William Degreef (Luk De Koninck)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
Met die laatste alinea moet ik je gelijk geven, Christel. Gewoon op de man af. Ben benieuwd wat hij nu verder gaat doen.
Hoewel ik aan dat eerlijke antwoord wel twijfel.
Hoewel ik aan dat eerlijke antwoord wel twijfel.
0 x
-
- x 435
Ik hoop dat hij het juweel niet gegeven heeft omdat hij het niet eens was met haar uitspraak over Mayra en niet omdat hij anders niet gaat scoren. 

0 x
-
- Poster rang 5
Wel ik vrees ervoor.Lazylady schreef:Ik hoop dat hij het juweel niet gegeven heeft omdat hij het niet eens was met haar uitspraak over Mayra en niet omdat hij anders niet gaat scoren.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
De William die wijn gaat proeven met Rosa. Als Marianne dat te weten komt zit er een perronscene aan te komen!
En lieve Mayra kwam net even piepen!
En lieve Mayra kwam net even piepen!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Nu ja, Rosa is nog altijd samen met Waldek natuurlijk.Caligula schreef:De William die wijn gaat proeven met Rosa. Als Marianne dat te weten komt zit er een perronscene aan te komen!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- k de vis
- Poster rang 2
dacht ook al zoiets .... Marianna zal misschien denken dat zij het juweel van Mayra gekregen heeft...Caligula schreef:De William die wijn gaat proeven met Rosa. Als Marianne dat te weten komt zit er een perronscene aan te komen!

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat wel, maar dit is voor Rosa natuurlijk een situatie waar ze Marianne nog een flink op haar paard kan zetten.lord F. schreef:Nu ja, Rosa is nog altijd samen met Waldek natuurlijk.
Arme William, die man wil gewoon zijn wijn promoten, maar hij weet niet in welk wespennest hij zijn neus gestoken heeft.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Hij gaat dat vlug gewaarworden en zeggen: O,was ik maar in Toscane gebleven!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Het wil toch niet lukken dat telkens Marianne een leuke kerel ontmoet die goed kan opschieten met Rosa.
0 x
-
- Poster rang 4
Eens op letten met wat voor kleffe zeemzoeterij Rosa die telkens inpakt.
0 x
-
- x 435
Ja da's waar! En eerlijk gezegd snap ik dat niet goed. Ik vind Rosa echt een kieken en Peggy ja... je moet ze niet kennen om te zien wat ze in heeft. Als je valt voor iemand als Marianne, zou ik toch denken dat Rosa een typs is dat je maar niks vindt.Djenner schreef:Het wil toch niet lukken dat telkens Marianne een leuke kerel ontmoet die goed kan opschieten met Rosa.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu is het ook zo dat William weinig of niks afweet van de vete Marianne-Rosa. Arme man!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Mannen zijn gecharmeerd door vrouwelijke aandacht ( goddank )Soapseut schreef:Ja da's waar! En eerlijk gezegd snap ik dat niet goed. Ik vind Rosa echt een kieken en Peggy ja... je moet ze niet kennen om te zien wat ze in heeft. Als je valt voor iemand als Marianne, zou ik toch denken dat Rosa een typs is dat je maar niks vindt.Djenner schreef:Het wil toch niet lukken dat telkens Marianne een leuke kerel ontmoet die goed kan opschieten met Rosa.

Wacht tot hij ze beter kent en hopelijk is hij geen slappe koord als Geert.
0 x
-
- x 435
Dat hoop ik ook, want Geert kan bij mij niks meer goed doen 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is een waarheid als een koe!ranske schreef:Mannen zijn gecharmeerd door vrouwelijke aandacht ( goddank )

Maar in William's case zou ik toch maar oppassen. Dat zijn geen vrouwen maar 2 serpenten bijtensklaar.
0 x
Potentia Principatum