Anders is het ook maar flauw > "Ja, die foto is mss wel beter, maar je mag hem niet gebruiken." Hoe zou je zelf zijn in Lena haar plaats?

't Is ook maar op aandringen van Lena dat ze de andere foto's toonde.lord F. schreef:Tja, Paulien had het zichzelf makkelijker kunnen maken door die foto niet te tonen.
Anders is het ook maar flauw > "Ja, die foto is mss wel beter, maar je mag hem niet gebruiken." Hoe zou je zelf zijn in Lena haar plaats?
Zo is dat lord F. toen begon het . Paulien wist nog niet men tegen Lena niet op kanlord F. schreef:Tja, Paulien had het zichzelf makkelijker kunnen maken door die foto niet te tonen.
Nee, ze had zich wanhopig aan zijn voeten moeten werpen, zijn benen omklemmen en ondertussen huilend moeten smeken om niet te gaan...jessie V. schreef:Wat moet ze dan zeggen: Je mag niet?
Dat ze niet in een hysterische huilbui zou uitbarsten tot ze met weidse gebaren in zwijm valt, had ik niet echt verwacht.jessie V. schreef:Wat moet ze dan zeggen: Je mag niet?
Is ze niet ontslagen op haar werk? Ben niet helemaal zeker...jessie V. schreef:In de aflevering van vrijdag was er, tussen alle andere drama's, een moment waarop Lena ontdaan de Frens binnen kwam en iets tegen Olivia zei, waardoor Olivia haar ging troosten. Ik heb dat niet helemaal begrepen, want ik heb niet verstaan wat Lena zei.
Kan iemand me dat vertellen misschien? BVD