Nee, je herinnert je dat heel goed. Behalve dat ze dat toen aan Katrien heeft verteld, maar niet aan Paulien. Ik heb dat hier trouwens al een paar keer aangekaart.Soapseut schreef:Toen Paulien die abortus ging laten doen, had Julia toen niet gezegd dat zij eens zwanger was geweest, maar een miskraam had gehad? Ik herinner mij precies zoiets... maar da's al een tijdje geleden, kan me vergissen. Misshien was het geen miskraam en hebben ze haar dat wijsgemaakt?
Of misschien is ze gewoon bevallen, maar wou ze toen aan Paulien niet zeggen dat ze het kind heeft afgestaan...? Of herinner ik mij dat nu echt zo verkeerd?
SPOILER ALERT!!! (Geen officiële bron)
-
tvx1
- x 435
Re: SPOILER ALERT!!! Lezen op eigen risico!!!
0 x
-
mij
- Nog geen rang
-
Gardj
- Nog geen rang
- k de vis
- Poster rang 2

in de preview naar volgende week zagen we oa :
Sam die belt naar haar moeder, maar die lijkt de telefoon dicht te gooien (een reactie die wel bij Angèle zou passen)
vervolgens zien we Sam ook inbreken bij haar moeder, om meer over haar te weten te komen (nogal bizarre actie)... misschien dat ze daar iets ziet/vindt waardoor ze Angèle aan Simonne of Yvette kan linken?
Sam die belt naar haar moeder, maar die lijkt de telefoon dicht te gooien (een reactie die wel bij Angèle zou passen)
vervolgens zien we Sam ook inbreken bij haar moeder, om meer over haar te weten te komen (nogal bizarre actie)... misschien dat ze daar iets ziet/vindt waardoor ze Angèle aan Simonne of Yvette kan linken?
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik denk dat die persoon inderdaad Angele is maar dat Simonne toch de moeder is. Misschien stiekem gaan bevallen onder de naam van Angele ofzo?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
En waarom denk je dat?
Omdat 1 of andere anonieme bron dit verteld heeft en deze 'spoiler' een eigen leven is gaan leiden?
Omdat 1 of andere anonieme bron dit verteld heeft en deze 'spoiler' een eigen leven is gaan leiden?
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Re: SPOILER ALERT!!! (Geen officiële bron)
Niet alleen daarom.
Ik vond het frappant hoe emotioneel Simonne werd toen Sam haar vertelde van de zwangerschap en de mogelijke abortus.
En er moet ook een reden zijn waarom Simonne en Sam ineens zo'n goeie vriendinnen geworden zijn. Niks gebeurd daar zomaar
.
Ik vond het frappant hoe emotioneel Simonne werd toen Sam haar vertelde van de zwangerschap en de mogelijke abortus.
En er moet ook een reden zijn waarom Simonne en Sam ineens zo'n goeie vriendinnen geworden zijn. Niks gebeurd daar zomaar
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Niet vergeten dat Simonne een miskraam gehad heeft - dat kan ook een rol spelen.
Ze kan ook de rol van begrijpende tante krijgen - als blijkt dat haar moeder haar eigenlijk liever niet wil zien.
Ze kan ook de rol van begrijpende tante krijgen - als blijkt dat haar moeder haar eigenlijk liever niet wil zien.
0 x
-
flappie
- Nog geen rang
Ik heb die spoiler van Simonne als moeder ook opgevangen enkele weken geleden en geloof daar wel in.. mss is dat een oud huis van yvette en geeft angele daar de kat eten of whatever..
Als Herman de vader is heeft Bram dus een halfzus die hem naar la france gestuurd heeft..
uit dezelfde bron vernam ik ook volgende spoilers (geen idee of die elders al staan):
peggy wordt opnieuw blind... (origineel) maar geen nood.. Franky komt om en ze krijgt zijn 'ogen' - formulering van mijn bron (en de ogen van een halfbroer pakken beter he)
Als Herman de vader is heeft Bram dus een halfzus die hem naar la france gestuurd heeft..
uit dezelfde bron vernam ik ook volgende spoilers (geen idee of die elders al staan):
peggy wordt opnieuw blind... (origineel) maar geen nood.. Franky komt om en ze krijgt zijn 'ogen' - formulering van mijn bron (en de ogen van een halfbroer pakken beter he)
0 x
-
Gardj
- Nog geen rang
Dan hoop ik dat uw bron eerder een SciFI film aan het schrijven is in plaats van het scenario van thuis want als Peggy opnieuw blind wordt dan gaat het ECHT tegensteken 
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het zou mij niks verbazen moest één zelf af en toe een ballonnetje oplaten met een mogelijke verhaallijn, gewoon om de reactie te peilen. Zoiets gebeurt in de politiek, waarom dan ook niet in een serie die haar kijkersaantal minstens wil behouden?
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
En waarom zou dat van Peggy niet kunnen, nu dat ze toch weer met haar oog bedekt constant rondloopt, vind ik dit nog niet zo raar.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Het zou wel kunnen, maar of het ook interessante tv is, dat is een andere kwestie.
Sommige verhaallijnen worden veel te lang gerokken/uitgemolken.
En hoe minder Peggy, hoe liever.

Sommige verhaallijnen worden veel te lang gerokken/uitgemolken.
En hoe minder Peggy, hoe liever.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ja lap, nu weet ik het! 't Is Waldek verdorie
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.