Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:Het wordt er nu zo vingerdik opgelegd dat dat mens (nog steeds) een monster is, dat het mij niet zou verbazen dat ze intussen helemaal tot inkeer zou gekomen zijn.
Stel u voor : dat is nu een super oud, verschrompeld schattig nonneke geworden :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

nounake schreef:Stel u voor : dat is nu een super oud, verschrompeld schattig nonneke geworden :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja maar, het is THUIS! Voor THUIS is dit realistisch! :mrgreen:

Over Sam: ik zou toch niet zo'n werkgeefster willen. Ze was weer nogal aan het "bijten" gisteren, vond ik. Dat ze niet wil dat er kliekjes gevormd worden snap ik, maar de manier waarop... en zelf is ze op haar kantoor de hele tijd met haar privé-leven (dus: het opzoek gaan naar haar biologische ouders) bezig. Normaal gezien moet je werk en privé toch (zo goed als) gescheiden houden?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:
nounake schreef:Stel u voor : dat is nu een super oud, verschrompeld schattig nonneke geworden :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja maar, het is THUIS! Voor THUIS is dit realistisch! :mrgreen:

Over Sam: ik zou toch niet zo'n werkgeefster willen. Ze was weer nogal aan het "bijten" gisteren, vond ik. Dat ze niet wil dat er kliekjes gevormd worden snap ik, maar de manier waarop... en zelf is ze op haar kantoor de hele tijd met haar privé-leven (dus: het opzoek gaan naar haar biologische ouders) bezig. Normaal gezien moet je werk en privé toch (zo goed als) gescheiden houden?
Ze is de baas hé. Ze mag in principe doen wat ze wil (heb al bazen raardere dingen zien doen tijdens de werkuren).

En over die kliekjes >> had toch vooral de indruk dat ze Frank en Toon wilde samen zetten zodat hun probleem opgelost geraakt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

't Is ook maar dat je je bedrijf toch een beetje draaiende moet houden, hé. Door depressief voor je uit te staren zal dat moeilijk gaan.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Over Sam:
Ze is de baas hé. Ze mag in principe doen wat ze wil (heb al bazen raardere dingen zien doen tijdens de werkuren).

Maar zijn Toon, Adil en Frank geen vennoten ? En dan nog , wat een boerse manier om tegen hen te spreken ...zoiets hoort ge zelfs niet meer in de kleutertuin .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze gedragen zich anders wel als kleuters. Vooral Frank, die maar aan blijft houden met zijn gezaag tegen Toon. Dus zo gek is Sam haar gedrag niet.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Er is een film , genaamd "The Magdalena Sisters" en die geeft ware gebeurtenissen weer, in het katholieke Ierland tot in de jaren '80...
Ierland en Vlaanderen is wel een wereld van verschil hé.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ben benieuwd of ze zuster in zake ook te spreken gaat krijgen en of ze antwoord krijgt op haar vragen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ze gedragen zich anders wel als kleuters. Vooral Frank, die maar aan blijft houden met zijn gezaag tegen Toon. Dus zo gek is Sam haar gedrag niet.
Dat vind ik ook... Ze weet uit ervaring wat er mis kan lopen als zo'n "ruzie" aan blijft slepen, en ze zal geen zin hebben in een stroomstoot 2.0.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kwast schreef:Ben benieuwd of ze zuster in zake ook te spreken gaat krijgen en of ze antwoord krijgt op haar vragen.
Sam zou er beter spoed achter zetten, seffens is dat "brave" mens dood. Allé Sammeke,vooruit!
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat had ik gezegd? Dat mens is waarschijnlijk al jáááren geen "monster" meer...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Wat had ik gezegd? Dat mens is waarschijnlijk al jáááren geen "monster" meer...
Vond je? Die laatste blik was redelijk griezelig. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

lord F. schreef:Vond je? Die laatste blik was redelijk griezelig. :-)
Dan zullen onze definities van "monster" verschillend zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Je mag zeggen wat je wil maar scholastica heeft ze wel nog alle 5 hoor. Sam zou beter oppassen.
0 x
Potentia Principatum
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Die blik op het einde van zuster Scholastica vond ik ook opvallend. Zo men dat er nu expres ingestoken hebben om 'valsheid' te benadrukken. Ik denk dat we zuster Scholastica niet voor het laatst in Thuis gezien hebben en dat ze meer weet dan ze doet blijken.

Ook grappig: in het rusthuis stond een tv op Thuis. In Thuis! Dat geeft een beetje een Droste-effect. :lol:
0 x
Gesloten