Toon steeds opnieuw op te zoeken en te kussen en afspraakjes te maken. Want van Toon uit komt er niks haar richting uit.
Ingewikkelde manier om een man te veroveren.

Dat denk ik eigenlijk ook, dat ze zich alleen voelde bij al die stelletjes... En dat ze dan maar gewoon maar naar Lowie gerend is toen Toon haar niet wilde, maar nu Toon in haar ogen toch interesse lijkt te tonen (hoe onbegrijpelijk ook, want hij is inderdaad duidelijk genoeg geweest dat dat er niet in zit), hoeft het gedoe met Lowie ineens niet meer. Hij wil ook maar niet voor haar kiezen en is een paar keer nogal grof tegen haar geweest, dat helpt ook niet natuurlijk.satine schreef:Het feit dat zij zowat de enige 'vrijgezel' is in haar omgeving heeft daar misschien ook iets mee te maken?

Goh, ben wel benieuwd naar de afloop.fazou schreef:een hele stomme verhaallijn vind ik het. En er is daar geen recht woord aan te rijgen

Ha, lord F. mag ik je even herinneren dat het nu tot eind juni loopt?lord F. schreef:Goh, ben wel benieuwd naar de afloop.fazou schreef:een hele stomme verhaallijn vind ik het. En er is daar geen recht woord aan te rijgen

Juist!jessie V. schreef:Ze is verblind door de liefde, maar voor wie die liefde bestemd is, is mij een raadselEn voor haar zelf is dat, geloof ik, ook nog niet helemaal duidelijk