die twee als detective is waardeloos als idee. De uitvoering zoals we gisteren gezien hebben, neigt zwaar naar het belachelijke.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Helemaal mee eens. Ik denk dat de makers de doorsnee Thuiskijker toch zwaar onderschatten. Ze denken dat de mensen gediend zijn om naar een stelletje onnozelaars te zitten zien en dat dit ook au serieux moet worden genomen. Allez, dit heeft toch niets meer te maken met eens een luchtige toets in het scenario te steken.
Ik dacht even dat ik naar een kinderprogramma aan het zien was.
Ik dacht even dat ik naar een kinderprogramma aan het zien was.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Ik vond het ook allesbehalve grappig - en dat het "onze" eigen schuld zou zijn dat betwijfel ik.
Ik heb nog nooit ergens gehoord of gelezen dat de doorsnee kijker van Thuis vindt dat het niveau op deze manier moet dalen.
Deze verhaallijn heeft weinig met humor te maken.
Ik heb nog nooit ergens gehoord of gelezen dat de doorsnee kijker van Thuis vindt dat het niveau op deze manier moet dalen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik weet niet over welke kijker(s) je het hier hebt, maar ik wilde alleszins niet zoveel mogelijk porties Thuis. Die extra maand was voor mij absoluut niet nodig. En eerlijk gezegd zie ik hier hoofdzakelijk negatieve of cynische reacties i.v.m de extra maand. Dus ik twijfel echt of dé kijkers daar echt wel zo blij mee zijn.Captain Cuckoo schreef:Eigenlijk is het “onze” schuld. De talloze kijkers willen zoveel mogelijk porties Thuis. Dat daar ook ideeën en scenario's voor nodig zijn wordt al eens over het hoofd gezien. Het resultaat maken we nu al enkele dagen mee.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
In een "Samson en Gert" show van de jaren stillekes zou het misschien te doen geweest zijn ....satine schreef:Ik vond het ook allesbehalve grappig - en dat het "onze" eigen schuld zou zijn dat betwijfel ik.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ohja.... Elke serie heeft wel eens zijn ups en downs. (Een dieptepunt zoals die dubbelganger van Frank zal het toch wel niet meer worden hé) Het was misschien overdreven ja. Frank & Eddy worden nu wel héél karikatuur voorgesteld, maar bij Nancy hebben ze ook al een paar keer ferm overdreven.
Ahja...er kijken ook veel kinderen naar thuis, en die zullen es goe gelachen hebben.
Ahja...er kijken ook veel kinderen naar thuis, en die zullen es goe gelachen hebben.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Dat vind ik geen reden om er Samson en Gert-toestanden in te steken.hannanaske schreef:Ahja...er kijken ook veel kinderen naar thuis, en die zullen es goe gelachen hebben.
Thuis is toch helemaal geen kinderprogramma?
Ik herinner mij een grote hetze omdat er in Thuis een keer gezegd werd ten huize Bomans dat ze vergeten waren een sinterklaas-cadeau te kopen voor Franky.
Daar schreven ouders boze brieven voor.
Maar dat hun kroost ook naar de serieverkrachter-verhaallijn zaten te kijken, dat was geen probleem.
Laat kinderen maar naar hun eigen programma's kijken.
Met excuses aan Frank Bomans, voor het offtopic gaan in zijn topic.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Frank's dubbelganger affaire op en top vind in vergelijking met nu. Dit raakt noch kant noch wal.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Toen aangekondigd werd dat het seizoen voortaan een maand langer zou duren was het hoera-geroep niet uit de lucht. Originele verhaallijnen lagen al niet voor het oprapen, dus de kwaliteit zou onvermijdelijk inboeten als “de kijker” meer kwantiteit wil. Zelf ben ik de allerlaatste die deze beslissing toejuichte.satine schreef:Ik vond het ook allesbehalve grappig - en dat het "onze" eigen schuld zou zijn dat betwijfel ik.
“Frank en Eddy als detective” heeft trouwens totaal niks te maken met humor. Eerder zie ik pijnlijke gelijkenissen met de laatste stuiptrekkingen van de serie over die voetbalploeg F.C...
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

-
ranske
- Poster rang 4

De muis bedoel ik he (voor de goede verstandhouding).
Nu even ernstig ; dat gedoe met Frank en Eddy die anderen gaan schaduwen en
op deze manier met elkaar bellen is geen humor, ik wordt daar eerder wat triest van
zo van, hoe is het zo ver kunnen komen want toch geef ik om hen,om alletwee
in al hun onnozelheid, ze maken er super de superidioten van.
Nu even ernstig ; dat gedoe met Frank en Eddy die anderen gaan schaduwen en
op deze manier met elkaar bellen is geen humor, ik wordt daar eerder wat triest van
zo van, hoe is het zo ver kunnen komen want toch geef ik om hen,om alletwee
in al hun onnozelheid, ze maken er super de superidioten van.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zo zie je maar dat more en more niet altijd better en better is.Captain Cuckoo schreef:Zelf ben ik de allerlaatste die deze beslissing toejuichte.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

...en dat geldt overigens niet enkel voor TV-series!Caligula schreef:Zo zie je maar dat more en more niet altijd better en better is.Captain Cuckoo schreef:Zelf ben ik de allerlaatste die deze beslissing toejuichte.
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat was nu toch wel weer héél voorspelbaar welke datum ze gingen kiezen voor hun jubileum.
0 x