Ze werkt mss van 's morgens vroeg tot 's avonds laat?Lazylady schreef:Dat vrouwmens leegt pas haar bus als het donker is?
Creepy...
Wie zijn de echte ouders van Sam?
-
ikke
- x 435
Re: Wie zijn de echte ouders van Sam?
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Angele zal nu elders gaan onderduiken nu ze weet dat Sam naar haar op zoek is. We zullen ze de komende dagen-weken,....niet zien tenzij zoals gisteren.
En ja, men kan inderdaad ook wel bij Simonne uitkomen, dat Angele haar destijds heeft geholpen of haar papieren had doorgegeven bij de bevalling uit schaamte voor Herman of Yvette bv.
En ja, men kan inderdaad ook wel bij Simonne uitkomen, dat Angele haar destijds heeft geholpen of haar papieren had doorgegeven bij de bevalling uit schaamte voor Herman of Yvette bv.
0 x
-
mij
- Nog geen rang
-
tvx1
- x 435
Op de foto's zie je het niet zo goed, maar tijdens de aflevering meende ik toch rood haar te ontwaren.mij schreef:Voor wie het gemist heeft...
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

Sam kreeg dus de naam van haar moeder op een blaadje... in de veronderstelling dat het Angèle Backx is, is het misschien wel vreemd dat ze de link naar Simonne Backx niet legt, of zou zij noch Tim haar familienaam kennen? 't is trouwens bizar dat moeder Yvette en haar dochters dezelfde familienaam dragen
0 x
-
tvx1
- x 435
Tenzij ze tegenwoordig als Angèle Pelckmans door het leven gaat.k de vis schreef:Sam kreeg dus de naam van haar moeder op een blaadje... in de veronderstelling dat het Angèle Backx is, is het misschien wel vreemd dat ze de link naar Simonne Backx niet legt, of zou zij noch Tim haar familienaam kennen?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
In het boekje stond Angela D.S.
Was die Stany Love niet haar echte vader? Ik dacht dat zijn achternaam De Schrijver was.
Of verwar ik Angele nu met Simonne?
Was die Stany Love niet haar echte vader? Ik dacht dat zijn achternaam De Schrijver was.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Constant De Schrijver is de vader van Simonne, niet van Angèle.
0 x
-
jonasm
- Nog geen rang
Mij leek het een rosse dame! Zou het mss Angele de zus van Simonne kunnen zijn?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

u bent de eerste niet die dat denktjonasm schreef:Mij leek het een rosse dame! Zou het mss Angele de zus van Simonne kunnen zijn?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

het is na vele jaren uitgekomen dat Stany de vader was van Simonne, maar ze heeft haar naam niet veranderd, 't is nog altijd Simonne Backx, bij gebrek aan vaderfiguur heeft ze de familienaam van haar moeder overgenomen veronderstel ik, idem met Angèle blijkbaarKiki_Dee schreef:Was die Stany Love niet haar echte vader? Ik dacht dat zijn achternaam De Schrijver was.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Moet zeggen: de schrijvers weten onze nieuwsgierigheid wel te prikkelen.
Yvette die onlangs over Wallonië begint.
Angelina DS: je zou dan logischerwijs kunnen denken: het staat voor "De Schrijver", maar Simonne en Angèle heten idd Backx zoals hun moeder.
Is er ooit iets gezegd over de man van Yvette? Of die dood is, of ze gescheiden is.
Ik weet niet hoeveel Simonne en Angèle verschillen ( fictief dan), maar het zou bv. kunnen dat Yvette zwanger was van Angèle, tijdens haar zwangerschap Stany Love leerde kennen, die dan Angèle erkende, niet veel later werd Simonne geboren, maar uiteindelijk was die Stany al weg alvorens beide dochters het goed en wel beseften.
Hierdoor heeft die De Schrijver hen erkend, maar hebben ze pas op latere leeftijd iets gehad van: och ja, we hebben onze vader nooit gekend, dus zouden we niet beter de naam Backx aannemen?
Dat iemand officieel Angelina heet, maar Angele als roepnaam wordt gebruikt, is dan weer heel normaal. Ook slim van de schrijvers eigenlijk, om zo de kijker wat te prikkelen.
Angelina DS: je zou dan logischerwijs kunnen denken: het staat voor "De Schrijver", maar Simonne en Angèle heten idd Backx zoals hun moeder.
Is er ooit iets gezegd over de man van Yvette? Of die dood is, of ze gescheiden is.
Ik weet niet hoeveel Simonne en Angèle verschillen ( fictief dan), maar het zou bv. kunnen dat Yvette zwanger was van Angèle, tijdens haar zwangerschap Stany Love leerde kennen, die dan Angèle erkende, niet veel later werd Simonne geboren, maar uiteindelijk was die Stany al weg alvorens beide dochters het goed en wel beseften.
Hierdoor heeft die De Schrijver hen erkend, maar hebben ze pas op latere leeftijd iets gehad van: och ja, we hebben onze vader nooit gekend, dus zouden we niet beter de naam Backx aannemen?
Dat iemand officieel Angelina heet, maar Angele als roepnaam wordt gebruikt, is dan weer heel normaal. Ook slim van de schrijvers eigenlijk, om zo de kijker wat te prikkelen.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

na die laatste beelden vrijdag toch niet veel twijfel meer dat we Angele te zien kregenDjenner schreef:Moet zeggen: de schrijvers weten onze nieuwsgierigheid wel te prikkelen.
op die namen in dat boekje zou ik me niet te veel meer fixeren, de defectieve heeft immers vrijdag gezegd dat ze nogal creatief omgingen met namen en de namen in het schriftje dus niet altijd kloppen (Krista stond er anders wel in)Angelina DS: je zou dan logischerwijs kunnen denken: het staat voor "De Schrijver", maar Simonne en Angèle heten idd Backx zoals hun moeder.
da's iets onduidelijk, op sommige sites heeft ze de naam Yvette De Schrijver gekregen, maar ze heeft een broer François Backx. maw Backx is haar familienaam... ze heeft wel een relatie gehad met Constant De Schrijver, maar die nam de benen toen hij vernam dat ze zwanger was (van Simonne).... over andere mansfiguren is er bij mijn weten niks bekendIs er ooit iets gezegd over de man van Yvette? Of die dood is, of ze gescheiden is.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Misschien werden er codes in Sint-Rita gebruikt zoals DS=B .....
Dat het Angèle was in beeld, is heel duidelijk. Al kan het dat het uiteindelijk ook nog Simonne blijkt en dat haar zus haar op één of andere manier heeft geholpen.
Alleszins zal de familie Backx-Bomans de komende weken-maanden heel erg centraal komen te staan.
Dat het Angèle was in beeld, is heel duidelijk. Al kan het dat het uiteindelijk ook nog Simonne blijkt en dat haar zus haar op één of andere manier heeft geholpen.
Alleszins zal de familie Backx-Bomans de komende weken-maanden heel erg centraal komen te staan.
0 x
-
tvx1
- x 435
Beide zusjes zijn maar op latere leeftijd op de hoogte gebracht van het bestaan van een Constant De Schrijver. Die gebeurtenis werd in de serie getoond.Djenner schreef:Moet zeggen: de schrijvers weten onze nieuwsgierigheid wel te prikkelen.
Maar Krista L. bleek anders wel gewoon Krista Luyten te zijn. Ik denk gewoon dat de familienaam die op de papieren van Thomas staat niet overeenkomt met DS. Die zal waarschijnlijk Backx of zelfs Pelckmans zijn.k de vis schreef:op die namen in dat boekje zou ik me niet te veel meer fixeren, de defectieve heeft immers vrijdag gezegd dat ze nogal creatief omgingen met namen en de namen in het schriftje dus niet altijd kloppen (Krista stond er anders wel in)Djenner schreef:Angelina DS: je zou dan logischerwijs kunnen denken: het staat voor "De Schrijver", maar Simonne en Angèle heten idd Backx zoals hun moeder.
Laatst gewijzigd door tvx1 op zo 19 apr 2015, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x