Wolven

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wolven

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Ja het is misschien een aanrader maar niet als ze dat nog maar twee jaar geleden getoond hebben op EEN :thumbdown:
Het is verre van een aanrader. ;) Ik heb destijds alle afleveringen gezien (vooral dan omdat Marie Vinck in een paar afleveringen meespeelde) en het is zo slecht dat het grappig begint te worden. :) Vooral omdat het opzet zo ambitieus is en omdat de inkleding er dan ook nog eens even flitsend uitziet als een Scandinavische serie.
Maar een ander kan daar anders over oordelen natuurlijk. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
ikke schreef:en is dat een aanrader? MAW: "moet" ik de moeite doen om te kijken?
enorm! :mrgreen:
lees hier maar eens >> http://focus.knack.be/entertainment/tv/ ... 08221.html :whistle:
Oeie; ik had al mijn twijfels bij het zien van stukken van de reeks, maar na diagonaal lezen van de recensie, denk ik van gewoon niet te beginnen kijken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Idd,het was echt bar slecht. Ik herinner me dat het ongeveer gelijklopend liep met Salamander en dat was stukken beter. Ze hadden beter die in herhaling gezet.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Idd,het was echt bar slecht. Ik herinner me dat het ongeveer gelijklopend liep met Salamander en dat was stukken beter. Ze hadden beter die in herhaling gezet.
Correctie : die was 'beter'. Slecht en barslecht vergelijken is nogal relatief. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Correctie : die was 'beter'. Slecht en barslecht vergelijken is nogal relatief. ;)
Ik vond die echt wel goed. Ja,smaken verschillen zeker.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
lord F. schreef:Correctie : die was 'beter'. Slecht en barslecht vergelijken is nogal relatief. ;)
Ik vond die echt wel goed. Ja,smaken verschillen zeker.
mja, ik vond Salamander ook een opeenstapeling van clichés. Echt origineel kon je het niet noemen.
Wat niet wil zeggen dat het niet goed gemaakt was.
In dat genre vond ik dan Cordon wel een goeie serie als we het over Vlaamse series moeten hebben.

btw mss wel nog een reden om nog eens met een half oog te kijken naar Wolven >> Wim Willaert was toen nog niet zo bekend van Eigen Kweek en speelt hier de advocaat van de gangsters in de serie. :)
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Awel ik heb Salamander na 2 afleveringen links laten liggen, en Wolven heel de serie geboeid gevolgd :angel:
Idd smaken verschillen dus he ;)
0 x
Plaats reactie