Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Bericht door tvx1 »

Christel schreef:
tvx1 schreef:
Blokje schreef:
ikke schreef: Hélène is duizend keer erger dan Marianne, maar ik zal het niet blijven herhalen, hoor. :twisted:
Helemaal mee eens. De uitdrukking op haar gezicht toen Geert een schadeclaim kwam eisen was alleszeggend!
Helemaal niet mee eens. Heel kort door de bocht zelfs. Wat weten we eigenlijk over Hélène? We kennen ze ocharme een jaar.
En in dat ene, armzalige jaar heeft ze maar 1 positieve bijdrage geleverd, en dat is er zijn voor Judith en Tom toen Emma vermist werd, en voor Stan en Tom toen Tom later alleen voor Stan moest zorgen. Emma en Stan zijn dan ook haar eigen kleinkinderen en het laatste wat overblijft van Kurt, dus hoewel haar houding in die zaak zeker mooi is, vind ik het voor een oma die haar kleinkinderen niet kwijt wil, nou ook weer niet zo'n verrassing.
Maar buiten dat, heeft ze niks anders gedaan dan ruzie stoken en mensen kwetsen met haar gedrag en opmerkingen. Iets waar ze ook nu weer met volle teugen van lijkt te genieten.
Iets subtieler (bijvoorbeeld Geert achter de schermen adviseren en wegblijven bij die confrontatie daar), had haar gesierd...
En hoe maakt haar dat duizend keer erger dan Marianne? Want daar ging mijn reactie vooral over. Alles wat jij hier opnoemt zijn karaktertrekken die we bij Marianne op hetzelfde niveau ook al gezien hebben. Dus nee ik zie nog altijd niet hoe Hélène "duizend keer erger" is.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marianne heeft daar haar hele Thuiscarrière over gedaan tegenover Hélène 1 jaar, dat wilde ik maar aangeven. Haar manier van doen is niet bepaald een sympathieke binnenkomer, het betert er maar niet op en het belooft dan ook niet veel goeds voor de toekomst. En daarbij - zoals hier al meermaals geschreven werd en ik er ook over denk - speelt Hélène het spel veel berekender en uitgekookter (en is ze dus "erger/gevaarlijker"). Tegenover haar is Marianne als een olifant in een porseleinkast vind ik...
Maar goed, zullen we het maar gewoon afwachten? Ieder zijn/haar mening natuurlijk.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:En hoe maakt haar dat duizend keer erger dan Marianne? Want daar ging mijn reactie vooral over. Alles wat jij hier opnoemt zijn karaktertrekken die we bij Marianne op hetzelfde niveau ook al gezien hebben. Dus nee ik zie nog altijd niet hoe Hélène "duizend keer erger" is.
Helemaal akkoord. Komaan zeg, is er ooit een seizoen geweest waar Marianne niet een of andere vuile streek heeft uitgehaald?
En ja, Helène haalt nu vuile streken uit-so what? Maakt dat haar erger? Je zou ze nog 20 jaar moeten laten meedraaien en dan oordelen.
En nog iets dat me echt raakt: er wordt hier gedaan of we de moddies niet respecteren, wel dat is niet zo.
Wat wel is, is gewoon het feit dat als je post over Helène en Marianne kun je gewoon de 2 niet altijd duidelijk scheiden en als je over de ene praat in veband met de andere dat het dan wel af en toe moeilijk is om bij het ene of het andere personage te posten en dan is het mss beter om die posts te laten lopen anders wordt het een gehakketak over diverse personage-topics.
Dat is geen gebrek aan respect voor de moddies, het is mss gewoon een oproep om wat soepelder te zijn.
Moderator bericht:
De moddies zijn altijd per pb te bereiken.
Het is niet nodig om bepaalde dingen op het forum 'uit te vechten'.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:En hoe maakt haar dat duizend keer erger dan Marianne? Want daar ging mijn reactie vooral over. Alles wat jij hier opnoemt zijn karaktertrekken die we bij Marianne op hetzelfde niveau ook al gezien hebben. Dus nee ik zie nog altijd niet hoe Hélène "duizend keer erger" is.
Helemaal akkoord. Komaan zeg, is er ooit een seizoen geweest waar Marianne niet een of andere vuile streek heeft uitgehaald?
En ja, Helène haalt nu vuile streken uit-so what? Maakt dat haar erger? Je zou ze nog 20 jaar moeten laten meedraaien en dan oordelen.
En nog iets dat me echt raakt: er wordt hier gedaan of we de moddies niet respecteren, wel dat is niet zo.
Wat wel is, is gewoon het feit dat als je post over Helène en Marianne kun je gewoon de 2 niet altijd duidelijk scheiden en als je over de ene praat in veband met de andere dat het dan wel af en toe moeilijk is om bij het ene of het andere personage te posten en dan is het mss beter om die posts te laten lopen anders wordt het een gehakketak over diverse personage-topics.
Dat is geen gebrek aan respect voor de moddies, het is mss gewoon een oproep om wat soepelder te zijn.
Moderator bericht:
De moddies zijn altijd per pb te bereiken.
Het is niet nodig om bepaalde dingen op het forum 'uit te vechten'.
Inderdaad. Ik was helemaal niet aan het vitten. Ik wilde gewoon even aanduiden dat de moderator wat overbezorgd was en dat er niet echt off-topic gegaan werd en dat de berichten zeker, voor mij toch, niet stoorden. Als ik daar al zo een sneer voor moet terugkrijgen. :roll:
Christel schreef:Marianne heeft daar haar hele Thuiscarrière over gedaan tegenover Hélène 1 jaar, dat wilde ik maar aangeven. Haar manier van doen is niet bepaald een sympathieke binnenkomer, het betert er maar niet op en het belooft dan ook niet veel goeds voor de toekomst. En daarbij - zoals hier al meermaals geschreven werd en ik er ook over denk - speelt Hélène het spel veel berekender en uitgekookter (en is ze dus "erger/gevaarlijker"). Tegenover haar is Marianne als een olifant in een porseleinkast vind ik...
Maar goed, zullen we het maar gewoon afwachten? Ieder zijn/haar mening natuurlijk.. ;)
En Marianne heeft geen gemene uitgekookte streken uitgehaald tijdens het jaar dat beide dames in de series aanwezig zijn of zo??? Ze heeft zich verdorie blond en blauw geslagen om Geert een strafblad te verzorgen, ze heeft Eddy en Nancy in de problemen gebracht waar uiteindelijk Britney nog het grootste onschuldige slachtoffer van is, het theater met Eddy in het revalidatiecentrum om Rosa zo diep mogelijk te kwetsen, het uitgekookte theater om Tom in de val te laten lopen om voor haar te getuigen in het proces tegen Ann, Mayra te lijf gaan, enz... :roll:
Moderator bericht:
Zoals reeds eerder gezegd, hiervoor bestaat de pb.

En dan graag nu (ontopic)

Offtopic berichten worden zonder waarschuwing verwijderd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Juist, dus terug on topic jammer. Helène is geen haar beter of slechter. Ze is als personage de rivale van Marianne. En die twee gaan mekaar bestoken met de wapens die ze hebben. Dat maakt toch een prachtige soap?
Ik begrijp al die forumheisa rond Helène niet goed. Voor mij is ze een perfect soap-personage. Zodus,run Helène,run!
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Helene is natuurlijk een perfect soap-personage, alleen al de reacties op dat een jaar.
Toch zal volgens mij de tijd uitwijzen dat Helene 's geniepigheid erger is dan Marianne.
En dat iedereen over alles dezelfde mening zou hebben zou nog erger zijn :bye:
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Eens met bovenstaande! Ik denk/hoop dat ze aan elkaar gewaagd zullen zijn. Ik was blij met de komst van Camilia en ze krijgt eindelijk de rol die ze verdient, ze is altijd goed in zo'n rollen! ^_^
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

De discussie wie de meest slechte van de twee is, vind ik volstrekt zinloos. Marianne gaat al 20 jaar mee (en daar hebben we genoeg van gezien), en Helene is nog maar net in beeld. Dat is niet te vergelijken. Misschien wordt Helene nog wel erger of helemaal niet, maar dat blijkt dan pas over een aantal jaren.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:De discussie wie de meest slechte van de twee is, vind ik volstrekt zinloos. Marianne gaat al 20 jaar mee (en daar hebben we genoeg van gezien), en Helene is nog maar net in beeld. Dat is niet te vergelijken. Misschien wordt Helene nog wel erger of helemaal niet, maar dat blijkt dan pas over een aantal jaren.
Maar Hélène's slechte karakter kwam wel rapper naar boven dan dat van Marianne... :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
jessie V. schreef:De discussie wie de meest slechte van de twee is, vind ik volstrekt zinloos. Marianne gaat al 20 jaar mee (en daar hebben we genoeg van gezien), en Helene is nog maar net in beeld. Dat is niet te vergelijken. Misschien wordt Helene nog wel erger of helemaal niet, maar dat blijkt dan pas over een aantal jaren.
Maar Hélène's slechte karakter kwam wel rapper naar boven dan dat van Marianne... :mrgreen:
goh, dat van Marianne kwam destijds toch ook snel naar boven? :)
Soit, mss een aparte topic openen voor de strijd Marianne vs. Hélène want anders beginnen we toertjes te draaien in deze topic. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Vooralsnog gaat Hélène in de huidige veldslag in elk geval ruimschoots aan kop. Het wordt tijd dat Marianne haar strijdvaardigheid weer wat ophengelt, want anders gaat ze deze ronde verliezen denk ik... :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Marianne K.O.? Never!
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Battle of the granny's! Alleen wappert bij Marianne al de witte vlag nog voor Helene echt kan toeslaan. :eh:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kwast schreef:Battle of the granny's! Alleen wappert bij Marianne al de witte vlag nog voor Helene echt kan toeslaan. :eh:
,
Die witte vlag, Kwast, is Marianne's most deadly weapon. Een echte WMD.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Caligula schreef:
Kwast schreef:Battle of the granny's! Alleen wappert bij Marianne al de witte vlag nog voor Helene echt kan toeslaan. :eh:
,
Die witte vlag, Kwast, is Marianne's most deadly weapon. Een echte WMD.
Zeg dat wel... de TBDA ( tamme boerendochteract) zal toch wel niet heel lang gaan duren :violin:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gesloten