Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Bericht door Djenner »

De jubilee wordt vast de seizoensfinale. In de zus en zo.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ons Simonneke ging ontspannen fietsen met Sam die intussen wanhopig naar haar moeder zocht. Ineens is dat moeder en dochter en zonder Angèle had Sam niet eens geleefd zogezegd. In hoeverre wist ' Ons Maaake ', troosteres der jeugd en voor wie de zon altijd schijnt in haar hart, ervan ? Simonne kan meteen het vraagstuk van de vader oplossen en hopelijk is die inmiddels overleden. Dus géén lange zoektocht aub die eindigt aan een graf, snik, snik.

Als men in Thuis zich meer open zou gedragen vielen de plots ook weg natuurlijk. Toch valt het op dat ook in de beste gezinnen daar iedereen op zijn eiland zit. Tot ze met een stuk of zes bijeen zijn, dan explodeert er gewoonlijk wat.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

In vele families heerst veel hypocrisie. Ik word al vijftien jaar volledig genegeerd door de familie, maar toen onlangs een grootouder stierf, stond ik bovenaan de doodsbrief. Voor de schijn van de gemeente, politici,....

Nu denk ik wel dat Angèle een vuilere rol in dit spel heeft gespeeld dan dat ze gisteren heeft beweerd.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik snap nu wel beter de intro van thuis!

"Alles past hier in elkaar. Nergens beter dan thuuuuuuuuuuuuiiiiis" :silent:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Bram en Franky scheelden maar een paar mnd dacht ik?
Maar ik vraag me wel af hoelang Simonne met Herman getrouwd was - ik dacht niet zo lang - en was ze nog getrouwd met hem toen ze Frank leerde kennen, was de affaire niet de oorzaak v.d. scheiding? Dit is alles van voor de serie begon, maar wel besproken toen Herman de groente begon te leveren en Simonne de zorg over Bram gaf.
Sam moet sowieso een tienerprobleem zijn geweest en het lijkt me onlogisch als Yvette er niets van weet, maar wat heeft Angele er in vredesnaam mee van doen dat ze het kind 'gered' heeft. Vragen, vragen, vragen, :lol:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Omdat Angèle Simonne heeft bepraat om dat kind te dumpen, voila!
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Amiche schreef:Bram en Franky scheelden maar een paar mnd dacht ik?
Maar ik vraag me wel af hoelang Simonne met Herman getrouwd was - ik dacht niet zo lang - en was ze nog getrouwd met hem toen ze Frank leerde kennen, was de affaire niet de oorzaak v.d. scheiding? Dit is alles van voor de serie begon, maar wel besproken toen Herman de groente begon te leveren en Simonne de zorg over Bram gaf.
Sam moet sowieso een tienerprobleem zijn geweest en het lijkt me onlogisch als Yvette er niets van weet, maar wat heeft Angele er in vredesnaam mee van doen dat ze het kind 'gered' heeft. Vragen, vragen, vragen, :lol:
Dat van Herman is tijdens het eerste seizoen ook eens ter sprake gekomen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar Simonne was al weg van "den Herman" toen ze met Frank iets begon, dacht ik? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Moderator bericht:
Spoilers enkel en alleen in de Spoiler-topics :!:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:Maar Simonne was al weg van "den Herman" toen ze met Frank iets begon, dacht ik? :)
Nee, ze heeft Herman speciaal "laten vallen" voor de Frank.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar het zou dus toch kunnen dat ze ondertussen in haar jeudig enthoesiasme "iets" met Herman gedaan heeft en dat gewoon met de hulp van lieve zus Angèle "weggecijferd" heeft. Of was ze toen nog veel te jong om en Herman en Frank te kennen?
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Maar het zou dus toch kunnen dat ze ondertussen in haar jeudig enthoesiasme "iets" met Herman gedaan heeft en dat gewoon met de hulp van lieve zus Angèle "weggecijferd" heeft. Of was ze toen nog veel te jong om en Herman en Frank te kennen?
Daar hebben we het raden naar.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
Caligula schreef:Maar het zou dus toch kunnen dat ze ondertussen in haar jeudig enthoesiasme "iets" met Herman gedaan heeft en dat gewoon met de hulp van lieve zus Angèle "weggecijferd" heeft. Of was ze toen nog veel te jong om en Herman en Frank te kennen?
Daar hebben we het raden naar.
Maar ik denk toch van niet. Zo'n brave vent die met minderjarige meisjes naar bed gaat? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Kijk he, Sam heeft een huis gekocht met puber Lowie!! Waarom? Omdat er een familieband zal blijken. Volgens mij zijn Sam en Lowie ook familie, maar dan via de moeder van Lowie, Leontien. Volgens mij is de vader een Vercammen! Anders zie ik geen reden die kan verklaren waarom Sam een huis koopt met een student... Die verhaallijn is er voor een reden.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik zou denken dat Luc de vader is ( na die verkrachting) of, kan dat niet ?
0 x
Plaats reactie