Wie heeft er ook gekeken?
Ik heb uit nieuwsgierigheid gekeken, en vond het niet slecht.. volgende week kijk ik opnieuw!
Tom en Harry
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- annekeHU
- Poster rang 4

Tom en Harry
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Tom en Harry
Was van plan om te kijken maar na 5 minuten begon het me te vervelen en heb ik overgeschakeld naar het bekervoetbal op Canvas. 
Toegegeven, heb het niet echt een kans gegeven.
Toegegeven, heb het niet echt een kans gegeven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Ik heb de ganse aflevering bekeken. En ik vel nog geen oordeel.
Ze moeten nog op gang komen, denk ik, dus ik kijk de volgende zeker ook. Ben bijna zeker dat 't beste nog moet komen.
Ze moeten nog op gang komen, denk ik, dus ik kijk de volgende zeker ook. Ben bijna zeker dat 't beste nog moet komen.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik kijk met plezier naar deze reeks. Ze zijn "losgekomen" en we genieten ervan!
Lekker ontspannende, leuke TV-reeks!
Lekker ontspannende, leuke TV-reeks!
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Voila! 'k Heb nu ineens ook de 3 laatste afleveringen (de eerste aflevering heb ik helaas niet opgenomen) bekeken en 't moet zeggen dat ik het toch een fijne reeks vind. Vooral de Jef (Frank Focketeyn) heeft weer de mooiste rol gekregen.
Hilarisch hoe hij die winkel uit vluchtte en die kleine keffer tegemoetkwam! (schuddebuiken
)
Hilarisch hoe hij die winkel uit vluchtte en die kleine keffer tegemoetkwam! (schuddebuiken
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Crackers
- Poster rang 5

Kan iemand mij de korte inhoud vertellen en wat tot nu is gebeurd? Dan kan ik de laatste aflevering volgen 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
Bekijk gewoon de laatste aflevering, en stel dan eventueel vragen over wat er geweest is. Zomaar een korte inhoud geven is nogal moeilijk. Je moet het gezien hebben.Crackers schreef:Kan iemand mij de korte inhoud vertellen en wat tot nu is gebeurd? Dan kan ik de laatste aflevering volgen
Maar misschien heb je geluk en heeft een andere kijker/kijkster wél de courage om een samenvatting neer te pennen. SUCCES!
0 x