Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Frank heeft groot gelijk om niet meer naar die trouw te willen...
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Het begon bij Frank : wie heeft er nooit iemand verkracht ? Men zou denken dat hij
beter tegen alcohol kan. In alle geval, het moest weer zo uitdraaien want in Thuis eindigt
elk feest in ambras.
beter tegen alcohol kan. In alle geval, het moest weer zo uitdraaien want in Thuis eindigt
elk feest in ambras.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Frank is heel erg gebeten op Luc. Het wordt nooit normaal tussen die twee en dat komt voornamelijk door Frank. Al is dat ook wel weer te begrijpen. Ik weet bij Luc zijn lijmpogingen ook nooit of er iets achter steekt. Die komt nooit oprecht over. Maar dat ligt misschien aan mij.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee jessie V. het ligt niet aan jou. Om luc te vertrouwen moet je inderdaad stapelzot zijn.
Nu had de Frank voor dit moment mss een beetje water in zijn wijn kunnen doen (alhoewel hij alleen maar bier drinkt) maar nee dus.
Nu had de Frank voor dit moment mss een beetje water in zijn wijn kunnen doen (alhoewel hij alleen maar bier drinkt) maar nee dus.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Of Frank nu begonnen is of niet, ik vind gewoon dat hij gelijk heeft. Luc is gewoon een schijnheilige slechterik; een wolf in schaapskleren; waarvan we nu misschien minder zien, maar wacht maar.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Er zijn nu nog maar twee mogelijkheden hé. Ofwel gaat de Frank toch nog mee in het verhaal en herstelt hij die chauffage naar behoren, ofwel denkt hij: ik ga hem nog eens goed kloten. Wat zal het zijn? Luc-Leontien2 of niet? We will see.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Leontien heeft daar niets mee te maken.Caligula schreef:Er zijn nu nog maar twee mogelijkheden hé. Ofwel gaat de Frank toch nog mee in het verhaal en herstelt hij die chauffage naar behoren, ofwel denkt hij: ik ga hem nog eens goed kloten. Wat zal het zijn? Luc-Leontien2 of niet? We will see.
En Frank mag wel een beetje ambetant doen, zo is ie nu eenmaal.
Maar door de jaren heen heeft ie uiteindelijk wel geleerd dat hij moet rekening houden met Simonneke. En die zal er niet kunnen mee lachen als ie 't feest saboteert. Dus zal onze Frank het houden bij, niet naar de trouw en het feest gaan, denk ik.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En situatie is nu ook anders hé. Destijds was dat net na dat proces over die verkrachting van Simonne waar Luc vrijgesproken werd nadat hij Leontien omgekocht had. Nu is het wel anders.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Dat was niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat de Frank toen met veel plezier een pot verf over de Luc heeft gezwierd.ikke schreef:Leontien heeft daar niets mee te maken.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Ik blijf erbij dat Frank het zal houden bij afwezig blijven.Caligula schreef:Dat was niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat de Frank toen met veel plezier een pot verf over de Luc heeft gezwierd.ikke schreef:Leontien heeft daar niets mee te maken.
Tsja, en ondertussen weet ik dat ik Frank fout inschatte.
Laatst gewijzigd door ikke op za 04 apr 2015, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Het is intussen geweten en ongelooflijk kinderachtig om zo boel te maken.
Frank en Eddy jutten mekaar altijd op in om het onnozelst zijn.
Frank en Eddy jutten mekaar altijd op in om het onnozelst zijn.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Frank (en Eddy) hadden beter de eer aan zichzelf gehouden en thuis gebleven of op café gegaan. Op deze manier hebben ze hun eigen glazen ingegooid.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ze hebben zich alleszins niet populair gemaakt. 
Ik vermoed dat Frank volgende week op de zetel zal mogen slapen.
Ik vermoed dat Frank volgende week op de zetel zal mogen slapen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is je van harte vergeven! En geef toe, er is maar een slachtoffer gevallen, de arme Tom!ikke schreef:Tsja, en ondertussen weet ik dat ik Frank fout inschatte.
Frank kan het gewoon niet laten hé. Hij zal het wel weer mogen uitleggen aan Simonne,maar ja,die heeft hem al zoveel vergeven.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Waarom wil Frank niet met Waldek samen werken?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!