Er niet van gedronken hebben. Daarbij, van één druppel alcohol gaat dat kindje echt niet doodgaan.Lazylady schreef:Jaja, maar het blijft toch alcohol? Wat had ze er dan mee gedaan? Het in de WC gekapt?
Sam De Witte (An Vanderstighelen)
-
- x 435
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Niet over-over- surmedicaliseren hé.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5
Het blijft voor mij toch een drug die niet bevorderlijk kan zijn voor de gezondheid van het ongeboren kind.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Gisteren kon je al zien, in het vervolgfimpje voor vandaag, dat Sam met haar mannen in de Frens zat.
Door dat gedoe met Julia, die al vermoedde dat ze zwanger was na haar glas water, zat ik te denken hoe Sam er zich deze keer uit zou redden.
Ik vermoed ook dat ze 't meer besteld had om die mannen af te leiden. Misschien kon ze toch naar Jens gaan en stiekem vragen om haar iets zonder alcohol te brengen ofzo.
(Doet mij trouwens denken aan een vriendin die momenteel zwanger is. Ze dronk op oudejaar geen alcohol en 'k vond dat al verdacht. Blijkbaar had ze dan weer door dat ik het wel vermoedde, want de week erop dronk ze gewoon gezellig een kriekje met me mee. Bleek dat ze toen nog maar net zwanger was en stiekem een alcoholloos kriekje voor zichzelf had uitgeschonken als afleidingsmanoeuvre
)
Door dat gedoe met Julia, die al vermoedde dat ze zwanger was na haar glas water, zat ik te denken hoe Sam er zich deze keer uit zou redden.
Ik vermoed ook dat ze 't meer besteld had om die mannen af te leiden. Misschien kon ze toch naar Jens gaan en stiekem vragen om haar iets zonder alcohol te brengen ofzo.
(Doet mij trouwens denken aan een vriendin die momenteel zwanger is. Ze dronk op oudejaar geen alcohol en 'k vond dat al verdacht. Blijkbaar had ze dan weer door dat ik het wel vermoedde, want de week erop dronk ze gewoon gezellig een kriekje met me mee. Bleek dat ze toen nog maar net zwanger was en stiekem een alcoholloos kriekje voor zichzelf had uitgeschonken als afleidingsmanoeuvre

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Niks van aantrekken.Crackers schreef:Het blijft voor mij toch een drug die niet bevorderlijk kan zijn voor de gezondheid van het ongeboren kind.
Nu heeft Sammeke haar lippen eens een keer nat gemaakt aan een glas cava. So what? We spreken hier niet over een fles cava.
Overbezorgde Tim zou beter zwijgen en ik kan het weten.

De natuur is een stukje sterker dan je denkt hoor.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
En dan hadden de mannen gevraagd: "Ewel Sam, geen dorst?"?!tvx1 schreef:Er niet van gedronken hebben. Daarbij, van één druppel alcohol gaat dat kindje echt niet doodgaan.
0 x
-
- x 435
PFFF: ik dronk zelfs (met mate)alcohol tijdens de borstvoedingsperiode: bruin bier is goed voor de melkproductie!hannanaske schreef:Gisteren kon je al zien, in het vervolgfimpje voor vandaag, dat Sam met haar mannen in de Frens zat.
(Doet mij trouwens denken aan een vriendin die momenteel zwanger is. Ze dronk op oudejaar geen alcohol en 'k vond dat al verdacht. Blijkbaar had ze dan weer door dat ik het wel vermoedde, want de week erop dronk ze gewoon gezellig een kriekje met me mee. Bleek dat ze toen nog maar net zwanger was en stiekem een alcoholloos kriekje voor zichzelf had uitgeschonken als afleidingsmanoeuvre)
Tegenwoordig overdrijft men met ALLES!
Sam had dat glas beter heel demonstratief in één slok uitgedronken voor de ogen van Tim.
Ze mag best voorzichtig zijn, maar aub gene "paniekvoetbal" Tim, onnozele papa in spé
0 x
-
- Nog geen rang
Caligula schreef:Niks van aantrekken.Crackers schreef:Het blijft voor mij toch een drug die niet bevorderlijk kan zijn voor de gezondheid van het ongeboren kind.
Nu heeft Sammeke haar lippen eens een keer nat gemaakt aan een glas cava. So what? We spreken hier niet over een fles cava.
Overbezorgde Tim zou beter zwijgen en ik kan het weten.![]()
De natuur is een stukje sterker dan je denkt hoor.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Er is wel een groot verschil tussen een sipje cava en dagelijks overmatig alcoholgebruik.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Juist, ik ga jullie binnenkort alles kunnen vertellen over alcohol en baby's.
Enne, je kunt toch moeilijk beweren dat Sam hier overdreven heeft.
Degene die hier overdrijft is Tim en dat niet alleen met alcohol maar ook nog met zaken achter de rug van zijn lief te doen.
Enne, je kunt toch moeilijk beweren dat Sam hier overdreven heeft.
Degene die hier overdrijft is Tim en dat niet alleen met alcohol maar ook nog met zaken achter de rug van zijn lief te doen.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5
Alcohol is schadelijk voor de baby! Veel alcohol is heel schadelijk, weinig alcohol is een beetje schadelijk. Vraag het wetenschappers en toxicologen. Wat Sam deed was dus niet slim en als het alleen was om niet uit de boot te vallen tegenover haar "mannen" dan was het nog dommer want dan was het weggegooid geld als ze er enkel van wou nippen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Crackers, je doet nou net of Sam het enorm op een zuipen heeft gezet. Wat je beweert is natuurlijk wel waar, maar Sam heeft amper een slok genomen en meer was ze ook niet van plan.
0 x
-
- x 435
Crackers, Ik heb negen kerngezonde neefjes en nichtjes die allemaal het gevolg zijn van zwangerschappen van mijn (schoon)zussen die echt niet aan algehele geheelonthouding hebben gedaan gedurende negen maanden. Zij hebben allemaal tijdens elke zwangerschap wel eens een klein beetje alcohol genuttigd. En de kinderen zijn kerngezond. Dus nee, wat Sam heeft gedaan kan echt geen kwaad.Crackers schreef:Alcohol is schadelijk voor de baby! Veel alcohol is heel schadelijk, weinig alcohol is een beetje schadelijk. Vraag het wetenschappers en toxicologen. Wat Sam deed was dus niet slim en als het alleen was om niet uit de boot te vallen tegenover haar "mannen" dan was het nog dommer want dan was het weggegooid geld als ze er enkel van wou nippen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En daarbij moet je niet alles geloven wat toxicologen zeggen. Als je een sigaret rookt is het toxisch, en een glas is ook toxisch voor die gasten. Ben ik even blij dat ik nooit naar hen geluisterd heb. Still alive and kicking!
Iets meer to the point nu: Als Tim zich niet inhoudt en nog zo een toer met Sam uithaalt is het over en out denk ik.
Hij mag zijn lief wel een beetje meer ruimte geven. Ze heeft het nodig. Ze zal het zelf wel uitzoeken nu, ze was verdorie kontent.
Iets meer to the point nu: Als Tim zich niet inhoudt en nog zo een toer met Sam uithaalt is het over en out denk ik.
Hij mag zijn lief wel een beetje meer ruimte geven. Ze heeft het nodig. Ze zal het zelf wel uitzoeken nu, ze was verdorie kontent.
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Zonder die alcohol waren het misschien allemaal kleine Einsteins geweest.tvx1 schreef:Crackers, Ik heb negen kerngezonde neefjes en nichtjes die allemaal het gevolg zijn van zwangerschappen van mijn (schoon)zussen die echt niet aan algehele geheelonthouding hebben gedaan gedurende negen maanden. Zij hebben allemaal tijdens elke zwangerschap wel eens een klein beetje alcohol genuttigd. En de kinderen zijn kerngezond. Dus nee, wat Sam heeft gedaan kan echt geen kwaad.Crackers schreef:Alcohol is schadelijk voor de baby! Veel alcohol is heel schadelijk, weinig alcohol is een beetje schadelijk. Vraag het wetenschappers en toxicologen. Wat Sam deed was dus niet slim en als het alleen was om niet uit de boot te vallen tegenover haar "mannen" dan was het nog dommer want dan was het weggegooid geld als ze er enkel van wou nippen.
Ik dacht dat het algemeen aanvaard was dat drinken tijdens de zwangerschap absoluut not done is. Blijkbaar niet dus.
0 x