Ok, nee. Bianca is 9 jaar weggeweest. Dat zijn er inderdaad geen tien.lord F. schreef:tvx1 schreef:Leo MadderBianca is ook geen tien jaar weggeweest hé in Thuis en kwam nog regelmatig ter sprake omdat het nu ook Jenny's dochter is.tvx1 schreef:Ze hebben dat toch al gedaan met Bianca en met Claire Bastiaens...lord F. schreef:Jean-Pierre ja, maar denk niet dat ze snel een personage laten terugkeren die al meer dan tien jaar niet meer meegespeeld heeft in Thuis.
Welk personage zou jij graag zien terugkeren?
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Welk personage zou jij graag zien terugkeren?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, ik heb het natuurlijk wel moeilijk hier, al mijn favoriete personages zijn dood. 
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Om heel correct te zijn is ze tussendoor nog eens teruggekomen voor de begrafenis van haar vader.tvx1 schreef:Ok, nee. Bianca is 9 jaar weggeweest. Dat zijn er inderdaad geen tien.lord F. schreef:tvx1 schreef:Leo MadderBianca is ook geen tien jaar weggeweest hé in Thuis en kwam nog regelmatig ter sprake omdat het nu ook Jenny's dochter is.tvx1 schreef:Ze hebben dat toch al gedaan met Bianca en met Claire Bastiaens...lord F. schreef:Jean-Pierre ja, maar denk niet dat ze snel een personage laten terugkeren die al meer dan tien jaar niet meer meegespeeld heeft in Thuis.Jean-Pierre is trouwens onlangs nog vernoemd geweest voor Marianne haar "boodschappenlijstje" voor het proces.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Jules
- Poster rang 1

Ze is net terug maar ik hoop dat ze een tijdje blijft: Odette, de moeder van Geert.
Ik zou het fijn vinden als Geert buiten verdenking wordt gesteld en dat hij dan zijn moeder een tijdje in huis neemt om voor haar te zorgen. Ik weet wel dat ze op zoek zijn naar een woonzorgcentrum voor haar maar het is zeker niet altijd evident om onmiddellijk een plaats te vinden.
Dementie is een interessant onderwerp dat mij nauw aan het hart ligt en ik zou graag hebben dat Odette een tijdje blijft zodat het meer uitgewerkt kan worden.
Ik zou het fijn vinden als Geert buiten verdenking wordt gesteld en dat hij dan zijn moeder een tijdje in huis neemt om voor haar te zorgen. Ik weet wel dat ze op zoek zijn naar een woonzorgcentrum voor haar maar het is zeker niet altijd evident om onmiddellijk een plaats te vinden.
Dementie is een interessant onderwerp dat mij nauw aan het hart ligt en ik zou graag hebben dat Odette een tijdje blijft zodat het meer uitgewerkt kan worden.
0 x
-
Wamberto
- Nog geen rang
Als ik het goed begrepen heb dan had Geert op het laatst een rusthuis gevonden voor Odette en is zij daar nu terug naar toe gebracht na haar verhoor en dan denk ik dat haar terugkeer slechts voor één aflevering was, maar het kan natuurlijk ook dat Geert (en Marianne) haar nog eens gaan bezoeken.Jules schreef:Ze is net terug maar ik hoop dat ze een tijdje blijft: Odette, de moeder van Geert.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is idd een zeer interessant onderwerp en waar ook heel veel onderzoek naar wordt gedaan. Een "dement" brein is nu eenmaal geen dood brein. Maar nu verlaten we Thuis.Jules schreef:Dementie is een interessant onderwerp dat mij nauw aan het hart ligt en ik zou graag hebben dat Odette een tijdje blijft zodat het meer uitgewerkt kan worden.
0 x
Potentia Principatum
-
spirit-es
- Nog geen rang
De 'eerste' Frankie zou ik het liefst zien terugkomen
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Dit zijn de topics van de personages, niet van de acteurs...
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

Cois en Angele. Zou wel willen weten of ze nog altijd een koppel zijn of niet.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
lord F.
- Poster rang 5

Als ze uitgenodigd worden voor Frank en Simone hun feestje gaan we het rap te weten komen.maartenB schreef:Cois en Angele. Zou wel willen weten of ze nog altijd een koppel zijn of niet.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
spirit-es
- Nog geen rang
Juist, nu je het zegt merk ik dat die topic er inderdaad ook is...spirit-es schreef:De 'eerste' Frankie zou ik het liefst zien terugkomen
Moderator bericht:
Dit zijn de topics van de personages, niet van de acteurs...
0 x
-
spirit-es
- Nog geen rang
Zei Yvette een tijdje geleden niet dat ze uit elkaar waren?maartenB schreef:Cois en Angele. Zou wel willen weten of ze nog altijd een koppel zijn of niet.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 8
Ik vond het wel raar dat er toen met geen woord gerept is over Cois. Frank heeft zelfs niet gevraagd of zijn goede vriend Melkmans mee verhuisd was naar de Ardennen.spirit-es schreef: Zei Yvette een tijdje geleden niet dat ze uit elkaar waren?
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
Lazylady
- x 435
Mag ik vragen waarom Bram? Ik mis hem eigenlijk totaal niet. Hij was net zoals Lowie en reageerde emotioneel ook slecht op negatieve dingen, maar ok, natuurlijk was het een hele andere gast en helemaal geen eikel zoals Lowie.
0 x