Leo Vertongen (Walter Moeremans)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)
Ik snap de haast van Leo wel. Hij wil die aandelen in handen hebben van iemand die buiten die snertfamilie staat, zodat er nog niet meer schade aangericht kan worden. Luc richt wel schade aan, ongetwijfeld, maar de familie wordt daardoor niet uit elkaar gehaald, eerder zullen ze de rijen sluiten.
0 x
-
- x 435
Niet vergeten dat Rosa ook nog altijd 30% van de Zus&Zo blijft bezitten. Dus als Luc met zijn grootheidswaanzin de zaak ten gronde richt gaat de familie daar ook door getroffen worden. Net zoals Frank&Simonne indertijd alles kwijt waren door Luc en zijn veel te hoog gegrepen El Dorado-project.jessie V. schreef:Ik snap de haast van Leo wel. Hij wil die aandelen in handen hebben van iemand die buiten die snertfamilie staat, zodat er nog niet meer schade aangericht kan worden. Luc richt wel schade aan, ongetwijfeld, maar de familie wordt daardoor niet uit elkaar gehaald, eerder zullen ze de rijen sluiten.
0 x
-
- Poster rang 5
Goh ja, dat zijn de interessantste situaties. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
DIe Leo is echt mijn minst favoriete personage ooit in Thuis. Wat een arrogant, irritant en hypocriet ventje.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Leo is volgens mij de zwakste schakel in de Verbeeck Clan. Bovendien is hij de enige die nog "on speaking terms" is met Luc. Alleen langs deze weg zullen Luc & Peter hun slag kunnen thuis (
) halen.

0 x
-
- Poster rang 4
Hij is ook de enige die nuchter denkt in die clan, als hij niet zo onder de sloef lag van Jenny spijtig genoeg had hij niet mee gezwegen over Peggy in tegenstelling van Waldek die zelf anderen onder druk zette om te zwijgen. Ik vind hem eerlijker dan Waldek.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik denk dat hij gewoon zeker wil zijn dat Jenny niet van gedachte verandert.tvx1 schreef:Ik snap niet waarom dat nu zo rap rap moet gaan voor Leo. Hij die zelf jarenlang en eigen bedrijf had en daar zelf maar met moeite afscheid van kon nemen, wil nu dat zijn vrouw rap rap haar aandelen in een bedrijf wil verkopen aan de eerste de beste die al drie keer een bedrijf in het faillissement gejaagd heeft.
Want die kans zit er nog steeds in - als het over 'de clan' gaat, moet zelfs haar gezondheid hiervoor wijken.
Ik begrijp Leo wel, maar dat hij dit allemaal achter de rug van Jenny wil regelen vind ik er over.
En hij moet zijn vrouw/vriendin (?) toch al beter kennen om te weten dat zij niet zomaar iets tekent om van de zaak af te zijn en onbezorgd de wijde wereld in te trekken.
0 x
-
- x 435
Ja voilá. Dat vind ik dus ook. Met momenten geeft hij de zelfs de indruk dat Jenny daar niets over te beslissen heeft.satine schreef:Ik denk dat hij gewoon zeker wil zijn dat Jenny niet van gedachte verandert.tvx1 schreef:Ik snap niet waarom dat nu zo rap rap moet gaan voor Leo. Hij die zelf jarenlang en eigen bedrijf had en daar zelf maar met moeite afscheid van kon nemen, wil nu dat zijn vrouw rap rap haar aandelen in een bedrijf wil verkopen aan de eerste de beste die al drie keer een bedrijf in het faillissement gejaagd heeft.
Want die kans zit er nog steeds in - als het over 'de clan' gaat, moet zelfs haar gezondheid hiervoor wijken.
Ik begrijp Leo wel, maar dat hij dit allemaal achter de rug van Jenny wil regelen vind ik er over.
En hij moet zijn vrouw/vriendin (?) toch al beter kennen om te weten dat zij niet zomaar iets tekent om van de zaak af te zijn en onbezorgd de wijde wereld in te trekken.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Leo wil gewoon weg uit die zooi in de Zus en Zo Nu Jenny gezegd heeft dat ze dat ook wel wil, wil hij alles zo snel mogelijk achter de rug hebben en vertrekken. De "gelukkige" familie achter zich laten. En helaas, ik denk dat zijn angst waarheid is geworden. En ik denk dat Jenny ook niet meer weg wil. 

0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1
Vond zijn uitspraak dat Peggy de zaak enkel als wraak wou kopen en dat dat geen goede reden is wel grappig,
Waarom denkt hij dat Peter meer aandelen wil mss.
Niet tegenstaand ben ik wel blij dat Jenny niet heeft geluisterd naar hem.
Waarom denkt hij dat Peter meer aandelen wil mss.

Niet tegenstaand ben ik wel blij dat Jenny niet heeft geluisterd naar hem.
0 x
"You can call me Root"
- Caligula
- Poster rang 5
Maar als Jenny blijft gaat ze het haar nog beklagen. Ik hoop dat Leo haar genoeg kan pushen om toch maar in de camper te stappen.Ikweetnix schreef:Niet tegenstaand ben ik wel blij dat Jenny niet heeft geluisterd naar hem.
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 577
Oei, oei, als Leo met het huidige str*ntweer dat we vandaag hebben, met de billenkar wil gaan rijden op de dijk van Oostende 

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Leo is nog de enige die de zaken ziet zoals ze zijn. Rosa mag blij zijn dat Renzo bij de taxi's werkt zodat Waldek nu bij de kabouters kan gaan werken om zijn huwelijk te redden en dit ziet Rosa dan weeral niet want die zoekt dan weer een dader "Femke" en Peggy die vergeet dan weer dat het door haar komt dat Waldek daar weg wilt. Bravo voor Leo dat ze hen eens op hun plaats zet. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Absoluut en waar zit Jenny eigenlijk ? Die zou Peggy toch in 't oog gaan houden ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Leo is inderdaad de enige die de zaken ziet zoals ze zijn. Het is alleen jammer dat de dames zijn (zeer terechte opmerkingen) af doen met een lachertje. "Ach die Leo, hij is ook niet van de vrolijkste"(of iets in die trant). Ze willen de boodschap niet snappen 

0 x