Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)
En wat heeft Stan hieruit geleerd: als je verliefd bent op een vrouw steel dan nooit haar onderbroek en STEL ZEKER ACHTERAF NIET VOOR OM EEN NIEUWE VOOR HAAR TE GAAN KOPEN 

0 x
-
- Poster rang 5
Ja lol, tenzij die al wat aangebrand was kon hij die anders ook nog teruggeven.jessie V. schreef:En wat heeft Stan hieruit geleerd: als je verliefd bent op een vrouw steel dan nooit haar onderbroek en STEL ZEKER ACHTERAF NIET VOOR OM EEN NIEUWE VOOR HAAR TE GAAN KOPEN

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
jessie V. schreef:En wat heeft Stan hieruit geleerd: als je verliefd bent op een vrouw steel dan nooit haar onderbroek en STEL ZEKER ACHTERAF NIET VOOR OM EEN NIEUWE VOOR HAAR TE GAAN KOPEN
Hahaha ja!!!!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- x 435
Het was niet echt stalken. Dat is hoe Jana het aanvoelt maar de intenties waren min of meer goed te noemen. Alleen dat onderbroek stelen en op de kamer komen waren er over.Christel schreef:Inderdaad, ik vind zijn gedrag er ook behoorlijk over gaan. Van het "stalken" van Jana tot (vooral) het uitkafferen van Tom: zoiets heeft hij niet te doen.satine schreef:In Tom zijn plaats had ik meteen gebeld.
Alleen al maar om Stan zijn opmerking.
Hij gedraagt zich echt onmogelijk.
Hij heeft zijn gat verbrand en nu moet hij op de blaren zitten - zo gaat dat nu eenmaal in het leven.
En nee - niet alle pubers zijn zo.
Judith mag wel op de hoogte gehouden worden als haar zoon zich misdraagt...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het was inderdaad niet als stalken bedoeld, maar normaal vind ik het toch ook niet. Vind het bovendien ook heel wat anders dan betrapt worden met de Playboy of de 3suisses o.i.d. (wat waarschijnlijk wel meer pubers overkomt), maar dat terzijde...Omega schreef:Het was niet echt stalken. Dat is hoe Jana het aanvoelt maar de intenties waren min of meer goed te noemen. Alleen dat onderbroek stelen en op de kamer komen waren er over.Christel schreef:Inderdaad, ik vind zijn gedrag er ook behoorlijk over gaan. Van het "stalken" van Jana tot (vooral) het uitkafferen van Tom: zoiets heeft hij niet te doen.satine schreef:In Tom zijn plaats had ik meteen gebeld.
Alleen al maar om Stan zijn opmerking.
Hij gedraagt zich echt onmogelijk.
Hij heeft zijn gat verbrand en nu moet hij op de blaren zitten - zo gaat dat nu eenmaal in het leven.
En nee - niet alle pubers zijn zo.
Judith mag wel op de hoogte gehouden worden als haar zoon zich misdraagt...

Stan hoeft van mij echt niet aan de schandpaal genageld te worden, want hij voelt zich zo al meer dan ellendig genoeg en heeft het zeker niet slecht bedoeld. Maar de manier waarop hij kwaad wordt - en dan niet eens zozeer wat hij zegt, maar meer de manier waarop hij staat te roepen als hem iets niet zint. Dat bedoelde ik ook met uitkafferen. Ook die muziek zodanig keihard aanzetten dat ze het 3 straten verderop nog kunnen horen - verdient in mijn ogen geen schoonheidsprijs. Ik vind Stan normaal gesproken echt een leuk manneke, maar echt allesbehalve als hij boos is.
Gelukkig gaat Tom er echt heel goed mee om!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
- annekeHU
- Poster rang 4
bij mijn weten is hij gaan snowboarden? ( misschien met een schoolvriend en zijn ouders?)Lazylady schreef:Dus Stan is opeens naar Australië? Heb ik iets gemist?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Die sneeuw zal Stanneke goed doen. Zo kan hij wat af koelen na zijn recente poging om Jana te imponeren.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Gaan snowboarden in Australië?
Ik denk het niet!
Is Stanneman vorig jaar ook niet met vrienden es gaan snowboarden? Zal zijn jaarlijkse traditie zijn hé.

Is Stanneman vorig jaar ook niet met vrienden es gaan snowboarden? Zal zijn jaarlijkse traditie zijn hé.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, met school geloof ik, toch?hannanaske schreef:Gaan snowboarden in Australië?Ik denk het niet!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Nee, gewoon met vrienden. Vorig jaar is hij al na één dag moeten terugkeren omdat zijn vader overleden was.Christel schreef:Ja, met school geloof ik, toch?hannanaske schreef:Gaan snowboarden in Australië?Ik denk het niet!
0 x
-
- x 435
Thuis een paar weken niet meer gevolgd maar het lijkt dat stanneke een baard in de keel krijgt/ heeft gekregen
Nog niemand opgevallen dat zijn stem anders is?

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Da's toch al een poosje dat het kind er zo wat vanaf is hoor....Jolanda_tje schreef:Thuis een paar weken niet meer gevolgd maar het lijkt dat stanneke een baard in de keel krijgt/ heeft gekregen![]()
Al vind ik hem eigenlijk nog een vrij rustige brave jongen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik loop misschien wat achter maar ik merkte gister ook ineens op dat Stan wel een behoorlijk zware stem heeft gekregen.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Een zware stem en het kapsel van Ringo Starr!
(Ik googelde es efkes zijn naam omdat ik zijn debuut in thuis gemist heb, wou es zien hoe hij er vroeger uitzag,
maar in plaats daarvan kwam ik op zijn facebookprofiel uit en blijkbaar is onze jongste acteur nogal een "beatles" fan!
Wat schattig!
)

(Ik googelde es efkes zijn naam omdat ik zijn debuut in thuis gemist heb, wou es zien hoe hij er vroeger uitzag,
maar in plaats daarvan kwam ik op zijn facebookprofiel uit en blijkbaar is onze jongste acteur nogal een "beatles" fan!
Wat schattig!

0 x