Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
De domheid van Nancy en Eddy begint stilaan ook te irriteren. Ze zijn nooit van de slimste geweest maar de laatste tijd is het er zo over dat het echt soms niet meer geloofwaardig overkomt. Hun kledingstijl is ook overdreven uit welk jaar komen die kleren uit de jaren 80 en 90 en die zouden ondertussen toch ook allemaal moeten versleten zijn.
Te is te.
200% akkoord ! Dit is echt niet meer geloofwaardig als dat tenminste een beetje de bedoeling zou zijn . Ik had zoveel liever Félicienne , zoals ze , bv, zo lief over " Thomaske" kon spreken .
Amiche schreef:. Heb je eenmaal een bedrijf 'bedacht', tja dan moet er ook gewerkt worden - ook al is dat een ruim begrip in Thuis
Ik vind dat eigenlijk best meevallen hoor! Zelfs op feestdagen wordt de zus&zo netjes verder gerund (wat eigenlijk logisch is in die sector) Er wordt toch ook vaak gepraat over het werk: Klusjes, taxi's, bestellingen, patiënten,....
Ik herinner me dat de werknemers in Wittekerke voor het geringste probleem hun werk verlieten en dat allemaal getolereerd werd....
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Nee, punt is dat het verhaal van William wat blijft 'hangen' en als dat zo voortduurt gaat het ons niet meer interesseren of het iets wordt met Marianne. Net zoals André blijkbaar de leukste avonturen beleeft met Yvette buiten beeld.
Captain Cuckoo schreef:Van dat "schatteke hier en schatteke daar" in vrijwel iedere zin die tante Jenny uitspreekt begin ik stilaan de wubbe te krijgen
hahahaha dat heb ik nu letterlijk gisterenavond ook gezegd Grrrrrrrrr
lord F. schreef:Nee, punt is dat het verhaal van William wat blijft 'hangen' en als dat zo voortduurt gaat het ons niet meer interesseren of het iets wordt met Marianne. Net zoals André blijkbaar de leukste avonturen beleeft met Yvette buiten beeld.
Wel ja, maar een bijkomend punt is nu dat het duurt tot juni, dus mag William met Marianne niet te vroeg in actie schieten.
Dus denk ik dat het voor een tijdje nog "ja-nee" zal zijn.
Nu de driehoek Jana , Olivia , Lowie gevormd is, vraag ik me af wie het gaat halen en wat gebeurt er dan met de verliezer? Aan wie gaan ze die dan koppelen? Bram, waarom moest je toch thuis verlaten?
pauldeboeck schreef:Nu de driehoek Jana , Olivia , Lowie gevormd is, vraag ik me af wie het gaat halen en wat gebeurt er dan met de verliezer? Aan wie gaan ze die dan koppelen? Bram, waarom moest je toch thuis verlaten?
Er mij aan ergeren is een groot woord maar mij kan het niet echt boeien die intriges.