Geestig!Lazylady schreef:Hadden jullie deze zelfgemaakte filmposter van Blokjes' blog al gezien?![]()
![]()
Tibo laat niet meer van zich horen en ook Franky wil niets lossen. Simonne vreest dat het eens zo gelukkige koppel uit elkaar is. Yvette besluit het heft in eigen handen te nemen en neemt de familie Bomans mee naar de VS. Daar aangekomen horen ze dat Tibo een paar dagen eerder vertrokken is met zijn moto. Is hij gevlucht of is er meer aan de hand? Frank, Franky, Simonne, Yvette en Britney die per ongeluk in de bagage terecht is gekomen huren een busje en zetten de achtervolging in.
Nieuwe Franky en Tibo
-
ikke
- x 435
Re: Nieuwe Franky en Tibo
0 x
-
tvx1
- x 435
Die foto is van Little Miss Sunshine.ikke schreef:Geestig!Lazylady schreef:Hadden jullie deze zelfgemaakte filmposter van Blokjes' blog al gezien?![]()
![]()
Tibo laat niet meer van zich horen en ook Franky wil niets lossen. Simonne vreest dat het eens zo gelukkige koppel uit elkaar is. Yvette besluit het heft in eigen handen te nemen en neemt de familie Bomans mee naar de VS. Daar aangekomen horen ze dat Tibo een paar dagen eerder vertrokken is met zijn moto. Is hij gevlucht of is er meer aan de hand? Frank, Franky, Simonne, Yvette en Britney die per ongeluk in de bagage terecht is gekomen huren een busje en zetten de achtervolging in.
0 x
-
ikke
- x 435
Mij om het even van wie die is, ik vind het een geestige foto!tvx1 schreef:Die foto is van Little Miss Sunshine.ikke schreef:Geestig!Lazylady schreef:Hadden jullie deze zelfgemaakte filmposter van Blokjes' blog al gezien?![]()
![]()
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

Zou Franky terug keren? Nu de breuk met Tibo duidelijk is? Er zijn volgens mij 2 opties. Ofwel komt hij terug, ofwel gaat hij dood.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
Djenner
- Poster rang 2

Sterven, lijkt me zo drastisch en dramatisch. Ik denk wel dat als hij terugkomt dat het in de gedaante van een andere acteur zou zijn.
Ik vraag me trouwens ook af of dat grapje van Toon die homo was geen hint zou zijn naar de toekomst toe, hij lag misschien nog met zichzelf in de knoop en Jana deed hem beseffen dat vrouwen toch niet volledig zijn ding zijn.
Dus: dan komt Franky terug en wordt hij verliefd op Toon. Is eens een andere verhaallijn dan wat we al gehad hebben, een volwassen man die ontdekt gevoelens te hebben voor een andere man.
Ik vraag me trouwens ook af of dat grapje van Toon die homo was geen hint zou zijn naar de toekomst toe, hij lag misschien nog met zichzelf in de knoop en Jana deed hem beseffen dat vrouwen toch niet volledig zijn ding zijn.
Dus: dan komt Franky terug en wordt hij verliefd op Toon. Is eens een andere verhaallijn dan wat we al gehad hebben, een volwassen man die ontdekt gevoelens te hebben voor een andere man.
0 x
-
ikke
- x 435
We hebben al een vrouw(Ann) gehad die ontdekte dat ze gevoelens had voor een andere vrouw. Die andere vrouw heeft haar wel een beetje moeten overtuigen. Was leuk om te zien, maar ik heb geen behoefte aan een "herhaling".Djenner schreef:Sterven, lijkt me zo drastisch en dramatisch. Ik denk wel dat als hij terugkomt dat het in de gedaante van een andere acteur zou zijn.
Niks nieuws onder de thuiszon, dus?
0 x
-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik vermoed dat Tibo nu niet meer zo snel zal terug komen, Franky misschien wel.
Het zou wel fijn zijn, maar liever niet opnieuw een andere acteur (ik verkies dan liever Jef of den Braam
)
áls hij terug zou komen, mag Franky zeker een nieuwe toffe kerel ontmoeten. Maar moet er dan persé weer een voorafgaand verhaaltje over een moeilijke & lastige outing bijkomen?
Kan er niet gewoon een toffe knul passeren die al uit de kast is en die 't voor zichzelf al lang aanvaard heeft dat hij op mannen valt?
Het zou wel fijn zijn, maar liever niet opnieuw een andere acteur (ik verkies dan liever Jef of den Braam
áls hij terug zou komen, mag Franky zeker een nieuwe toffe kerel ontmoeten. Maar moet er dan persé weer een voorafgaand verhaaltje over een moeilijke & lastige outing bijkomen?
Kan er niet gewoon een toffe knul passeren die al uit de kast is en die 't voor zichzelf al lang aanvaard heeft dat hij op mannen valt?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Hmmm Franky & Tibo zijn wel al een half jaar uit elkaar, maar Franky zit daar nog. (van Tibo weten we 't niet zeker maar ik vermoed van wel) Blijkbaar pakt hij toch niet meteen 't eerste & 't beste vliegtuig terug naar huis, dus misschien heeft hij daar wel een nieuw leven opgebouwd dat hij ook niet zomaar kan loslaten. Ik hoop toch alleszins dat het niet zo fout afloopt. Als het optie 1 niet is hoop ik op een derde optiemaartenB schreef:Zou Franky terug keren? Nu de breuk met Tibo duidelijk is? Er zijn volgens mij 2 opties. Ofwel komt hij terug, ofwel gaat hij dood.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

-
ikke
- x 435
Ann is nog steeds een vrouw. En een andere invalshoek? 't Blijft toch hetzelfde onderwerp.Djenner schreef:Ann was een vrouw, sowieso is dat een totaal andere invalshoek.
Ik zit niet daar niet op te wachten.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Als niet hetero man bekijk je dat anders. Mannen en vrouwen zijn verschillend. Men reageert nog altijd totaal anders wanneer men twee vrouwen over straat ziet lopen dan bij twee mannen. Homo's die op straat in elkaar worden geslagen, is zoveel meer frequent dan bij lesbiennes.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Da's wel waar, en eigenlijk blijft het wel exact hetzelfde. Man-Vrouw, Vrouw-Vrouw of Man-Man. Als twee mensen voor elkaar kiezen, moeten buitenstaanders zich daar eigenlijk niet mee moeien.Djenner schreef:Als niet hetero man bekijk je dat anders. Mannen en vrouwen zijn verschillend. Men reageert nog altijd totaal anders wanneer men twee vrouwen over straat ziet lopen dan bij twee mannen. Homo's die op straat in elkaar worden geslagen, is zoveel meer frequent dan bij lesbiennes.
Toch hoor/lees je vaak dat het bij vrouwen meer getolereerd wordt dan bij mannen, omdat men dat 'sexy' vindt bij vrouwen en eerder 'raar' bij mannen. Sommige mensen hebben nu eenmaal rare kronkels in hun hoofd, maar soit....
Nu Jens waarschijnlijk toch naar Amerika gaat om Franky de nodige schouderklopjes te geven, is er misschien nog niet meteen een reden om terug te komen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wat ik me al de hele tijd afvraag: gaat Jens Frank en SImonne op de hoogte stellen dat hij naar de US vertrekt?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

vermoedelijk niet aangezien hij Franky beloofde te zwijgen... ik heb zo'n beetje het vermoeden dat ze samen terug naar (t)huis komenLazylady schreef:Wat ik me al de hele tijd afvraag: gaat Jens Frank en SImonne op de hoogte stellen dat hij naar de US vertrekt?
0 x