Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:Ook dit : Lowie, Olivia en Jana en Toon weten ook niet wat broer of zuster is als steun.
We weten toch helemaal niet of Toon al dan niet broers en/of zusters heeft?
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Hij is een typisch soap-personage. Geen achtergrond behalve die vriendin die overleed.Vermits hij wel betrokken wordt bij Frank, dan Peggy nu weer Jana mag hij wat meer achtergrond krijgen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het was wel echt serieus drama gisteren... :crazy: :thumbdown:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Mja..... ze maakt er enerzijds wel een puinhoop van natuurlijk, maar Toon heeft toch ook serieus misbruik gemaakt van haar.

Hij wist dat ze wel iets voelde voor hem en toch laat hij het toe om spellekes te spelen waardoor ze er dubbel zo hard gekwetst uit komt.

Verder weet ze ook zelf niet goed wat ze wil, is het Toon of Lowie, en wat met haar beste vriendin Olivia?

Ze zou haar beter es wat meer focussen op andere vrienden. Ze werd gepest op de middelbare school, maar heeft die inmiddels geen nieuwe vrienden gemaakt op de unief?

En dan zwijgen we nog maar over die moeder :roll:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

hannanaske schreef:Mja..... ze maakt er enerzijds wel een puinhoop van natuurlijk, maar Toon heeft toch ook serieus misbruik gemaakt van haar.

Hij wist dat ze wel iets voelde voor hem en toch laat hij het toe om spellekes te spelen waardoor ze er dubbel zo hard gekwetst uit komt.

Verder weet ze ook zelf niet goed wat ze wil, is het Toon of Lowie, en wat met haar beste vriendin Olivia?

Ze zou haar beter es wat meer focussen op andere vrienden. Ze werd gepest op de middelbare school, maar heeft die inmiddels geen nieuwe vrienden gemaakt op de unief?

En dan zwijgen we nog maar over die moeder :roll:
Er is er daar zeker één die maar al te graag haar beste vriend zou worden. Den Dimi. :whistle:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

dat ziet er mij toch een heel lief manneke uit ....
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Toon misbruikt van Jana gemaakt? Ze wist vanaf het begin dat Toon niets voor haar voelde, dus moet ze nu maar zelf de gevolgen dragen vind ik.
nounake schreef:dat ziet er mij toch een heel lief manneke uit ....
Ja, dat vind ik ook. (Al vind ik dat Olivia hem meer zou verdienen na alles wat haar lief en beste vriendin al achter haar rug uitgestoken hebben...)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het initiatief van Dimi vond ik niet slecht. Ik zei het al langer dat ik vond dat Jana eens in therapie zou moeten gaan, alleen al voor de reden dat haar ouders ( :sick: ) er nooit voor haar zijn.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Bericht door satine »

Niet iedereen gaat voor 'lief'. ;)
Momenteel gaat Jana vooral voor degenen die ze niet kan of mag krijgen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar zolang er hoop is...Ze gaat hem wel krijgen...met Pasen mss. :lol:
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Lazylady schreef:Toon misbruikt van Jana gemaakt? Ze wist vanaf het begin dat Toon niets voor haar voelde, dus moet ze nu maar zelf de gevolgen dragen vind ik.
Tsjah.... FRIENDS with benefiths. Maar is Toon wel zo'n goeie vriend als hij met Jana in bed duikt als hij haar er vlak voor nog heeft afgewezen? :crazy: Da's om problemen vragen vind ik.

Off Topic: Mijn vriendin voelde zich vroeger ook gecharmeerd door mijn voormalige buurjongen. Ondanks ze wist dat hij geen zin had in een vaste relatie, was ze telkens weer verdrietig als hij de boot afhield.
Moest ik dan ook zeggen tegen haar: "'t is jouw eigen fout" :thumbdown:

Als je al persé van de grond wil gaan zonder echt een relatie op te bouwen, moet je zeker weten dat de één niet meer wil dan de ander, ander is het naar mijn idee toch écht wel misbruik.
Laatst gewijzigd door hannanaske op za 14 mar 2015, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:
haha idd, het is zelfs algemeen bekend dat als vrouwen een vent "lief" vinden dat ze eigenlijk willen zeggen dat die "saai en lelijk" is. :lol:
En gezien Dimi zichzelf in de aanbieding zet is dat inderdaad geen uitdaging meer voor haar. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

lord F. schreef:
satine schreef:
haha idd, het is zelfs algemeen bekend dat als vrouwen een vent "lief" vinden dat ze eigenlijk willen zeggen dat die "saai en lelijk" is. :lol:
En gezien Dimi zichzelf in de aanbieding zet is dat inderdaad geen uitdaging meer voor haar. :)

Niet alle vrouwen willen zo'n bad boy hoor! :lol:

Ik dacht trouwens dat de "nieuwe nerd" ook best wel scoort bij de dames tegenwoordig! Zo'n lieve jongen, die best wel wat te vertellen heeft en die eigenlijk ook wel sociaalvoelend is. (daarom NIEUWE nerd)
Laatst gewijzigd door hannanaske op za 14 mar 2015, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:
Lazylady schreef:Toon misbruikt van Jana gemaakt? Ze wist vanaf het begin dat Toon niets voor haar voelde, dus moet ze nu maar zelf de gevolgen dragen vind ik.
Tsjah.... FRIENDS with benefiths. Maar is Toon wel zo'n goeie vriend als hij met Jana in bed duikt als hij haar er vlak voor nog heeft afgewezen? :crazy: Da's om problemen vragen vind ik.

Off Topic: Mijn vriendin voelde zich vroeger ook gecharmeerd door mijn voormalige buurjongen. Ondanks ze wist dat hij geen zin had in een vaste relatie, was ze telkens weer verdrietig als hij de boot afhield.
Moest ik dan ook zeggen tegen haar: "'t is jouw eigen fout" :thumbdown:

Als je al persé van de grond wil gaan zonder echt een relatie op te bouwen, moet je zeker weten dat de één niet meer wil dan de ander, ander is het naar mijn idee toch écht wel misbruik.
't Was wederzijds misbruik! Jana wou Toon een spelleke laten meespelen en hoopte stiekem op meer.
Toon heeft met plezier meegespeeld tot hij merkte dat 't voor Jana meer was dan een spelleke.
En in jouw plaats zou ik ook niet zeggen: " 't is je eigen fout", ik zou zeggen: " Doe niet stom, je weet dat hij niet verliefd is op jou"
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:
lord F. schreef:
satine schreef:

Niet alle vrouwen willen zo'n bad boy hoor! :lol:
Misschien in eerste instantie wel. :mrgreen:
Maar je zag het wel gebeuren dat hoe meer Dimi probeerde om af te spreken hoe meer lucht hij werd voor Jana terwijl zij dan weer hopeloos achter Toon en Lowie liep die alle 2 misbruik maakten van de situatie om dan toch de boot af te houden. :)
Laatst gewijzigd door lord F. op za 14 mar 2015, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten