Wie wordt het echte lief van Toon
-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Re: Wie wordt het echte lief van Toon
Goh, ik vind 10 jaar op zich toch nog wel aanvaardbaar hoor, er zijn ergere gevallen.
0 x
-
flappie
- Nog geen rang
Ik vrees ook voor Toon-Judith, al van die douche-scene toen emma vermist was...
een nieuwe dorade dus
een nieuwe dorade dus
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk dat Judith daar een "stethoscoop-stokje" heeft voorgestoken.
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
Ik blijf er ook bij dat Toon de kaper op de kust zal worden voor Tom. Die 2 zijn al een paar keer in beeld gebracht en een geoefende Thuiskijker weet dat nooit niets voor niets wordt getoond. Ik zeg niet dat het nog iets zal zijn voor dit seizoen, maar gegarandeerd levert ons dit hier een verhaallijn op voor volgend seizoen. Het is ook al een tijdje geleden dat er een echt scheve schaats verhaal in zat. Allez, de driehoeksverhouding tussen dat jong geweld natuurlijk buiten beschouwing gelaten 
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Nee!!!! Toon hoort bij Peggy!! Ook al gun ik het Renzo *kuch kuch*
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Het gaat idd al lang goed tussen Tom & Judith, naar thuisnormen toch. Al zou ik het een beetje gek vinden om zo vlak na hun 'scheiding' al roet in 't eten te gooien.
Na verloop van tijd zal er wel es een addertje tussen sluipen, maar nu liever niet.
Laat Judith maar eerst nog op haar plooi komen (dramaqueen-gehalte in't kwadraat zou net iets te veel van't goede zijn!
)
Na verloop van tijd zal er wel es een addertje tussen sluipen, maar nu liever niet.
Laat Judith maar eerst nog op haar plooi komen (dramaqueen-gehalte in't kwadraat zou net iets te veel van't goede zijn!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
kiki2000
- Nog geen rang
Toon en Judith worden een koppel, zeg dat ik het u gezegd heb!
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

het ligt er dik op, misschien té dik... misschien willen de makers ons gewoon misleidenkiki2000 schreef:Toon en Judith worden een koppel, zeg dat ik het u gezegd heb!
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ergens lijkt het me toch wel onwaarschijnlijk dat Tom & Judith uiteen gaan, de timing zou iig heel ongelukkig zijn, met dat proces voor Emma dat op stapel staat... maar 't is wel een feit dat de jacht open is
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Als ze al een relatie krijgen (Toon en Judith) dan zal het toch niet voor vandaag of morgen zijn.
0 x
-
tvx1
- x 435
Toon zou misschien wel heel graag willen, maar ik heb toch niet de indruk dat Judith enige interesse heeft. Integendeel ik zie bij haar geen enkele twijfel over haar relatie met Tom.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Heb zo'n voorgevoel: nu zal het even gedoe zijn met Judith, er gebeurt wschl wel iets, maar volgens mij komt Franky volgend seizoen terug als vrouw en zal Toon met "haar" iets beginnen. Toon heeft wat meegemaakt, zal "verder" kijken dan het probleem van Franky en zal "haar" uiteindelijk wel meteen als zijnde "vrouw" zien.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

ik vrees dat dit wel eens zou kunnen.Djenner schreef:Heb zo'n voorgevoel: nu zal het even gedoe zijn met Judith, er gebeurt wschl wel iets, maar volgens mij komt Franky volgend seizoen terug als vrouw en zal Toon met "haar" iets beginnen. Toon heeft wat meegemaakt, zal "verder" kijken dan het probleem van Franky en zal "haar" uiteindelijk wel meteen als zijnde "vrouw" zien.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het ego van Toon is veel te groot om zich met één echt lief tevreden te stellen.
0 x