Luc Bomans (Mark Willems)
-
tvx1
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Ik vraag mij af Luc simpelweg wil dat iedereen ziet dat er een verband is tussen hem en Thomas. Zoals hij steeds weer zo opvallend mogelijk reageert wanneer hij hem tegenkomt. Daastraks zelfs gewoon waar Lowie bij stond. 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, wel grappig. Bij Rosa en Peggy doen alsof hij het niet zo erg vind dat ze niet akkoord gaan met die deal, maar in die situatie dan even niet er bij stilstaan dat anderen er mss iets achter gaan zoeken dat hij doet alsof hij de duivel gezien heeft als hij die Thomas tegenkomt.tvx1 schreef:Ik vraag mij af Luc simpelweg wil dat iedereen ziet dat er een verband is tussen hem en Thomas. Zoals hij steeds weer zo opvallend mogelijk reageert wanneer hij hem tegenkomt. Daastraks zelfs gewoon waar Lowie bij stond.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Thomas weet iets wat Luc liever niet aan het daglicht ziet komen. Wat? Luc heeft zoveel op zijn kerfstok dat het een speld zoeken in de hooiberg is. Toch iets met Lowie te maken denk ik.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
Lazylady
- x 435
Ik vind het stiekem wel genieten om te zien hoe Luckske toch niet zoveel macht heeft als hij denkt, ook al weten we nog niet waarom. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- k de vis
- Poster rang 2

tsja, na gisteren valt daar niet meer over te twijfelen... Thomas kwam Lowie tegen en 't was duidelijk dat hij hem kende, van in Mexico zal dat wel zijn..........Caligula schreef:Thomas weet iets wat Luc liever niet aan het daglicht ziet komen. Wat? Luc heeft zoveel op zijn kerfstok dat het een speld zoeken in de hooiberg is. Toch iets met Lowie te maken denk ik.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik was zo aan iets aan het denken. In de tijd van Marie Design ging de Luc zogezegd naar Bulgarije maar daar is hij nooit geweest. Waar was hij dan wel? In Mexico?
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Zat hij toen niet gewoon ergens in een motelletje in de buurt?Caligula schreef:Ik was zo aan iets aan het denken. In de tijd van Marie Design ging de Luc zogezegd naar Bulgarije maar daar is hij nooit geweest. Waar was hij dan wel? In Mexico?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. En Leontien woonde toen nog gewoon in België.Christel schreef:Zat hij toen niet gewoon ergens in een motelletje in de buurt?Caligula schreef:Ik was zo aan iets aan het denken. In de tijd van Marie Design ging de Luc zogezegd naar Bulgarije maar daar is hij nooit geweest. Waar was hij dan wel? In Mexico?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wacht even.Luc verstopt zich in een motelleke omdat hij zogezegd dood en begraven is. Heeft niks te maken met Bulgarije hoor.
Dat komt uit (dank zij de Frank) en Leontien en Lowie naar Mexico. Pas later gaat Luc zogezegd naar Bulgarije om een deal te sluiten, en zelfs 2 keer. (zogezegd om geld te vinden om die albanese (?) gangster te betalen). Hij is nooit in Bulgarije geweest. Waar was hij dan wel? Enkel de laatste keer zat hij in een klein hotelleke waar hij bont en blauw geslagen werd. Maar de eerste "Bulgaarse keer" was hij wel degelijk weg.
Dat komt uit (dank zij de Frank) en Leontien en Lowie naar Mexico. Pas later gaat Luc zogezegd naar Bulgarije om een deal te sluiten, en zelfs 2 keer. (zogezegd om geld te vinden om die albanese (?) gangster te betalen). Hij is nooit in Bulgarije geweest. Waar was hij dan wel? Enkel de laatste keer zat hij in een klein hotelleke waar hij bont en blauw geslagen werd. Maar de eerste "Bulgaarse keer" was hij wel degelijk weg.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Die deal met Albanese gangsters was gewoon in België hoor.Caligula schreef:Wacht even.Luc verstopt zich in een motelleke omdat hij zogezegd dood en begraven is. Heeft niks te maken met Bulgarije hoor.
Maar denk dat dat kort na Leontien vertrokken was naar Mexico. Marie is immers een half jaar later uit Thuis verdwenen nadat Marie Design overgenomen werd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,idd, maar om zijn Albanese vrienden terug te betalen ging hij "naar Bulgarije"...
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Nee. Tijdens die eerste Bulgaarse keer zat hij gewoon ergens in een motelleke in België, waar Frank hem ontdekt heeft. Zogezegd zat hij toen in Bulgarije om daar een nieuw filiaal op te richten van Marie Design. Dat was gewoon een leugen van Marie zodat hij tijdelijk van het toneel kon verdwijnen opdat Leontien echt dacht hij dood was. Zo kon hij dan ook later "rondspoken".Caligula schreef:Wacht even.Luc verstopt zich in een motelleke omdat hij zogezegd dood en begraven is. Heeft niks te maken met Bulgarije hoor.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, Luc was "dood en begraven" en zelfs 2 keer!. Dat heeft zowel Marie als Leontien toen gezegd. Vandaar dat Leontien en Frank zich een bult schrokken toen Luc uit dat motelleke kwam. Heeft helemaal niks met Bulgarije te maken. Dat kwam pas later. (als je wil zal ik je een PB sturen)
0 x
Potentia Principatum