Outlander

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Outlander

Bericht door kittykattenfan »

één zendt vanaf nu vrijdag Outlander uit; een serie gebaseerd op de boeken van Diana Gabaldon. Een heerlijk historisch epos, geweldige setting, fantastisch verhaal... Echt hetgene wat je nodig hebt om je weekend in te zetten ;-)

Afbeelding

Engeland, 1945. Verpleegster Claire Randall ziet na vijf oorlogsjaren haar man Frank weer. Tijdens hun (hernieuwde) huwelijksreis naar het Schotse Inverness verdwijnt Claire op mysterieuze wijze en ontwaakt in het Schotland van 1743. Ze wordt er meegenomen door een groep rebellen en ontmoet de jonge en gekwetste Jamie Fraser.
0 x
Afbeelding
ikke
x 435

Re: Outlander

Bericht door ikke »

kittykattenfan schreef:één zendt vanaf nu vrijdag Outlander uit; een serie gebaseerd op de boeken van Diana Gabaldon. Een heerlijk historisch epos, geweldige setting, fantastisch verhaal... Echt hetgene wat je nodig hebt om je weekend in te zetten ;-)

Afbeelding

Engeland, 1945. Verpleegster Claire Randall ziet na vijf oorlogsjaren haar man Frank weer. Tijdens hun (hernieuwde) huwelijksreis naar het Schotse Inverness verdwijnt Claire op mysterieuze wijze en ontwaakt in het Schotland van 1743. Ze wordt er meegenomen door een groep rebellen en ontmoet de jonge en gekwetste Jamie Fraser.
Als jij zo enthousiast bent, zal ik toch de moeite doen om te kijken! ;)
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 117
x 29

Bericht door Trouwe kijker »

Ik vond het eerste deel van de serie alvast veelbelovend :clap:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Trouwe kijker schreef:Ik vond het eerste deel van de serie alvast veelbelovend :clap:
Ik ook! :clap:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Hier thuis worden de boeken van Diana Gabaldon met plezier gelezen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Hier thuis worden de boeken van Diana Gabaldon met plezier gelezen.
Goed idee, ik ga eens kijken in de bib.... Lijkt mij een betere afsluit van 't weekend dan naar "Flikken Maastricht" te zitten kijken. :denk:
Ik verlang al naar de volgende aflevering van "Outlander": een machtig begin van 't weekend! :dance:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Helaas zijn er nog van dat gedacht. Maar 'k ben toch tevreden over mijn "vangst": ik heb n°2 "n n°3 tijdelijk in mijn bezit...
n° 1 ga'k misschien wel vinden in een buurtbib.
Laat (de) "Flikken(van) Maastricht" nu maar komen, ik ga genieten van "Outlander" in de papieren versie!
En dan kan ik de boeken toetsen aan de TV-reeks. :dance:
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

ikke schreef:Helaas zijn er nog van dat gedacht. Maar 'k ben toch tevreden over mijn "vangst": ik heb n°2 "n n°3 tijdelijk in mijn bezit...
n° 1 ga'k misschien wel vinden in een buurtbib.
Laat (de) "Flikken(van) Maastricht" nu maar komen, ik ga genieten van "Outlander" in de papieren versie!
En dan kan ik de boeken toetsen aan de TV-reeks. :dance:
Toen ik ze eind juli begon te lezen, waren ze nog voorradig, maar die boeken waren toen al zo vaak gelezen dat ze echt smerig waren (bruine bladeren, loszittende bladeren). Ik vind het dan ook niet erg om voor elke gelegenheid (De sint, verjaardag, kerst...) een "Pocketjamie" te vragen ;-)
0 x
Afbeelding
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Jippie: Outlander is terug op TV!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Jamie, doe aub eens je laarzen uit als je Claire wilt :whistle: :lol: En nu weten we ook hoe je een kilt aantrekt : men gaat op de grond liggen :lol: Maar , vind het wel een mooie afsluiter van een mooie TV avond (want ik ben ook liefhebber van Midsommer Murders).
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik keek ook wel graag naar Midsommer Murders. Alleen vond ik de eerste Barnaby leuker en zijn assistent ook, ik moet aan deze nog wennen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Outlander is al een paar weken weer op de buis. Jippie. Vrijdag is momenteel de beste TV-avond: eerst Shetland en daarna Scotland! Woehoew!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Vanavond dus de laatste aflevering van de huidige reeks op één en voorafgegaan door ook de laatste aflevering van Shetland. Maar geen nood : daar zijn ze al aan een volgende reeks aan het filmen.

Van Outlander hoop ik het ook. Want de slag van culloden moet nog komen. Toen ik deze zomer in Edinburgh was was het overal Oulander dat de klok sloeg en ook Culloden, waar men dagtrips naar toe aanbood.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:Vanavond dus de laatste aflevering van de huidige reeks op één en voorafgegaan door ook de laatste aflevering van Shetland. Maar geen nood : daar zijn ze al aan een volgende reeks aan het filmen.

Van Outlander hoop ik het ook. Want de slag van culloden moet nog komen. Toen ik deze zomer in Edinburgh was was het overal Oulander dat de klok sloeg en ook Culloden, waar men dagtrips naar toe aanbood.
Dat ze maar niet te lang wachten met de vervolgreeksen! :twisted:
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

ikke schreef:
martha schreef:Vanavond dus de laatste aflevering van de huidige reeks op één en voorafgegaan door ook de laatste aflevering van Shetland. Maar geen nood : daar zijn ze al aan een volgende reeks aan het filmen.

Dat ze maar niet te lang wachten met de vervolgreeksen! :twisted:
Ik gok voor Outlander ergens in april in Amerika, dus rond september bij ons. :-)
0 x
Afbeelding
Plaats reactie