Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
In de veronderstelling dat Simonne de moeder is van Sam, zou ze daar na 35 jaar nog wel aan denken. Ik geloof niet dat zij op zoek was naar dochter, dat moet van Angèle gekomen zijn, zij stond toch in het fameuze boekske van Scholastica?
Heeft Angèle dat destijds gedaan voor Simonne of is hier toch iets anders aan de hand. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat Angèle liegt.
Heeft Angèle dat destijds gedaan voor Simonne of is hier toch iets anders aan de hand. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat Angèle liegt.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Angèle kan liegen maar die ADN test zei toch dat zij mogelijk de tante was van Sam .
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Is Simonne de moeder van Sam of niet? Liegt Angèle ? Werd haar wijsgemaakt dat haar kind doodgeboren
is opdat het zou kunnen afgestaan worden zonder dat zij er later naar gaat zoeken ? Wie is de vader ?
Wat weet Yvette hiervan ? Simonne zou dat allemaal met één vingerknip kunnen oplossen.
Thuis zou Thuis niet zijn als dit niet eindeloos uitgerokken wordt. Toch wil ik Sam en Simonne er uit
zien te geraken, zonder die zeer triestige scenes waar Sam vlucht voor Simonne en die Frank ontslaat.
is opdat het zou kunnen afgestaan worden zonder dat zij er later naar gaat zoeken ? Wie is de vader ?
Wat weet Yvette hiervan ? Simonne zou dat allemaal met één vingerknip kunnen oplossen.
Thuis zou Thuis niet zijn als dit niet eindeloos uitgerokken wordt. Toch wil ik Sam en Simonne er uit
zien te geraken, zonder die zeer triestige scenes waar Sam vlucht voor Simonne en die Frank ontslaat.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel de DNA test bewijst alleen dat er een verwantschap is. Alleen een match (= 50% gemeen) bewijst iets. De rest is koffiedik kijken.nounake schreef:Angèle kan liegen maar die ADN test zei toch dat zij mogelijk de tante was van Sam .
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
Lazylady
- x 435
Nu vraag ik me dus nog altijd af of Simonne doorheeft dat Sam haar dochter is, of niet? 
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

-
Briseis
- Poster rang 1

Dan zou ze echt wel anders reageren en ik denk dat dat in beeld geweest zou zijn. Ik denk dat ze geen idee heeft waarom Sam zo doet tegen haar.
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is nu typisch Thuis hé. De een weet niet waarover de andere het heeft en denkt te weten van wel. Omdat er altijd met halve zinnen wordt gesproken, halve waarheden of hele leugens. Typisch voor een soap, anders zou een seizoen van Thuis amper 25 episodes duren!
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
En toch blijven we kijken he, terwijl we weten dat het eigenlijk een beetje absurd is 
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Volgens mij heeft die dat idd niet door. Ze is gewoon compleet in de war dat Sam haar negeert, en is compleet aangeslagen omdat ze denkt dat het door Frank zijn schuld is. Na vandaag zijn de vermoedens alleen maar sterker geworden dat Yvette & Angèle belangrijke dingen verzwegen voor Simonne, uit schrik dat Simonne op zoek zou gaan naar haar kind.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
maar nee , absoluut niet ! Waarom zou ze dat nu denken ?Lazylady schreef:Nu vraag ik me dus nog altijd af of Simonne doorheeft dat Sam haar dochter is, of niet?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, idd Simonne die weet van niks. Ze weet niks van Yvette-Angèle. Ze weet niks van het feit dat Angèle haar aangewezen heeft als de moeder van Sam. Het enige dat ze weet (als het idd zo is) is dat ze zeer jong zwanger is geweest, dat men haar mss wel verteld heeft dat het kind dood was? Volgens mij weet ze zelfs niet dat het kind bij lieve Scholastica terecht kwam. Dat is iets dat Yvette en Angèle hebben geregeld (mss wel met het verhaal van de bosvondeling) Simonne weet helemaal niks.
0 x
Potentia Principatum