Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Lazylady schreef:"Naast haar schoenen lopen" zal dan de verkeerde term zijn, maar er is gewoon iets wat ik niet zo goed kan uitstaan aan de "nieuwe" Femke.
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt hoor, is moelijk onder woorden te brengen.
Hoe dan ook... mensen veranderen niet.
Door de jaren heen zien we dezelfde personages dezelfde fouten begaan. Femke zal dit niet volhouden en Peter ook niet. Peter moet voelen dat zijn vrouw hem nodig heeft, was altijd zo, zal zo blijven ook. Femke heeft hem nu niet nodig, hun relatie is perfect in evenwicht. Eén van de twee zal het verbrodden... en dan gaan de poppen weer aan het dansen.
Dat is één ding dat de scenaristen wel begrepen hebben: mensen veranderen niet.
Ik hoop dan toch dat de scenaristen ook door hebben dat de kijkers graag eens een gelukkige Peter-Femke relatie zien. Die 2 hebben toch al enkele stormen doorstaan en dat maakt het extra fijn om hen gelukkig te zien.
Uiteraard mag er eens wat spanningsveld worden ingebouwd maar dan toch om hen in the end toch verder samen te zien.
Kijk naar Renzo, die heeft toch ook een serieuze ommezwaai lijken te maken. Veel van zijn vroegere karaktertrekken lijken er nu toch ook niet van over te schieten. Tenzij we daar ook nog niet het laatste van hebben gezien natuurlijk.
Voor mij mogen Femke en Peter bij elkaar blijven, maar ze zullen wel nog enkele stormen mogen doorstaan. In Thuis is niemand lang gelukkig hé, er gebeuren altijd halve rampen. Diegene die gelukkig samenbijven... doen dat in Maroko, of Amerika, enz.
Wel wel Femke, "manieren om te omzeilen"... Vreemd dat hier nog geen reactie is gekomen.
Niet dat ikzelf het van haar had verwacht hoor, maar zoals ik al zei, vind ik haar "anders" doen sinds ze bij de taxi's is. (NIet dat de ik-wil-zeggen-dat-het-mij-spijt-Femke beter is hoor, maar ze blies tenminste een pak minder hoog van de toren dan nu.)
Nu zou het ook wel kunnen dat Femke nog een eitje te pellen heeft met het duo Rosa-Peggy. Peggy heeft tenslotte haar kind proberen te verzuipen. Zoiets vergeet je niet licht denk ik.
Dit gaat nog wel wat worden...
Zolang ik Femke bezig zie heeft die altijd een doorzetter geweest hoor en inderdaad ze zal wat Peggy
met Lucaske deed nooit vergeven noch vergeten. Ook al speelt dat geen rol meer voor Rosa-Peggy.
Volgens het gezegde "wie de klop kreeg voelt langer de pijn dan wie de klop gaf ".
Caligula schreef:Nu zou het ook wel kunnen dat Femke nog een eitje te pellen heeft met het duo Rosa-Peggy. Peggy heeft tenslotte haar kind proberen te verzuipen. Zoiets vergeet je niet licht denk ik.
Dit gaat nog wel wat worden...
Nee, maar is dit dan de oplossing? Gaat dit het voorval ongedaan maken?
Beter waren Peter en Femke (allebei!) hun eigen weg gegaan, ver weg van de Verbeecks én Luc natuurlijk. (Maar ja, dan heeft THUIS weer geen verhaallijnen meer natuurlijk... )
Lazylady schreef:(Maar ja, dan heeft THUIS weer geen verhaallijnen meer natuurlijk... )
Dat is het hem juist hé. Moeten ze weer een nieuwe verhaallijn aanboren.
Femke en Peter zijn iets van plan tegen Rosa-Peggy. En weet je,eigelijk kan ik het Femke niet eens kwalijk nemen,want ik vind nog altijd dat Thuis er toch een beetje licht overeen gegaan is wat Peggy toen geprobeerd heeft.
Tiboko schreef:Femke en Peter weten helemaal niet dat Peggy Lucas wou vermoorden, ze weten alleen dat Peggy hem een paar uur "meegenomen" heeft...
Niet waar. Femke is het te weten gekomen van Nancy die het wist van Leo/Waldek die hun mond voorbij hadden gepraat (tja,met Nancy in de buurt). Femke heeft daarom Peggy bijna gewurgd, gelukkig is Peter net op tijd gekomen (door alarm van Nancy).