SPOILER ALERT!!! (Geen officiële bron)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: SPOILER ALERT!!! Lezen op eigen risico!!!
Interessante theorie! Of het zo gaat lopen weet niemand, maar het zou in elk geval wel een heel goede en plausibele wending aan het verhaal zijn mocht Simonne de moeder van Sam blijken te zijn! 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- annekeHU
- Poster rang 4

Het zou in ieder geval al overeenkomen, met het feit dat ik nu al op 2 verschillende plaatsen gelezen heb, dat er Simonne een zware verhaallijn te wachten staat.
0 x
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
klopt sowieso al niet helemaal want al was toch als baby achter gelaten in een bos en dan pas door de nonnen gevonden en in het klooster geplaatst dus kan ze er sowieso al niet bevallen zijn.karolien85 schreef:Volgens mij is Simonneke de mama van Sam, en heeft ze Sam als baby onbewust afgestaan. ( kijk naar het echte leven,wat daar in die kloosters gebeurde,met jonge meisjes die zwanger waren) ze is toen met haar jeugdliefde (papa van Bram,weet zn naam niet meer) zwanger geraakt. Ze is dus naar die zusters gegaan om te bevallen, en daar hebben ze haar wijsgemaakt dat haar babytje het niet overleefd had.. Groot verdriet bij Simonne en haar vriendje, en ook bij Yvette misschien, die jammer genoeg geen oma werd toen. Maar, baby Sam leefde dus nog en werd opgevoed door de zusters onder het valse voorwendsel dat ze als baby te vondeling werd gelegd...
Daardoor ook Simonne haar verzet tegen die abortus die Sam wou doen, de pijn van het 'verlies' van haar bzby indertijd kwam terug naar boven ...
Ben eens benieuwd of hier iets van gaat kloppen ...
(Van Simonne als mama van Sam ben ik bijna zeker)
(Met goedkeuring van MOD Satine, mag het hier staan,moesten jullie denken dat dit bij speculatietopic hoort )
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Wat in de krant staat, hoeft niet waar te zijn !Jonistroobants schreef:
klopt sowieso al niet helemaal want al was toch als baby achter gelaten in een bos en dan pas door de nonnen gevonden en in het klooster geplaatst dus kan ze er sowieso al niet bevallen zijn.
Want dat er in dat klooster dingen gebeurd zijn, die niet volgens het boekje zijn, is in ieder geval een feit, anders zou die Christine Lambrechts er niet zo moeilijk over hebben gedaan, om Sam te helpen...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik kan me ook wel voorstellen dat de zusters niet gaan zeggen: 'we hebben je moeder wijs gemaakt dat je dood was en je lekker zelf gehouden'.
Dan is het verhaaltje 'gevonden in het bos' een mooi excuus.
Dan is het verhaaltje 'gevonden in het bos' een mooi excuus.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ze willen ons zo op het verkeerde been zetten denk ik, de nonnekes zullen dat zo wel gezegd hebben tegen de kranten indertijd, maar of het echt waar is ..Jonistroobants schreef:
klopt sowieso al niet helemaal want al was toch als baby achter gelaten in een bos en dan pas door de nonnen gevonden en in het klooster geplaatst dus kan ze er sowieso al niet bevallen zijn.
0 x
-
spirit-es
- Nog geen rang
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Spoilers 23/03 - 27/03
Zoals ik dus elders zei (=schreef) circuleert op Twitter een kanjer van een spoiler. Het is een foto met opschrift. Géén idee hoe betrouwbaar die is. Het is een tweet van een zekere NielsGoethals, maar hij wordt vreemd genoeg onmiddellijk geretweet door Joy Anna Thielemans zelf.
Kijk maar eens op https://twitter.com/NielsGoethals op 24 maart onder de titel: "Vlug Sam, draai u om".
Kijk maar eens op https://twitter.com/NielsGoethals op 24 maart onder de titel: "Vlug Sam, draai u om".
0 x
-
Jonistroobants
- Nog geen rang
Re: Spoilers 23/03 - 27/03
Vanmorgen belde ze op MNM naar Joy Anna Thielemans en hebben ze onder meer gesproken over de driehoeksverhouding Olivia-Jana-Lowie en dat er Peggy (alweer) een zware tegenslag te verwerken krijgt en dat Sam haar moeder zal vinden waarop Peter Vande Veire al grappend reageerde het is Frank! Waarop Joy
Anna dan weer regeerde dat hij er dan wel heel kort bij zat (wat dus met andere woorden zo goed als neerslaat op Simonne)
Anna dan weer regeerde dat hij er dan wel heel kort bij zat (wat dus met andere woorden zo goed als neerslaat op Simonne)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik weet niet goed wat ik er moet van denken.
Het kan even goed zijn dat 1 iemand dit ergens in een FB-groep gegooid heeft - zoals Grote Thuisfan zegt - en dat dit gerucht een eigen leven is gaan leiden.
Het kan even goed zijn dat 1 iemand dit ergens in een FB-groep gegooid heeft - zoals Grote Thuisfan zegt - en dat dit gerucht een eigen leven is gaan leiden.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Wat is er te zien in dat Twitter bericht? Ik heb geen Twitter en kan de link niet open doen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik heb ook geen Twitter-account, maar toch is het me gelukt de foto te downloaden.

0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Zou het kunnen dat Sam van Simonne EN Luc is? Die keer dat Simonne zwanger was van Luc,was er een miskraam, maar is dat ooit op tv getoond? Of is Simonne toen even weggeweest?
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat kan niet. Want dan zou Sam jonger moeten zijn dan Franky. En dat is duidelijk niet het geval.karolien85 schreef:Zou het kunnen dat Sam van Simonne EN Luc is? Die keer dat Simonne zwanger was van Luc,was er een miskraam, maar is dat ooit op tv getoond? Of is Simonne toen even weggeweest?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ah, okee
ik wist ook niet in welke periode dat was, en omdat Frank daar vanavond over begon dacht ik dat da misschien wel zou kunnen.. Maar mijn andere theorie begint al te kloppen..

0 x