Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
Is het nu mij alleen opgevallen dat deze actrice er de laatste tijd zoveel minder goed uitziet ? Fel vermagerd en miezerig haar ....Ik hoop dat het maar een idee is en dat ze niet ziek is .
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Sorry ik dacht dat ik dit bericht in het item : acteurs:actrices geplaatst had ....
0 x
-
- x 435
-
- Nog geen rang
Ik moet bij die scene bij Emma denken aan loslopend wild (ook met Camilla)- bomma Berchem en bomma Wilrijk
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
En in beide gevallen even geloofwaardig. Zo een dame noemt men een echte actrice!zarsas schreef:Ik moet bij die scene bij Emma denken aan loslopend wild (ook met Camilla)- bomma Berchem en bomma Wilrijk
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Haha! 't is duidelijk 1-1 nu!
Hélène wou Marianne overtreffen door Emma & Stan te verwennen met extra geld, na die foute chocolade-keuze.
Nu heeft Marianne Hélène duidelijk schaakmat gezet.
Dat wordt nog een clash of the titans tussen de grootmoeders. Ik kijk er stiekem naar uit.
Dat gezicht sprak idd boekdelen!
Hélène wou Marianne overtreffen door Emma & Stan te verwennen met extra geld, na die foute chocolade-keuze.
Nu heeft Marianne Hélène duidelijk schaakmat gezet.
Dat wordt nog een clash of the titans tussen de grootmoeders. Ik kijk er stiekem naar uit.

Dat gezicht sprak idd boekdelen!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- x 435
Maar zoals in het topic van Marianne al werd gezegd, het is wel erg dat de twee dames het eerder doen voor de strijd dan voor Emma.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
maar wat is er toch met Hélène ? Die ziet er echt niet goed uit ; zou dat een aanloop zijn naar de finale of is het de actrice die een beetje ziek is .
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik hoop van harte dat de 2 dames elkaar niet al te vaak tegen komen 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
De rouwverwerking omtrent de dood van haar schoonmoeder, verloopt wel van een leien dakje bij Hélène! 3 Bankrekeningen in Genève kunnen toch zo'n helend effect hebben op sommige mensen...
Zou ze tegenover Geert net zo gekird hebben van blijdschap, als tegenover Judith gisteren?

Zou ze tegenover Geert net zo gekird hebben van blijdschap, als tegenover Judith gisteren?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Klopt helemaal. Ik zag ook de dollartekens in haar rouwende oogjes.Christel schreef:De rouwverwerking omtrent de dood van haar schoonmoeder, verloopt wel van een leien dakje bij Hélène! 3 Bankrekeningen in Genève kunnen toch zo'n helend effect hebben op sommige mensen...![]()
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ohja, dan heeft ze nog meer geld om Stan een fijn cadeau te geven en daarbij Marianne te overtreffen. 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Inderdaad al betwijfel ik dat deze "geldwolvin" zou moeten rouwen om iemand die ze niet of amper kende .Christel schreef:De rouwverwerking omtrent de dood van haar schoonmoeder, verloopt wel van een leien dakje bij Hélène! 3 Bankrekeningen in Genève kunnen toch zo'n helend effect hebben op sommige mensen...![]()
0 x
-
- x 435
Jaja, het is duidelijk. Madame Hélène zit achter Geert z'n zuurverdiende centen, en nog eens achter het "fortuin" van z'n overleden moeder. Maar zelf heeft hij natuurlijk niks door... 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Maar ons Odetje had dus wel bankrekeningen in het buitenland, niet aangegeven mogen we veronderstellen (zou ik ook niet doen) En zoontje Geert wist daar blijkbaar van, wel,wel. Heb ik hem niet ooit Waldek en Mo weten aangeven bij de sociale inspectie wegens zwartwerk in de Fit&Fun? Het kan verkeren zei Bredero.
Maar dat Helène daar niet om maalt dat is nogal wiedes, zij denkt kassa,kassa!
Maar dat Helène daar niet om maalt dat is nogal wiedes, zij denkt kassa,kassa!
0 x
Potentia Principatum