Wie zijn de echte ouders van Sam?
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
Re: Wie zijn de echte ouders van Sam?
De biologische moeder kan ook een valse naam opgegeven hebben... 
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

denk het niet... ze brengen dat boekje zomaar niet in beeld, ze willen ons weer wat speurwerk geven, en uiteindelijk zal wel één van die namen ook wel de moeder blijken te zijn... maar die tip van de detective is wellicht een dwaalspoor. even nummer = meisjeKiki_Dee schreef:De biologische moeder kan ook een valse naam opgegeven hebben...
0 x
-
zion
- Nog geen rang
Ik denk Rosa. Rosalie V = Rosa Verbeeck? Alhoewel.. Hoe oud is Peggy? Toch ouder dan Sam, of niet?tvx1 schreef:We kregen de namen nu inderdaad duidelijk te zien: Rosalie, Danielle, Martina, Angelica, Annie D, Madeleine, Krista, Marie, Leonie, Maria, Marina, Koralie, Annie H, Hildegard, Hilde, Natasha, Nathalie, Solange. Wat mij ook deze keer opviel is dat er in de derde kolom twee kruisjes staan. Er zijn daar 11 namen (Rosalie, Martina, Angelica, Madeleine, Marie, Leonie, Maria, Marina, Hildegard, Hilde, Natasha) bij die mij aan een Thuispersonage doen denken. Een aantal van die personages zijn echter te jong om de moeder te kunnen zijn (Martine=Martine, Marie&Maria&Marina=Marie, Leonie=Leontien, Natasha). Dus blijft over Rosalie (=Rosa?), Angelica (=Angèle?), Madeleine (=Madeleine V of Madeleine R?), Hildegard&Hilde (=Hilde Camps?). Ik volg ook de redenering van de detective niet. Mij lijkt het toch duidelijk dat de tweede kolom de volgorde van de geboortes aangeeft. In de eerste kolom schreef de zuster de namen van de moeders simpelweg in de volgorde waarin ze zich in het tehuis aanmeldden. De tweede kolom geeft dan de geboorte volgorde weer. De derde kolom lijkt mij dan wel, zoals de detective aangeeft, kindjes aan te duiden die overleden zijn. De andere kolommen blijven giswerk. De vierde lijkt me het geslacht aan te geven. De vijfde kolom zou natuurlijke geboorte of keizersnede kunnen aanduiden. De zesde zou kunnen te maken hebben met de verblijfsduur van het kind in het weeshuis. Maar het blijft toch gissen.k de vis schreef: we kregen het boekje nog eens te zien, de namen waren nu allemaal dudelijk leesbaar
de privé detective vindt het logisch dat de even nummers meisjes zijn, en de oneven nummers jongens ... wat er daar logisch iaan is snap ik niet, maar soit....
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

er vanuit gaande dat de laatste kolom inderdaad de verblijfsduur in het klooster weergeeft komen er eigenlijk maar 2 in aanmerking : Angelisa DS & Hildegard P. naast beide namen staat het oneindig symbool, dus in beide gevallen ging het om een meisje. in vijfde kolom staat er een alfa of omega, naar de betekenis daarvan heb ik het raden naar....
Angelisa DS = Angéle De Schrijver? maar Angele heeft toch Backx als familienaam? (net als SImonne & Yvette zelf, alsof er geen vader was? achteraf is wel gebleken dat Constant De Schrijver de vader is van Simonne, maar dat waren vijgen na Pasen)
de naam Hildegard P kan ik niet meteen aan iets of iemand koppelen
Angelisa DS = Angéle De Schrijver? maar Angele heeft toch Backx als familienaam? (net als SImonne & Yvette zelf, alsof er geen vader was? achteraf is wel gebleken dat Constant De Schrijver de vader is van Simonne, maar dat waren vijgen na Pasen)
0 x
-
tvx1
- x 435
Wat die vijfde kolom betreft zie ik wel een paar mogelijkheden: natuurlijke geboorte/keizersnede, gezonde baby/afwijking, éénling/meerling, ...k de vis schreef:er vanuit gaande dat de laatste kolom inderdaad de verblijfsduur in het klooster weergeeft komen er eigenlijk maar 2 in aanmerking : Angelisa DS & Hildegard P. naast beide namen staat het oneindig symbool, dus in beide gevallen ging het om een meisje. in vijfde kolom staat er een alfa of omega, naar de betekenis daarvan heb ik het raden naar....
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ook wel niet vergeten ... in 1979 zijn er wel degelijk 2 pagina's en we kregen nog maar enkel pagina 1 te zien in beeld, op pagina 2 staan er nog 5 namen meen ik me te herinneren, waarvan 2 overleden kinderen (kruisjes in kolom 3)
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Sam kijkt terloops naar de foto van haar vermeende moeder. Toon komt binnen om haar taak over te nemen en neemt plaats aan haar bureau. In een soap zou Toon natuurlijk toevallig die foto vinden en herkennen. Link naar een band tussen het verleden van hem en dat van Sam?
0 x
-
james
- Nog geen rang
Het zou kunnen dat het hier al geplaatst is. Mijn excuses in dat geval.
Maar je moet eens kijken vanaf 3.36 naar volgende aflevering: https://www.youtube.com/watch?v=7Af16EssN6Y (aflevering 3746)
Je ziet een papier op de grond vallen...
Zou hier niet net het antwoord opstaan? (Hoogstwss wel? )
Maar je moet eens kijken vanaf 3.36 naar volgende aflevering: https://www.youtube.com/watch?v=7Af16EssN6Y (aflevering 3746)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Of net op dat blaadje het antwoord staat, daar twijfel ik persoonlijk toch aan... ik weet wel dat er in dat huis niet veel gepoetst wordt in de keuken, maar dat papiertje gaat daar toch geen weken blijven liggen, zonder dat iemand het opraapt, en bekijkt? Het is natuurlijk altijd mogelijk dat het wel zo is, want in Thuis kan alles!james schreef:Het zou kunnen dat het hier al geplaatst is. Mijn excuses in dat geval.
0 x
-
james
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik zie een papiertje op de tafel vallen en Sam raapt het op.
Ik zie helemaal niks op de grond vallen.
Ik zie helemaal niks op de grond vallen.
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

Er valt wel degelijk iets op de grond, amar dat moet toch al gevonden zijn ondertussen? Kan toch nooit zijn dat het daar zoland blijft liggen?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- Caligula
- Poster rang 5

Ik wil hier alles slikken,echt waar. Maar dat Rosa de moeder zou zijn van Sam, doe me dat niet aan hé!
En wat about Marianne?
En wat about Marianne?
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Nee, er valt niets op de grond. Er valt een papiertje uit het boekje op de rand van de tafel en Sam neemt dat op.maartenB schreef:Er valt wel degelijk iets op de grond, amar dat moet toch al gevonden zijn ondertussen? Kan toch nooit zijn dat het daar zoland blijft liggen?
0 x