Toon Vrancken (Bill Barberis)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)

Bericht door ranske »

Aan Toon zal ik nooit aan uit kunnen, hijzelf ook niet :?: Die sportieve vriendschap met Jana,
alsof men zo gevoelens wegfietst. Maar op deze manier samen kan ook positief zijn.
Met Judith wil hij alleen weer 'n " uitdaging " tot hoever hij kan gaan en dan afhaken.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Eerlijk, ik heb geen smachtende blikken gezien , gewoon zo iets van : knappe madame en nog sportief ook . Dat wil toch niet zeggen dat hij er voor valt ...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Mij viel vooral de manier op hoe die blikken suggestief in beeld werden gebracht. Daar stak een bedoeling van de makers achter. Die gaan in tijden van besparing toch geen personage laten aantreden dat enkel klust of fietst, en af en toe welgemikte zwoele blik werpt?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

de reactie op zijn gezicht bij doktersbezoek toen Ann van dienst was sprak ook al boekdelen, trouwens hij raakte geblesseerd op maandag en passeerde pas de vrijdag langs Judith, volgens mij was die blessure helemaal zo erg niet en was een doktersbezoek overbodig, maar wou hij gewoon nog eens contact met haar. 't is duidelijk dat hij geïnteresseerd is in Judith, hoe dit gaat aflopen weten we niet, er is gelukkig nog geen boek over geschreven. voor de moment lijkt het onwaarschijnlijk dat Judith & Tom uit elkaar gaan, van Toon weten we niet echt veel dus slechte bedoelingen langs zijn kant zijn niet uit te sluiten
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Wat we inmiddels wel weten is dat Toon niet in (relatie)vrije dames geinteresseerd is, maar enkel in gebonden dan wel vrijgevochten (die klant van Luc) figuren. Iets i.v.m. zijn eigen bindingsangst, dan wel een enorme hekel aan/minachting voor vrouwen (zijn slechts gebruiksvoorwerpen)?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Amiche schreef:Wat we inmiddels wel weten is dat Toon niet in (relatie)vrije dames geinteresseerd is, maar enkel in gebonden dan wel vrijgevochten (die klant van Luc) figuren. Iets i.v.m. zijn eigen bindingsangst, dan wel een enorme hekel aan/minachting voor vrouwen (zijn slechts gebruiksvoorwerpen)?
Vermoedelijk willen de makers Toon eerder portreteren als een jager. Meer bepaald eentje van het type “The chase is better than the catch”, zoals Lemmy dat zo overtuigend beschrijft.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Amiche schreef:Wat we inmiddels wel weten is dat Toon niet in (relatie)vrije dames geinteresseerd is, maar enkel in gebonden dan wel vrijgevochten (die klant van Luc) figuren. Iets i.v.m. zijn eigen bindingsangst, dan wel een enorme hekel aan/minachting voor vrouwen (zijn slechts gebruiksvoorwerpen)?
Voorlopig heeft hij nog niks misdaan hé. :)
Kan zijn dat hij vanalles dacht toen hij Judith zag, maar zo zijn veel venten wel. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ha ha ha, dit is Thuis. Suggesties volop betekent een nieuwe ontwikkeling en de 'misdaad' gaat beslist volgen! Geen van de venten in Thuis houdt het overigens bij fantaseren, die moeten absoluut scoren. Vandaar al die rare familiesamenstellingen :lol:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Toon die moet gaan lopen met Tom ipv met Judith, hé,hé! :lol:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Toon die moet gaan lopen met Tom ipv met Judith, hé,hé! :lol:
Ik vond het één van de beste scenes sinds weken.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat ik dat nu gemist heb! Maar ik zal het stukje wel herbekijken.

Dat Mr. Hartenbreker maar oplet dat Tom niet voor z'n deur staat met een legertank. :twisted:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja zeg: Full Metal Jacket! :lol:
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Pech voor Toon dat Tom terug interesse krijgt in het lopen, het zou me niet verwonderen moest zijn "blessure" terug opspelen, daar is hij zeker alleen met haar....
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Volgens mij wil Toon het liefste alleen met Judith sjeesen en vindt hij Tom maar een lastpak. Daarom heeft hij Tom natuurlijk zo afgejakkerd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Kwast schreef:Volgens mij wil Toon het liefste alleen met Judith sjeesen en vindt hij Tom maar een lastpak. Daarom heeft hij Tom natuurlijk zo afgejakkerd.
tsja, da's vrij duidelijk, zijn gezicht gezien toen hij Tom daar zag? hij heeft het hem dan maar eens super lastig gemaakt in de hoop dat hij er bij een volgende gelegenheid niet meer bij zou zijn, maar blijkbaar is Tom toch van plan terug paraat te zijn, als zijn stijfheid dat toelaat tenminste
0 x
Gesloten