Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door ranske »

Ze zijn op huwelijksreis en Tibo staat hier terug ? Hij zag in die huwelijksreis een kans
om zijn jongensdroom waar te maken. Frankie akkoord want verliefd maar niet het type
voor maanden " on the road ". Dat avontuur vrees ik is verkeerd uitgelopen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ben nou toch wel héél benieuwd wat er precies gebeurd is. Het is toch wel heel vreemd dat ze al maanden uit elkaar zijn, maar dat ze dit aan niemand verteld hebben... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Die relatie heeft toch nooit echt gewerkt!
Eerst het gedoe met bram, dan kwam Jana erbij die zwanger was, en nog later had Franky Tibo bedrogen! Dat was sowieso gedoemd om te mislukken.

Maar gewoon het feit dat Tibo alsmaar de vraag ontwijkt over Franky, betekent dat hij er uit zichzelf ook nooit over zou babbelen. 't Is echt bizar! En nu Lowie hem ontmoet heeft, zal dat waarschijnlijk ook niet lang meer geheim blijven. Aangezien Lowie toevallig onder hetzelfde dak woont als Pauline, zou het wel es als een lopend vuurtje kunnen verspreiden. Pauline zal de link misschien wel vinden waarom Jens zo dringend weg moest. :denk:

Overigens vind ik wel dat Tibo er goed uitziet! ;)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Christel schreef:Ben nou toch wel héél benieuwd wat er precies gebeurd is. Het is toch wel heel vreemd dat ze al maanden uit elkaar zijn, maar dat ze dit aan niemand verteld hebben... :-?
Wacht nu maar gewoon af tot het boek "(on)getrouwd" uitkomt waarin haarfijn zal uitgelegd worden hoe de breuk tussen Franky en Tibo eigenlijk ontstaan is.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

hannanaske schreef:Die relatie heeft toch nooit echt gewerkt!
Eerst het gedoe met bram, dan kwam Jana erbij die zwanger was, en nog later had Franky Tibo bedrogen! Dat was sowieso

Overigens vind ik wel dat Tibo er goed uitziet! ;)
Vindt ge ? Ik vind het precies een gepensioneerde plechtige communicant :lol: :lol: :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

nounake schreef: Vindt ge ? Ik vind het precies een gepensioneerde plechtige communicant :lol: :lol: :lol:
:lol: Ik ook wel...
Maar ik ben nooit fan geweest van Tibo - dus ik hoop dat hij zijn woord houdt.
Dat hij maar snel vertelt wat er tussen hem en Franky gebeurd is (en dan liefst het volledige verhaal) en dan morgenochtend - zoals beloofd - terug vertrekt.
Ik snap ook niet dat bij zo'n 'vader' geen lampje begint te branden als zijn dochter begint over haar bindingsangst
Wat een stel ouders! :roll:
Wel absoluut een kind willen (of zich er laten voor betalen), maar haar dan op haar 17de aan haar lot overlaten.
O ja - ze zeggen wel dat ze ALTIJD op hen kan rekenen, ik ben er zeker van dat Tibo dat ook gaat zeggen voor hij vertrekt.

Paroles, paroles, paroles... :violin:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Ik vond Tibo vroeger ook wel een irritante kerel hoor. Hoe die vroeger zo zielig kon doen als hij zijn goesting niet kreeg. :crazy: Eigenlijk heb ik nooit begrepen wat Franky in hem zag! :lol:

Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet fijn vind dat hij (al is het maar voor héél eventjes) terug in thuisdorp is. Al is het maar om weer es voor wat chaos te zorgen. Daarom kijken we naar een soap hé ;)
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

De nieuwe vriend van Tibo heet niet alleen John, zoals alle amerikanen, maar bovendien is hij toevallig toch wel bedrijvig in de herenmode zeker. Bijna even origineel als een villa-met-wijngaard-in-Toscane aanhalen als teken van welstand.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Een heus verschil wel met Franky. Tibo lijkt gewoon verder te gaan met zijn leventje en is gelukkig, terwijl Jens al naar ginder is om Franky op te beuren.
Ik vind dat eigenlijk raar dat Franky dus niet naar huis terug komt. :denk:
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

hannanaske schreef:Een heus verschil wel met Franky. Tibo lijkt gewoon verder te gaan met zijn leventje en is gelukkig, terwijl Jens al naar ginder is om Franky op te beuren.
Ik vind dat eigenlijk raar dat Franky dus niet naar huis terug komt. :denk:
Mja, hij heeft daar een zaak waar hij nu volledig eigenaar van is. En je weet niet in hoeverre die zaak goed loopt, straks heeft hij daarmee ook nog problemen en probeert hij dat eerst recht te zetten? Het feit dat de wafelzaak ter sprake kwam, doet mij in die richting denken.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Als Tibo werkelijk zo gelukkig is als hij zich voordoet (met zijn flashy matrozenpakje), zou het logischer zijn dat hij gezellig bij John in Boston bleef, en Jana zou uitnodigen naar ginder. Behalve Lowie die hem toevallig zag, mocht niemand immers weten van zijn bezoek. Niet echt normaal hè? Die heeft ook iets te verbergen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:Als Tibo werkelijk zo gelukkig is als hij zich voordoet (met zijn flashy matrozenpakje), zou het logischer zijn dat hij gezellig bij John in Boston bleef, en Jana zou uitnodigen naar ginder. Behalve Lowie die hem toevallig zag, mocht niemand immers weten van zijn bezoek. Niet echt normaal hè? Die heeft ook iets te verbergen.
Hij was blijkbaar in België voor zaken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vraag me toch af waarom Franky's ouders niet mogen weten dat ze gescheiden zijn. Dat is toch geen staatsgeheim en uitkomen gaat het toch.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ik vraag me toch af waarom Franky's ouders niet mogen weten dat ze gescheiden zijn. Dat is toch geen staatsgeheim en uitkomen gaat het toch.
Omdat Franky het zelf ging vertellen blijkbaar.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

Hij kan toch toveren !

Tibo komt terug bij Jana, met duidelijke baard.
Tibo haalt Jana aan school af, zonder baard.
Tibo en Jana gaan daarop eten en Tibo heeft zijn baard terug : Magisch, hoe doet hij dat ???
0 x
Gesloten