Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Captain Cuckoo schreef:Hun vorige snode plan is nog maar net mislukt, of ze zijn al enthousiast al aan het volgende bezig. Zielig.
hannanaske schreef:Toch hilarisch dat Frank al zo vroeg uit de veren was, op zijn hoede voor de postbode & om zijn boterhammekes te smeren. Domkop, hij heeft zichzelf verraden!
Het zijn wel deze mannen die mij doen blijven kijken naar Thuis
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
hannanaske schreef:Toch hilarisch dat Frank al zo vroeg uit de veren was, op zijn hoede voor de postbode & om zijn boterhammekes te smeren. Domkop, hij heeft zichzelf verraden!
Ja zeg, de Frank die zijn boterhammekes smeert op 1 mei om te gaan werken! Wanneer gaat die nu eens 2 keer nadenken? Dat is te laat vrees ik.
Summer85 schreef:Ben ik de enige die écht geen fan is van Frank??
Voor mij is die evenmin een favoriet personage. Hij speelt de underdog die zijn eigen domheid cultiveert. Als hij al uitzonderlijk eens iets zinnigs zegt, voegt hij daar onmiddellijk “staat op den almanak” of iets dergelijks aan toe, als om zich te verontschuldigen.
Opvallend bij Frank Bomans is dat hij tijdens interviews, in de rol van Pol Goossen totaal ongeloofwaardig is.
't Is een specialleken, onze Frank! In't echte leven zou hij bij mij ook niet op de bovenste schuif komen te liggen hoor.
Met dat rollenspelletje waar Frank die detective vertolkte, sprak hij zoals de Pol Goossen, én toch zei hij daartussen weer op zijn typische Frank-manier: "diene bietekwiet"
Ik vond dat persoonlijk écht geweldig!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Captain Cuckoo schreef:
Opvallend bij Frank Bomans is dat hij tijdens interviews, in de rol van Pol Goossen totaal ongeloofwaardig is.
tijdens interviews is hij zichzelf en niet Frank Bomans hé... 't is waar dat zijn eigen persoon en zijn rol in thuis heel ver uit elkaar liggen, maar het feit dat hij een geloofwaardige Frank Bomans weet neer te zetten is het bewijs van goede acteur te zijn