Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
ik gok op william
gewoon, gevoel en omdat het een lekker absurd verhaal zou zijn
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Als het Herman is (en dat zou best kunnen) moet Bram dringend verwittigd worden dat hij een halfzus heeft vooraleer het te laat is! Stel maar even dat Sam haar nonkel in Frankrijk gaat bezoeken waar Bram werkt, tja...
William, dat weet ik niet, ik geloof niet dat Simonne hem kent,enfin ze hebben mekaar voorlopig nog niet gezien.
William, dat weet ik niet, ik geloof niet dat Simonne hem kent,enfin ze hebben mekaar voorlopig nog niet gezien.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Zijn dat geen speculaties?
Ik daag de schrijvers van thuis alvast uit om es een stamboom te maken van thuis. Ik vraag me af of ze er zelf nog wegwijs uit kunnen
Ik daag de schrijvers van thuis alvast uit om es een stamboom te maken van thuis. Ik vraag me af of ze er zelf nog wegwijs uit kunnen
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Het kind lijkt niet bepaald op haar moeder. Ben benieuwd naar de vader.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
lord F.
- Poster rang 5

Wacht, ik geraak er ook even niet aan uit. 
Bram en Franky hebben dezelfde leeftijd, maar gezien Franky een paar jaar geleden een groeischeut van een paar jaar gekregen heeft, moet Bram die ook gekregen hebben, anders kan hij onmogelijk geboren zijn nadat Herman en Simonne al uit elkaar waren.
Sam is echt geboren in 1979 (zonder groeischeuten is die nu 36 jaar). Pas 26 jaar later hebben Frank en Simonne elkaar leren kennen, maar Simonne was blijkbaar toen 16 jaar.
Het lijkt me toch onwaarschijnlijk dat Herman de vader is.
Bram en Franky hebben dezelfde leeftijd, maar gezien Franky een paar jaar geleden een groeischeut van een paar jaar gekregen heeft, moet Bram die ook gekregen hebben, anders kan hij onmogelijk geboren zijn nadat Herman en Simonne al uit elkaar waren.
Sam is echt geboren in 1979 (zonder groeischeuten is die nu 36 jaar). Pas 26 jaar later hebben Frank en Simonne elkaar leren kennen, maar Simonne was blijkbaar toen 16 jaar.
Het lijkt me toch onwaarschijnlijk dat Herman de vader is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- k de vis
- Poster rang 2

zal inderdaad een ongelukje zijn van in haar kinderjaren
misschien dat ze die vader ook nog eens kunnen opvoeren in het jaar stillekes
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Volgens mij is het vader Vercammen. Wat Sam dan zou zijn van Lowie dat weet ik niet: een aangetrouwde achterstiefnicht of zoiets. In Thuis vinden ze familierelaties uit die niet eens bestaan heb ik de indrukk de vis schreef:zal inderdaad een ongelukje zijn van in haar kinderjarenmisschien dat ze die vader ook nog eens kunnen opvoeren in het jaar stillekes
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Euh,nee. Een tante. Sam zou dan de (half)zus zijn van Leontien.Crackers schreef:Volgens mij is het vader Vercammen. Wat Sam dan zou zijn van Lowie dat weet ik niet: een aangetrouwde achterstiefnicht of zoiets. In Thuis vinden ze familierelaties uit die niet eens bestaan heb ik de indrukk de vis schreef:zal inderdaad een ongelukje zijn van in haar kinderjarenmisschien dat ze die vader ook nog eens kunnen opvoeren in het jaar stillekes
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

They are coming to take me away,away,they're coming to take me away.

0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Nee, juist niet. Het is als Bram te oud zou zijn, dat hij niet kan geboren zijn als Simonne en Herman al uit elkaar waren. Als hij wat jonger is kan dat net wel.lord F. schreef:Wacht, ik geraak er ook even niet aan uit.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Eén ding : Bij Herman dan is Sam de halfzus van Frankie zowel als van Bram, al gek genoeg.
Wie deze stambomen opmaakt dragen ze daarna op een plank naar buiten.
Wie deze stambomen opmaakt dragen ze daarna op een plank naar buiten.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ik zag dit al van mijlenver aankomen! Eerst die emotie over dat Sam abortus wilde plegen, dan plots het gedoe dat Angele weer terug is .....
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
ikke
- x 435
't Was inderdaad te voorspellen dat 't anders zou uitdraaien dan de meeste thuiskijkers verwachten.Amiche schreef:Ik zag dit al van mijlenver aankomen! Eerst die emotie over dat Sam abortus wilde plegen, dan plots het gedoe dat Angele weer terug is .....
Al mag Angèle wel nog een tijd terug meespelen van mij.
Simonneke zal misschien toch blij zijn als haar zus toch op haar huwelijksjubilee wat ambiance komt brengen?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nog vlug een ding: Bram is toch wel ouder dan Franky hé. Ten tijde van de Frank-messteek heeft Franky de schuld op zich genomen omdat hij nog minderjarig was en Bram niet. Nu denk ik ook niet dat er zo'n groot verschil is maar toch.
De huwelijksjubilee met Frank-Simonne-Angele-Sam wordt uiteraard sowieso een groot succes.
De huwelijksjubilee met Frank-Simonne-Angele-Sam wordt uiteraard sowieso een groot succes.
0 x
Potentia Principatum