Maar nee, gij.Caligula schreef:Zouden ze dat nu echt durven rekken tot eind juni?
Vragen en opmerkingen over de afleveringen / serie
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- x 435
Re: Vragen over de afleveringen / serie
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Maar nee gij, veel langer!tvx1 schreef:Maar nee, gij.Caligula schreef:Zouden ze dat nu echt durven rekken tot eind juni?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Nog geen rang
Nu Olivia twee weken op vakantie is zal het uitklaren zeker hoe het tussen JaLo zit?
0 x
-
- Nog geen rang
Weet er iemand hoe de actrice noemt die zuster Kristien speelde vorige week ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Nog geen rang
bedankt voor uw snelle reactiesatine schreef:Die rol werd gespeeld door Martine Geerinckx.

0 x
-
- Nog geen rang
Hoe zit het tussen Luc en die privé detective? Hij komt me bekend voor, maar ik herinner me niet meer hoe en wat. Iemand een idee?
0 x
-
- Poster rang 5
Hij speelde al eens een drugsdealer/gangster in Thuis (in de tijd dat Werner De Smedt meespeelde) en een seriemoordenaar in Flikken.groeselt schreef:Hoe zit het tussen Luc en die privé detective? Hij komt me bekend voor, maar ik herinner me niet meer hoe en wat. Iemand een idee?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Jaa, Flikken, daar ken ik m van!! Speelde hij daar niet ferremans ofzo.. Zo ne geniepige creeplord F. schreef:Hij speelde al eens een drugsdealer/gangster in Thuis (in de tijd dat Werner De Smedt meespeelde) en een seriemoordenaar in Flikken.groeselt schreef:Hoe zit het tussen Luc en die privé detective? Hij komt me bekend voor, maar ik herinner me niet meer hoe en wat. Iemand een idee?

0 x
-
- Nog geen rang
- x 7
Was inderdaad Feremanskarolien85 schreef:Jaa, Flikken, daar ken ik m van!! Speelde hij daar niet ferremans ofzo.. Zo ne geniepige creeplord F. schreef:Hij speelde al eens een drugsdealer/gangster in Thuis (in de tijd dat Werner De Smedt meespeelde) en een seriemoordenaar in Flikken.groeselt schreef:Hoe zit het tussen Luc en die privé detective? Hij komt me bekend voor, maar ik herinner me niet meer hoe en wat. Iemand een idee?
0 x
-
- x 435
Vandaag was dat nu de eerste keer in twintig seizoen thuis dat ik het iemand over zaterdag hebben weten hebben. 

0 x
-
- x 435
Dat viel mij ook op en ik snap er niets van!tvx1 schreef:Vandaag was dat nu de eerste keer in twintig seizoen thuis dat ik het iemand over zaterdag hebben weten hebben.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, opeens werd er door Sam naar het weekend van Toon gevraagd.
Foutje van de schrijvers?

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik had eerder de indruk dat die vraag bedoeld was om aan te geven dat niettegenstaande alles wat er vorige week ook gebeurd was, het nu terug allemaal oké is... dat alle problemen van de baan waren!satine schreef:Inderdaad, opeens werd er door Sam naar het weekend van Toon gevraagd.![]()
0 x
-
- x 435
Ik had het eigenlijk over Tom en Judith.satine schreef:Inderdaad, opeens werd er door Sam naar het weekend van Toon gevraagd.![]()
0 x