Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)

Bericht door tvx1 »

Kwast schreef:Haha dat heeft Renzo zeker. Peggy is gewoon een ramp, snap niet wat hij in dat wijf ziet. Wel cool dat hij met zijn moeder an de zwier is gegaan. Beetje jammer dat hij geen wekker had gezet. Femke had nog zo gezegd dat hij maar één kans kreeg.
Hij had toch de late?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

:mrgreen: :D :lol: :clap: :bow-yellow:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De Renzo toont toch wel wat verantwoordelijkheid. Eerst als galante taxichauffeur voor Yvette en daarna heel begrijpelijk tov Peggy wat op zich al een huzarenstukje is. Femke mag content zijn (voorlopig) dat ze hem heeft.
Laatst gewijzigd door Caligula op di 24 mar 2015, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als hij zo verder doet zal Renzo de geschiedenisboeken ingaan als eerste Snuitentemmer! :clap:

Zonder het M-woord te gebruiken: Renzo heeft overigens zijn muzikale smaak duidelijk van zijn moeder geërfd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk eerder dat Renzo zijn Taxi-muziek aanpast aan de passagier en de leperd weet ondertussen wat Yvette graag hoort.
Zijn eigen smaak zal wel wat anders zijn denk ik.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Precies.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Caligula schreef:Ik denk eerder dat Renzo zijn Taxi-muziek aanpast aan de passagier en de leperd weet ondertussen wat Yvette graag hoort.
Niet bij elke passagier denk ik, maar wel bij zijn favoriete klanten. ;)
Ik vond hem schitterend gisteren met zijn hoedje en zijn roze bril. Geweldig, wauw! :lol:

En die bril kan hij nog altijd eens aan Peggy uitlenen. :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ik denk eerder dat Renzo zijn Taxi-muziek aanpast aan de passagier en de leperd weet ondertussen wat Yvette graag hoort.
Hij weet z'n klanten wel in te pakken, ja. :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik snap iets niet. Bij mijn weten had Renzo aan ieder verteld dat hij een zoontje had, maar geen vaderrechten omdat hij en de mama niet getrouwd waren, en hij had het kind ook nooit officieel erkend, wat hij wel wilde. Het was dankzij Wendy's meewerken dat hij Dylan mocht zien, en als ze niet meer wilde had hij geen 'poot om op te staan' zogezegd.
Nu is er ineens sprake van een huwelijk/scheiding en vanwege 'joint custody' moet hij aantonen dat hij verantwoordelijk is en een vast inkomen heeft. Daar is in het begin nooit over gesproken.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Amiche schreef:Ik snap iets niet. Bij mijn weten had Renzo aan ieder verteld dat hij een zoontje had, maar geen vaderrechten omdat hij en de mama niet getrouwd waren, en hij had het kind ook nooit officieel erkend, wat hij wel wilde. Het was dankzij Wendy's meewerken dat hij Dylan mocht zien, en als ze niet meer wilde had hij geen 'poot om op te staan' zogezegd.
Nu is er ineens sprake van een huwelijk/scheiding en vanwege 'joint custody' moet hij aantonen dat hij verantwoordelijk is en een vast inkomen heeft. Daar is in het begin nooit over gesproken.
Dan heb je toch iets verkeerd begrepen. Al in de aflevering van zijn terugkeer (afl. 3639) heeft hij in geuren en kleuren aan zijn moeder verteld over zijn huwelijk met Wendy en dat ze samen een zoontje hadden (die zeker wel erkend is). Het was alleen dat Wendy het volledige hoederecht momenteel heeft en hij dus nog niet voor officieel co-ouderschap was gegaan en hij daardoor voor duur een gelegenheid van omgang met zijn zoontje volledig van de goodwill van Wendy afhankelijk is. De verandering is dat hij nu toch graag co-ouderschap wil en als dat in onderlinge toestemming zou moeten gebeuren heeft Wendy blijkbaar een aantal voorwaarden.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

tvx1 schreef:Dan heb je toch iets verkeerd begrepen.
Ik heb 3640 nog ns gekeken en inderdaad, hij zegt het. 'Paar jaar getrouwd en toen gescheiden' en Wendy is met Dylan toen teruggekeerd naar Belgie en Renzo nu voor zijn zoon teruggekomen.
Wat gek dat ik me dat helemaal niet zo kan herinneren.Mmmmmja, maar die verwikkelingen in Thuis .... een mens kan onmogelijk alle kronkels in zijn geheugen opslaan :laughing-lettersrofl:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Amiche schreef:een mens kan onmogelijk alle kronkels in zijn geheugen opslaan :laughing-lettersrofl:
En alle Thuis-kronkels,dat is gewoon onmogelijk! :lol:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom zou je alle Thuiskronkels op moeten slaan? Veel te vermoeiend. :razz:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Hoe zou het komen dat Renzo geen aanstalten maakt om co-ouderschap via rechtbank af te dwingen, zoals de meerderheid hier (in de rubriek Wendy) voorstelt? Misschien omdat die wèl in zijn verleden zullen rondneuzen en vermoedelijk één en ander zullen vinden?
Vertel mij ook niet dat zij uiteen gegaan zijn omdat Wendy niet kon koken of omdat Renzo snurkte. Mijn indruk blijft dat hij in één van zijn vlagen van impulsieve adrenalinejunk hun zoon in gevaar gebracht heeft.
Hoogste tijd dat iemand van één daar een boek over schrijft. Anders doe ik het zelf. Nah!
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Captain Cuckoo schreef:Hoe zou het komen dat Renzo geen aanstalten maakt om co-ouderschap via rechtbank af te dwingen, zoals de meerderheid hier (in de rubriek Wendy) voorstelt? Misschien omdat die wèl in zijn verleden zullen rondneuzen en vermoedelijk één en ander zullen vinden?
Vertel mij ook niet dat zij uiteen gegaan zijn omdat Wendy niet kon koken of omdat Renzo snurkte. Mijn indruk blijft dat hij in één van zijn vlagen van impulsieve adrenalinejunk hun zoon in gevaar gebracht heeft.
Hoogste tijd dat iemand van één daar een boek over schrijft. Anders doe ik het zelf. Nah!
Laat iets weten als je boek in de winkel ligt, hé! Ik heb de Thuis-boeken collectie nu compleet (Zomerlieven, De Jaren van Verstand, Nergens beter dan thuis, Doodgezwegen en (On)gewenst,) dus voor jouw boek vind ik ook nog wel een plaatsje in de kast!
0 x
Gesloten