Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
- annekeHU
- Poster rang 4
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
Als ik een tijdje op reis was geweest en mijn vriend reageerde zo bij mijn thuiskomst zou ik toch wel even willen weten wat er met hem aan de hand was.
0 x
-
- x 435
Zelfs na wat hij haar heeft geflikt met Jana, en sowieso door hoe rot hij zich al naar haar gedragen heeft?annekeHU schreef:en ik blijf erbij dat Lowie beter bij Olivia blijft!
Olivia verdient niet beter?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Nee, gewoon omdat Olivia en Lowie beter samen passen. Ze zijn allebei meer losse figuren, en Jana is veel te serieus voor Lowie. (misschien ook logisch na wat ze allemaal heeft meegemaakt!)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Nog een klein beetje geduld iedereen en we zijn er van af, van dat "hey liefje" 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Blij om te zien dat ik niet de enige ben, hoe meer ik 'liefje' hoor hoe meer ik mijn tv op de grond wil gooien.Crackers schreef:Nog een klein beetje geduld iedereen en we zijn er van af, van dat "hey liefje"

0 x
-
- Poster rang 4
Lowie zet die gecompliceerde Jana uit uw hoofd en get a life met Olivia.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Volledig akkoord! Maar we zitten in Thuis,dus dat zal niet gebeuren.ranske schreef:Lowie zet die gecompliceerde Jana uit uw hoofd en get a life met Olivia.
Ik zou verdorie ook voor Olijfje gaan hoor.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Beeld ik mij dat in, of begint Paulien nu ook al met "liefje" van hier, "liefje" van ginder?Nickos schreef:Blij om te zien dat ik niet de enige ben, hoe meer ik 'liefje' hoor hoe meer ik mijn tv op de grond wil gooien.Crackers schreef:Nog een klein beetje geduld iedereen en we zijn er van af, van dat "hey liefje"

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik ben tegen geweld, maar ik vond het wel begrijpelijk dat Olivia een paar meppen uitdeelde. Ze zal nu wel moeten verhuizen, vrees ik. Ik heb met haar te doen.
0 x
-
- x 435
Arm kind...
maar nu kan ze tenminste verder met haar leven en iemand zoeken die niet stiekem verliefd is op de beste vriendin.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,en zelfs dat kon het pruillipje van Jana niet corrigeren.jessie V. schreef:Ik ben tegen geweld, maar ik vond het wel begrijpelijk dat Olivia een paar meppen uitdeelde. Ze zal nu wel moeten verhuizen, vrees ik. Ik heb met haar te doen.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
Olivia weg. Och wat heeft Jana spijt ( dat het uitkwam )tegenover haar beste vriendin.
Wedden dat zij ocharme, in no time het slachtoffer was van Lowie, hem nu weeral niet wil.
Olivia verliest ( voorlopig ? ) haar lief maar geen beste vriendin want die had ze niet.
Wedden dat zij ocharme, in no time het slachtoffer was van Lowie, hem nu weeral niet wil.
Olivia verliest ( voorlopig ? ) haar lief maar geen beste vriendin want die had ze niet.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Als ik Olivia was kon Lowie voor altijd de hoogste boom in want Olivia zal altijd tweede keus blijvenLazylady schreef:Arm kind...maar nu kan ze tenminste verder met haar leven en iemand zoeken die niet stiekem verliefd is op de beste vriendin.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
En dan weet ze nog niet eens dat dit al aan de gang was voor ze op vakantie vertrok...
0 x