De duurste fles van Madame Marianne - wanneer valt ze?
-
Djenner
- Poster rang 2

De duurste fles van Madame Marianne - wanneer valt ze?
Vond het best leuk en geestig hier een topic aan te wijten.
Het zit er aan te komen. Er zal iets gebeuren waardoor Eddy of Nancy de fles laten vallen. De vraag is alleen: wanneer?
Ik gok dat ze een opkoper laten kopen en die willen grijpen maar dan uitglijden.
Het zit er aan te komen. Er zal iets gebeuren waardoor Eddy of Nancy de fles laten vallen. De vraag is alleen: wanneer?
Ik gok dat ze een opkoper laten kopen en die willen grijpen maar dan uitglijden.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Re: De duurste fles van Madame Marianne - wanneer valt ze?
Weet Eddy al hoeveel ze waard is? Ik gok dat hij ze gewoon leeg gaat zuipen en dan overgeven in het toilet
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Djenner
- Poster rang 2

Ja, is ook een mogelijkheid. Zo van: zeg aan madame Marianne dat haren bucht naar azijn smaakt, en dan Nancy: wa hedde gij gedaan? en dan Eddy: ik mocht ne keer proeven, mo zijt gerust, ik heb de rest weggegoten en mij een goe slurfke gepakt.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Ik wist het, ik wist het.
Dat de fles nog een staartje ging krijgen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
Djenner
- Poster rang 2

Het was toch zo voorspelbaar, maar hoe grappig, toont weer eens aan dat Eddy en Nancy toch echt wel komische typetjes zijn. Die zouden een comedy spin off mogen krijgen.
0 x
-
ikke
- x 435
Toch zonde dat 't geen zelfgemaakte stoverij was!
Zo'n prefab-stoverij verdient geen goede wijn...
Zo'n prefab-stoverij verdient geen goede wijn...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik heb hier op het forum al gelezen dat het spaghetti was? Wat was het nu en wie doet nu wijn in spaghetti?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Het was inderdaad spaghetti maar eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit gehoord van wijn in spaghetti sausCrackers schreef:Ik heb hier op het forum al gelezen dat het spaghetti was? Wat was het nu en wie doet nu wijn in spaghetti?
0 x
-
ikke
- x 435
Ik heb al gehoord van Porto in de spaghettisaus. 'k Zou niet weten waarom het met wijn niet lekker zou kunnen zijn...Kimmeke schreef:Het was inderdaad spaghetti maar eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit gehoord van wijn in spaghetti sausCrackers schreef:Ik heb hier op het forum al gelezen dat het spaghetti was? Wat was het nu en wie doet nu wijn in spaghetti?
0 x
-
Omega
- x 435
Ik vond het vooral frustrerend, ze hebben 5000 euro weggegoten. Maar dat er iets met de wijn zou gebeuren was wel te denken. Jammer genoeg nogal onrealistisch.Djenner schreef:Het was toch zo voorspelbaar, maar hoe grappig, toont weer eens aan dat Eddy en Nancy toch echt wel komische typetjes zijn. Die zouden een comedy spin off mogen krijgen.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Zelfs van Porto in spaghettisaus heb ik nog niet gehoord maar ik hou totaal niet van alcohol maar bon als iemand dat lekker vind waarom niet natuurlijkikke schreef:Ik heb al gehoord van Porto in de spaghettisaus. 'k Zou niet weten waarom het met wijn niet lekker zou kunnen zijn...Kimmeke schreef:Het was inderdaad spaghetti maar eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit gehoord van wijn in spaghetti sausCrackers schreef:Ik heb hier op het forum al gelezen dat het spaghetti was? Wat was het nu en wie doet nu wijn in spaghetti?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een zeer dure spaghetti. Ik hoop dat hij goed was...
0 x
Potentia Principatum
-
mij
- Nog geen rang
Het etiket was eraf gespoeld door Nancy. Eddy wist niet dat het om de fles wijn ging.Kimmeke schreef:Zelfs van Porto in spaghettisaus heb ik nog niet gehoord maar ik hou totaal niet van alcohol maar bon als iemand dat lekker vind waarom niet natuurlijkikke schreef:Ik heb al gehoord van Porto in de spaghettisaus. 'k Zou niet weten waarom het met wijn niet lekker zou kunnen zijn...Kimmeke schreef:Het was inderdaad spaghetti maar eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit gehoord van wijn in spaghetti sausCrackers schreef:Ik heb hier op het forum al gelezen dat het spaghetti was? Wat was het nu en wie doet nu wijn in spaghetti?
En Eddy nu ook. Een paardestaartje.Djenner schreef:Ik wist het, ik wist het.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

Eddy valt in deze niks te verwijten, maar wie spoelt er nu het etiket af van een fles wijn van €5000... zonder etiket is deze waardeloos, nogal onrealistische actie van Nancymij schreef:
Het etiket was eraf gespoeld door Nancy. Eddy wist niet dat het om de fles wijn ging.
0 x