Thomas Smith (Wouter Van Lierde)
-
- x 435
Re: Thomas Smith (Wouter Van Lierde)
^^Hij heeft wel de moeder gevonden blijkbaar (als dat echt de moeder is tenminste). Alleen wordt er niet dieper op ingegaan hoe hij dat gevonden heeft. Dat is een beetje een gemakkelijkheidsoplossing.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En de goedkoopste waarschijnlijk.
Ik heb eigelijk meer interesse in Thomas-Luc-Lowie-Frank.
Ik heb eigelijk meer interesse in Thomas-Luc-Lowie-Frank.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Of gewoon wachten tot het in de serie aan bod komt.lord F. schreef:Ja, we gaan toch dat boek eens moeten lezen.Caligula schreef:Dus heeft hij Lowie al gezien? MexicoooooO...?
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik hoop echt dat ze de gebeurtenissen op een fatsoenlijke manier gaan uitleggen in de reeks zelf. En dat ze niet gaan verwachten dat wij vanaf nu tijdens de zomer boeken gaan lezen om volgend seizoen alles goed te kunnen volgen.lord F. schreef:Ja, we gaan toch dat boek eens moeten lezen.Caligula schreef:Dus heeft hij Lowie al gezien? MexicoooooO...?

0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind het toch heel vreemd dat deze man zonder enige logica niet de moeder, maar een tante van Sam opduikelt, die dan blijkbaar ook met de hele affaire niks te maken wil hebben.
0 x
-
- Poster rang 5
Mss heeft Angèle het kindje destijds naar Sint-Rita gebracht en is ze zo in het notaboekje van Scholastica terecht gekomen?satine schreef:Ik vind het toch heel vreemd dat deze man zonder enige logica niet de moeder, maar een tante van Sam opduikelt, die dan blijkbaar ook met de hele affaire niks te maken wil hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn.
Maar dan nog vind ik hem een vreemde detective, zoals zijn 'logica' dat de even getallen stonden voor meisjes.
Maar dan nog vind ik hem een vreemde detective, zoals zijn 'logica' dat de even getallen stonden voor meisjes.
0 x
-
- Poster rang 5
goh, da's een logica die gebruikt wordt bij rijksregisternummers, dus zo vergezocht is het niet.satine schreef:Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vergezocht of niet; ze hadden dat er dan wel eventjes bij mogen vermelden, vind ik.lord F. schreef:goh, da's een logica die gebruikt wordt bij rijksregisternummers, dus zo vergezocht is het niet.satine schreef:Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn.

Sommige dingen worden tot in den treuren voorgekauwd en uitgesponnen, terwijl ze in dit geval wel de moeite namen om een schriftje met vreemde tekens te fabriceren, maar het totaal niet nodig leken te vinden om ook eventjes een beetje uit te leggen hoe die Thomas via dat ding aan al zijn "wijsheden" kwam...

Laatst gewijzigd door Christel op do 30 apr 2015, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
In 1979 was het rijksregister bij de 'gewone Belg' nog niet bekend.lord F. schreef:goh, da's een logica die gebruikt wordt bij rijksregisternummers, dus zo vergezocht is het niet.
Dus, tenzij Zuster Scholastika toegang had tot het Rijksregister is het eigenlijk wel vergezocht.

0 x
-
- Poster rang 5
Die gaan dat ook van ergens gehaald hebben zeker? Stuur eens een lezersbrief met die vraag.satine schreef:In 1979 was het rijksregister bij de 'gewone Belg' nog niet bekend.lord F. schreef:goh, da's een logica die gebruikt wordt bij rijksregisternummers, dus zo vergezocht is het niet.
Dus, tenzij Zuster Scholastika toegang had tot het Rijksregister is het eigenlijk wel vergezocht.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Zal ik doen, zo gauw ik merk dat ik er van wakker lig.lord F. schreef:Stuur eens een lezersbrief met die vraag
Maar dat is nu nog niet het geval.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Maar dat zou mss toch wel kunnen hoor. De nonnekes hadden in die tijd toch wel een "gemakkelijke" toegang tot diverse instanties.satine schreef:Dus, tenzij Zuster Scholastika toegang had tot het Rijksregister is het eigenlijk wel vergezocht.![]()
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Het voorlaatste cijfer van je rijksregisternummer slaat op een soort van index van geboortes op je geboortedatum en meisjes hebben daarin dan een even getal en jongens een oneven getal. Ik zeg nu niet dat Scholastica dat cijfer gebruikt heeft in haar schriftje maar ze heeft mss een zelfde logica toegepast op de kinderen die daar binnengebracht werden op een jaar (of langer).Caligula schreef:Maar dat zou mss toch wel kunnen hoor. De nonnekes hadden in die tijd toch wel een "gemakkelijke" toegang tot diverse instanties.satine schreef:Dus, tenzij Zuster Scholastika toegang had tot het Rijksregister is het eigenlijk wel vergezocht.![]()

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Jeps - en ze zocht dat allemaal even op via het internet...
Ontopic:
Nu heeft Frank natuurlijk wel tijd om Thomas nog eens op de rooster te leggen, gesteld dat die laatste nog terug komt naar het Thuis-dorp.
Want eigenlijk zit zijn taak er op, niet?

Ontopic:
Nu heeft Frank natuurlijk wel tijd om Thomas nog eens op de rooster te leggen, gesteld dat die laatste nog terug komt naar het Thuis-dorp.
Want eigenlijk zit zijn taak er op, niet?
0 x