Yvette Backx (Chris Boni)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Yvette Backx (Chris Boni)

Bericht door jessie V. »

Dat is niet onrealistisch. Haar tienerdochter kreeg een kind. Om dat tienerkind te beschermen heeft Yvette dat samen met Angele "geregeld"en dat dreigt nu uit te komen. De mogelijke gevolgen hiervan zijn toch nogal angstwekkend voor Yvette. Dat tienerkind weet van niks en dat gaat ze nu wel te weten komen. Dat wordt tamelijk rampzalig.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel, rampzalig of niet, het gewoon zeggen en de bom laten ontploffen zou veel miserie uit de weg ruimen. Maar dat zou ons dan ook meteen einde juni brengen. :lol:
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

eerlijk gezegd, nog veel van die "misverstanden" en uitgerekte verhaallijnen, en voor mij hoeft het niet meer, dat ze doorgaan tot eind juni... zeker omdat ik er bijna voor 100% van overtuigd ben, dat er nog meer dan genoeg raadsels zullen overblijven om te zorgen voor hoge kijkcijfers in september!
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Madam Toertjes is precies echt over haar toeren! Om de 5 botten door de ramen staan piepen, zich rot verschieten bij elke deurbel,..... Momenteel heeft ze haar bijnaam echt niet gestolen!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

jessie V. schreef:Dat is niet onrealistisch. Haar tienerdochter kreeg een kind. Om dat tienerkind te beschermen heeft Yvette dat samen met Angele "geregeld"en dat dreigt nu uit te komen. De mogelijke gevolgen hiervan zijn toch nogal angstwekkend voor Yvette. Dat tienerkind weet van niks en dat gaat ze nu wel te weten komen. Dat wordt tamelijk rampzalig.
Ook gaat de dochter waar ze bij in woont te weten komen dat haar eigen moeder al die jaren tegen haar gelogen heeft.
Als de hypothese hier waar is (dat er aan Simonne verteld is dat haar kindje dood was en buiten haar weten afgestaan voor adoptie) dan heeft Simonne niet alleen nooit haar eigen kind kunnen terug zoeken, maar er is ook al die tijd vierkant gelogen tegen haar, door mensen die zij graag ziet en vertrouwt. Al die tijd al...

Ik heb wel te doen met Yvette, misschien stond ze er in die tijd alleen voor? Over haar man is niet veel geweten.
En wetende hoe 'overtuigend' Angèle kan zijn heeft ze misschien indertijd toegestemd om 1 of ander plannetje te bedenken, terwijl ze eigenlijk niet helemaal akkoord was?
Angèle kon tijdens de confrontatie met Sam misschien niet anders dan de waarheid te vertellen, maar toch vind ik dit erg voor Yvette.
Ok, ze heeft toen een inschattingsfout gemaakt, maar verder is ze - buiten haar gekibbel met Frank - iemand met een gouden hart, die altijd klaar staat voor de mensen die haar lief zijn.
En ze is recht door zee - alleen nu even niet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

hannanaske schreef:Madam Toertjes is precies echt over haar toeren! Om de 5 botten door de ramen staan piepen, zich rot verschieten bij elke deurbel,..... Momenteel heeft ze haar bijnaam echt niet gestolen!
Een Madam Toertjes is in Antwerpen een ietwat oudere dame die graag een bepaalde 'grandeur' wou laten zien door op de De Keyserlei 's namiddags 'toertjes' te gaan eten met haar vriendinnen.
Toertjes zijn dan gebakjes ;)
De dag van vandaag vind je dit soort 'aquaria' niet meer op de De Keyserlei (de meeste horecazaken hadden toen grote ramen aan de voorkant, want gezien worden was essentieel ;) )
De horecazaken die je er nu vindt, zijn eerder type kebab, pita, grill,...
Gewoon een andere vibe.
Maar daardoor wordt de uitdrukking veel minder gebruikt dan vroeger.

Dit alles compleet offtopic natuurlijk. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Je moet natuurlijk ook wel bedenken dat dit een historie is van 35 jaar geleden is waarvan niemand maar dan ook niemand in de verste verte dacht dat er ooit nog sprake van zou zijn.
Simonneke,Yvette en Angèle zijn die hele geschiedenis haast vergeten totdat Sam op de proppen kwam en door haar ietwat hysterisch gedrag de hele boel aan het rollen heeft gebracht en nu wordt het natuurlijk een lawine waar de gevolgen niet van te overzien zijn.
En idd, ik herinner me levendig de dames "toertjes" in de vroegere horecazaken op de Keyserlei!
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het waren andere tijden zou Walter Capiau zeggen. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Er hangt een heleboel boven haar hoofd. Zoals Satine al vermeldt de vestandhouding met haar dochter zal er behoorlijk onder lijden en ik snap dat ze de bom zo laat mogelijk wil laten ontploffen. Of dat nou verstandig is of niet.
Bovendien is ze ook nogal geschokt door het "geheim"dat Jana haar heeft verteld.
Maar van mij mag alles deze avond nog op tafel worden gegooid.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik heb het verkeerd verwoord. Eigenlijk vroeg ik mij af waarom ze niet de waarheid kan vertellen. Daar heeft Simonne toch recht op? En we leven nu toch niet meer in de jaren stilletjes? Daarboven op vind ik het nog altijd erg van Yvette dat ze dit geheim al zo lang met zich draagt. Het ging toch om haar eigen kleinkind?! Telt dat dan niet mee? En ik denk niet dat Simonneke als 16-jarige al met iemand getrouwd was! (Is zelfs nog niet toegelaten op die leeftijd!)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Yvette weet niet dat het om Sam gaat - misschien hoopt ze wel dat die dochter nooit komt opdagen en dat ze dan ook niets moet opbiechten?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Maar dan nog?
Ah, ik dacht dat ze het wel wist, na dat gesprek met Angèle?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Dat denk ik niet - Angèle kent Sam toch helemaal niet?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Yvette weet niet dat het om Sam gaat - misschien hoopt ze wel dat die dochter nooit komt opdagen en dat ze dan ook niets moet opbiechten?
Heu...sinds ze met Angèle gesproken heeft wel hé. Die heeft Sam in haar arm voelen knijpen. Ze weet dus wel wie het is.
@ Lazylady: ik weet niet meer juist wanneer de meerderjarigheid van 21 naar 18 is gebracht,maar hoe dan ook 15-16 was te jong.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Dus Sam heeft toen tegen Angèle verteld wie ze was en zo?
Dat denk ik niet.
0 x
Gesloten