Wie zijn de echte ouders van Sam?

Gesloten
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Wie zijn de echte ouders van Sam?

Bericht door Djenner »

Of staat die DS voor De Smet bv., de naam van de "officiële" vader van Simonne en Angèle en hebben ze die later aangepast naar Backx.
En weet mijn heel goed dat er ook ooit een De Schrijver in de serie zat zodat de kijker gaat twijfelen en topics als deze zit te beantwoorden. :-)
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Ik zag eens een foto van de scenaristen, de helft heeft een laptop naast zich, ze lezen waarschijnlijk terwijl dit soort topics tijdens het verzinnen van verhaallijnen xD en ze lachen ons nu uit.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tsja, ze hebben dat papierke uiteraard bewust in beeld gebracht om ons wat aan het puzzelen te brengen, maar ik moet zeggen dat de ontknoping toch ontgoochelend was, de uitleg van de defectieve gaf ons geen beter zicht op de betekenis van de symbolen, dus veel fun was er niet aan...
0 x
flappie
Nog geen rang

Bericht door flappie »

- Zat Angele niet in Spanje met Cois, ik dacht dat hij julia voor haar had laten zitten? (zal weer een stuk vergeten zijn)

-op die beelden lijkt dat mij idd Angele, kan toch dat Yvette haar dochter daar destijd heeft opgegeven als Angelina bij wijze van vervorming en DS als verwijzing naar haar grote liefde? i denk niet dat die nonnen een identiteitskaart vroegen..lijkt me niet onlogisch dat je daar onder een pseudoniem zou bevallen

-Simonne was belachelijk emotioneel toe tijdens dat gesprek met Sam over het afbreken van haar zwangerschap, toen dacht ik: ah ja Simonne zal het toch zijn... en Frank zei op die vrijgezellenavond nog eens dat Simonne donker van haar is ipv ros

Ik hoop allessinds dat het Angele 'maar' is, is minder belachelijk dan Simonne (dat ze dat al die jaren, incl haar zwangerschap van Franky en de bijna-zwangerschapsonderbreking ed zou verzwegen hebben...) en dat die dan nooit haar dochter zou gezocht hebben of we daar toch niks van hoorden. weer haken en ogen
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Jullie schijnen daar zo zeker van te zijn dat het Angele is, ik niet hoor. Alles wat ik me van Angele kan herinneren is dat ze haar carosserie heeft laten herbouwen met het geld van de Cois. Dat de Cois later naar Spanje is gegaan (voor zijn zieke moeder) en haar terug is tegengekomen en dan besloten heeft om van zijn investering te profiteren.
Angele komt me voor als het type vrouw die geen haar geeft of ze nu moeder is/zou zijn van 1-2-3 kinderen, als bij haar alles maar goed zit (letterlijk en figuurlijk).
Sammeke, als het "Angelina Jolie" is had ge beter uw moeder nooit gekend.
0 x
Potentia Principatum
Branaaa
Nog geen rang

Bericht door Branaaa »

Caligula schreef:Dat de Cois later naar Spanje is gegaan (voor zijn zieke moeder) en haar terug is tegengekomen en dan besloten heeft om van zijn investering te profiteren
Ondertussen woont Angèle al terug in Wallonië. Dat heeft Yvette eens laten vallen denk ik.
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Mss heeft Angele (er van uitgaande dat zij de moeder is) een tijdje iets in het geheim gehad met Herman (de toenmalige vriend van Simonne, en de vader van Bram) of een slippertje waardoor ze dus zwanger is geraakt en in het geheim is bevallen van Sam. Sam is dan in het weeshuis opgegroeid en Simonneke kwam wat later Frank tegen. Maar dat maakt wel Bram en Sam halfbroer en zus. Mss dat Bram dan ook kan terugkomen als dit uitlekt (al dan niet gespeeld door een andere acteur), waarna hij de banden met zijn halfzus probeert aan te halen en voor haar gaat werken. Net op dat moment heeft Lowie Olivia laten vallen en uiteindelijk toch voor Jana gekozen. Hij vraagt Jana ten huwelijk en net op dat moment staat Bram weer voor de deur. En zo hebben we meteen een seizoensfinale! ;-)
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

robmolle schreef:Mss heeft Angele (er van uitgaande dat zij de moeder is) een tijdje iets in het geheim gehad met Herman (de toenmalige vriend van Simonne, en de vader van Bram) of een slippertje waardoor ze dus zwanger is geraakt en in het geheim is bevallen van Sam. Sam is dan in het weeshuis opgegroeid en Simonneke kwam wat later Frank tegen. Maar dat maakt wel Bram en Sam halfbroer en zus. Mss dat Bram dan ook kan terugkomen als dit uitlekt (al dan niet gespeeld door een andere acteur), waarna hij de banden met zijn halfzus probeert aan te halen en voor haar gaat werken. Net op dat moment heeft Lowie Olivia laten vallen en uiteindelijk toch voor Jana gekozen. Hij vraagt Jana ten huwelijk en net op dat moment staat Bram weer voor de deur. En zo hebben we meteen een seizoensfinale! ;-)
seizoensfinale van 2020 of zo???? als dat nog allemaal moet gebeuren op die 2 maanden die ons nog resten van seizoen 20 , moeten ze afleveringen maken van 2u of zo ! :lol:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

hopelijk mag dit topic snel afgesloten worden, ondertussen weten we dat Angele haar moeder is... alleen denken de makers de spanning nog te moeten opbouwen, maar dit doen ze op een redelijk belabberde manier :crazy:
0 x
mysticia
Nog geen rang

Bericht door mysticia »

Zouden die cijfers op t papiertje ind niet op volgorde en geslacht wijzen?
Telkens er een meisje geboren werd een even cijfer omhoog, bij een jongen een oneven cijfer. Net zoals het rijkrrgisternummer ook even bij vrouwen en oneven bij mannen is...

Krijg ook t gevoel dat t angele is dat daar loopt inderdaad. ..
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

mysticia schreef:Zouden die cijfers op t papiertje ind niet op volgorde en geslacht wijzen?
Telkens er een meisje geboren werd een even cijfer omhoog, bij een jongen een oneven cijfer. Net zoals het rijkrrgisternummer ook even bij vrouwen en oneven bij mannen is...
dat papierke is eigenlijk een afgesloten hoofdstuk, er zal niet meer op terug gekomen worden in de serie en een deftige uitleg hebben we ook niet gekregen, dus er verder over speculeren heeft weinig zin... elk zijn waarheid dus :| maar de uitleg van de defectieve aan het eind was teleurstellend
0 x
Pepsi3
Nog geen rang

Bericht door Pepsi3 »

Zou het niet kunnen dat Angèle en Frank de ouders zijn van Sam? Als ik het goed herinner hebben Frank en Angèle ook iets gehad, maar ben hier niet zo zeker van, maar ik dacht het wel
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

k de vis schreef:hopelijk mag dit topic snel afgesloten worden, ondertussen weten we dat Angele haar moeder is... alleen denken de makers de spanning nog te moeten opbouwen, maar dit doen ze op een redelijk belabberde manier :crazy:
Niet alle kijkers weten wie Angèle is, laat staan hoe die er uit ziet. Ik ben er zeker van dat er heel wat kijkers zijn voor wie de scenes van gisteren helemaal niet veelzeggend waren.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Pepsi3 schreef:Zou het niet kunnen dat Angèle en Frank de ouders zijn van Sam? Als ik het goed herinner hebben Frank en Angèle ook iets gehad, maar ben hier niet zo zeker van, maar ik dacht het wel
Amai, dat zou nogal wat zijn zeg! Vier kinderen bij vier verschillende vrouwen! :crazy:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:
Pepsi3 schreef:Zou het niet kunnen dat Angèle en Frank de ouders zijn van Sam? Als ik het goed herinner hebben Frank en Angèle ook iets gehad, maar ben hier niet zo zeker van, maar ik dacht het wel
Amai, dat zou nogal wat zijn zeg! Vier kinderen bij vier verschillende vrouwen! :crazy:
Die dan nog twee paar zussen zijn. :whistle:
0 x
Gesloten