Renzo Fierens (Frank Van Erum)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Renzo Fierens (Frank Van Erum)
Zoals ik al zei: ze moet het leren van de Renzo en geef nu toe, de Renzo kennende, het is toch wel ver gekomen!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Je zou anders toch denken dat Peggy wel wat socialer zou zijn door haar ervaring in de Noorderzon en op cruiseschepen (geen idee wel wat ze daar deed qua job).Caligula schreef:Zoals ik al zei: ze moet het leren van de Renzo en geef nu toe, de Renzo kennende, het is toch wel ver gekomen!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Maar goed, waar Peggy tegenwoordig met haar gedachten nog zit is me sowieso een raadsel. Tegen wie is die nog wel vriendelijk of een beetje begripvol? Ze denkt alleen maar aan zichzelf, en de enige die momenteel nog een beetje met haar overweg kan zonder er last mee te hebben, is Renzo...lord F. schreef:Je zou anders toch denken dat Peggy wel wat socialer zou zijn door haar ervaring in de Noorderzon en op cruiseschepen (geen idee wel wat ze daar deed qua job).Caligula schreef:Zoals ik al zei: ze moet het leren van de Renzo en geef nu toe, de Renzo kennende, het is toch wel ver gekomen!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Zijn Renzo en Peggy nu eigenlijk een koppel of is dat gewoon wat speelse kalverliefde? 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5
Tja,Renzo dat weet ik niet zo goed, maar Peggy is ondertussen wel een volwassen koe.Crackers schreef:Zijn Renzo en Peggy nu eigenlijk een koppel of is dat gewoon wat speelse kalverliefde?

0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Dat die Renzo het wat serieuzer meent met Peggy geloof ik best. Hij reageerde nogal fel toen Peggy niet stond te springen om met hem samen te wonen.
Voor Peggy begon het als een spel, maar ik vermoed dat het ondertussen wel gekeerd is. Denk dat we mogen aannemen dat ze nu wel degelijk een koppel vormen.
Voor Peggy begon het als een spel, maar ik vermoed dat het ondertussen wel gekeerd is. Denk dat we mogen aannemen dat ze nu wel degelijk een koppel vormen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Crackers
- Poster rang 5
Caligula schreef:Tja,Renzo dat weet ik niet zo goed, maar Peggy is ondertussen wel een volwassen koe.Crackers schreef:Zijn Renzo en Peggy nu eigenlijk een koppel of is dat gewoon wat speelse kalverliefde?

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5
Dus onze Renzo heeft voorlopig beeld zonder klank. En dan zeggen dat het beeld ook al niet fameus is.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Iets als de beelden van The Ring... als je daar naar kijkt overkomt je ook iets vreselijks.Caligula schreef:Dus onze Renzo heeft voorlopig beeld zonder klank. En dan zeggen dat het beeld ook al niet fameus is.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Kwast schreef:Iets als de beelden van The Ring... als je daar naar kijkt overkomt je ook iets vreselijks.

Ik wens Renzo alleszins nog veel succes met zijn serpent (en het is mij nog altijd een raadsel wat hij erin ziet, maar goed). Hij zal het nodig hebben.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Als we naar het verleden van Renzo bekijken ben ik wel verbaast dat hij een papier kan voorleggen van goed gedrag en zeden want dit heb je wel nodig om met een taxi te mogen rijden. Naar mijn gevoel klopt dit niet. 

0 x
-
- Poster rang 5
Hij heeft in ieder geval destijds in de gevangenis gezeten voor drugsbezit. 

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Ondertussen ontgaat het mij volledig waarom Renzo een voorstel om voor "zijn" Snuiteke te werken afwijst, maar vlak daarna zelf solliciteert om bij taxi Leo aan de slag te mogen mogen gaan.
0 x
-
- Poster rang 5
bwa, daar kan ik toch inkomen. Hij wil veel liever taxi-chauffeur worden omdat hem dat meer ligt. Babbelen met de klanten, altijd nieuwe mensen leren kennen, constant de baan op, ...Captain Cuckoo schreef:Ondertussen ontgaat het mij volledig waarom Renzo een voorstel om voor "zijn" Snuiteke te werken afwijst, maar vlak daarna zelf solliciteert om bij taxi Leo aan de slag te mogen mogen gaan.
Die job die Peggy hem aanbood leek hem wellicht te saai. En hij wil niet afhankelijk worden van haar of constant met haar moeten samenwerken. Lijkt me ook nooit een gezonde situatie voor een koppel als één van de twee de baas moet zijn van de ander.
0 x
-
- Poster rang 4