Misschien kan Geert haar eens om advies vragen...
Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Nancy met haar waslijst... Het valt mee dat er nog een einde aan kwam!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
ranske
- Poster rang 4

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zo dom als die 2 kan toch niemand zijn ! En dan heb ik het niet over het verkeerd uitspreken van een woord ( alhoewel ...) maar wat ze allemaal op die lijst zetten ; kom zeg !Christel schreef:Nancy met haar waslijst... Het valt mee dat er nog een einde aan kwam!![]()
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Van overdrijven gesproken.nounake schreef:Zo dom als die 2 kan toch niemand zijn ! En dan heb ik het niet over het verkeerd uitspreken van een woord ( alhoewel ...) maar wat ze allemaal op die lijst zetten ; kom zeg !Christel schreef:Nancy met haar waslijst... Het valt mee dat er nog een einde aan kwam!![]()
Misschien kan Geert haar eens om advies vragen...![]()
0 x
-
ikke
- x 435
't Is nog niet zeker dat ze die hele waslijst effectief aan Marianne afgeven,hé? 't Kan ook een manier van afreageren zijn, hé?!zanacht schreef:Van overdrijven gesproken.nounake schreef:Zo dom als die 2 kan toch niemand zijn ! En dan heb ik het niet over het verkeerd uitspreken van een woord ( alhoewel ...) maar wat ze allemaal op die lijst zetten ; kom zeg !Christel schreef:Nancy met haar waslijst... Het valt mee dat er nog een einde aan kwam!![]()
Misschien bewerken(verkorten/verbeteren) Nancy en Eddy hun lijst nog wel...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad; zoals Nancy zelf al zei: je kunt beter teveel vragen in eerste instantie, dan kun je altijd nog afdingen achteraf en toch genoeg overhoudenikke schreef:'t Is nog niet zeker dat ze die hele waslijst effectief aan Marianne afgeven,hé? 't Kan ook een manier van afreageren zijn, hé?!zanacht schreef:Van overdrijven gesproken.nounake schreef:Zo dom als die 2 kan toch niemand zijn ! En dan heb ik het niet over het verkeerd uitspreken van een woord ( alhoewel ...) maar wat ze allemaal op die lijst zetten ; kom zeg !Christel schreef:Nancy met haar waslijst... Het valt mee dat er nog een einde aan kwam!![]()
Misschien bewerken(verkorten/verbeteren) Nancy en Eddy hun lijst nog wel...
En ja, ik vond het ook wel voorspelbaar dat ze dat Engels woord wéér verkeerd zei, maar verder vond ik hun eisenpakket zo heerlijk gebracht dat ik er toch eens goed mee gelachen heb
Het is ook wel overdreven wat ze allemaal opsomden, maar van de andere kant zijn zij beiden toch wel het grootste slachtoffer van alles wat er gebeurd is, en hebben er (financieel) ook het meeste last van. Ik gun ze van harte een fatsoenlijke vergoeding...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,idd een fatsoenlijke vergoeding. Een bedenking: Eddy als tuinman, daar zou ik toch ook eens over moeten nadenken hoor! 
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mja, Marianne blijkbaar ook. Haar rozen, hè? Nancy zei het ook al...Caligula schreef:Ja,idd een fatsoenlijke vergoeding. Een bedenking: Eddy als tuinman, daar zou ik toch ook eens over moeten nadenken hoor!
Ben eens benieuwd wat er van hun eisenlijst overblijft aan het eind van het liedje.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Die firmawagen vond ik wel grappig. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 584
of neen, die bedrijfsbrommer
Ik begin me ook wat te storen aan het constant verkeerd uitspreken van engelse termen, zoals Nancy "manager" uitsprak moest ik direct aan Boma uit de de kampioenen denken
Trop is teveel.
Ik begin me ook wat te storen aan het constant verkeerd uitspreken van engelse termen, zoals Nancy "manager" uitsprak moest ik direct aan Boma uit de de kampioenen denken
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Heerlijke scene vandaag tss Nancy en Marianne. Zeker met dat puntje over die Petrus van 1982 wetende dat wijn nu niet echt goed besteed is aan Eddy en Nancy. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ho, lord F. Ik zou die fles zo graag opengemaakt hebben! Maar goed, ze hebben daar wel een reeks punten overgeslagen hé.lord F. schreef:Heerlijke scene vandaag tss Nancy en Marianne. Zeker met dat puntje over die Petrus van 1982 wetende dat wijn nu niet echt goed besteed is aan Eddy en Nancy.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
En ik ben er zeker van dat Eddy die fles wijn jaren geleden al heeft leeggedronken bij de geboorte van Britney, wat Marianne nooit geweten heeft.Caligula schreef:Ho, lord F. Ik zou die fles zo graag opengemaakt hebben! Maar goed, ze hebben daar wel een reeks punten overgeslagen hé.lord F. schreef:Heerlijke scene vandaag tss Nancy en Marianne. Zeker met dat puntje over die Petrus van 1982 wetende dat wijn nu niet echt goed besteed is aan Eddy en Nancy.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Mss zelf nog niet zo lang geleden? Terwijl Marianne bij Bob in Kaapverdië zat en Eddy en Nancy op het huis moesten passen?tvx1 schreef: En ik ben er zeker van dat Eddy die fles wijn jaren geleden al heeft leeggedronken bij de geboorte van Britney, wat Marianne nooit geweten heeft.
0 x